Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har termin om et par uker. Er det noen tips dere har angående guttebabyer? Har ei jente på 1,5 år fra før.

Hvordan skal man vaske nedentil f.eks? Fikk tips om at man bør ha en vaskeklut over når man bytter bleie så han ikke tisser "overalt". Annet man bør tenke på som er annerledes enn med jenter?

Anonymkode: 13085...372

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som du selv sier - se opp for tissekanonen😂 Små guttebabyer tisser stort sett hver gang du tar av de bleia, ofte med et lite forvarsel i form av en liten ereksjon. Jeg har blitt tisset i ansiktet flere ganger enn jeg kan telle, da jeg som nyforelsket nybakt mor glemte denne lille detaljen og var mest opptatt av å susse på det lille vidunderet på stellebordet🤷🏻‍♀️ Men man lærer fort!

Ellers vil jeg si at guttebabyer er langt enklere å stelle enn jentebabyer, hvor avføringen kan gjemme seg i alle mulige krinker og kroker. La forhuden være i fred, vask raskt over tiss og pung som du vasker øvrige kroppsdeler og ellers vask lysken grundig😊

Anonymkode: cc148...ed6

• Liker 2
Skrevet

Nei, det er bare vanlig stell på guttebabyer, ikke noen spesiell måte de skal vaskes på. Klut over så ikke de tisser er lurt :) lettere å vaske guttebabyer enn jentebabyer synes jeg. 

Anonymkode: 559c7...102

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Som du selv sier - se opp for tissekanonen😂 Små guttebabyer tisser stort sett hver gang du tar av de bleia, ofte med et lite forvarsel i form av en liten ereksjon. Jeg har blitt tisset i ansiktet flere ganger enn jeg kan telle, da jeg som nyforelsket nybakt mor glemte denne lille detaljen og var mest opptatt av å susse på det lille vidunderet på stellebordet🤷🏻‍♀️ Men man lærer fort!

Ellers vil jeg si at guttebabyer er langt enklere å stelle enn jentebabyer, hvor avføringen kan gjemme seg i alle mulige krinker og kroker. La forhuden være i fred, vask raskt over tiss og pung som du vasker øvrige kroppsdeler og ellers vask lysken grundig😊

Anonymkode: cc148...ed6

Dette, pluss pass på at tissen ligger riktig vei (nedover) i bleien, ellers blir det fort lekkasjer 😅

Anonymkode: b56a4...ab4

Skrevet

Har to gutter og aldri blitt tisset på på stellebordet😂

Anonymkode: c4649...64b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...