AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #1 Skrevet 28. desember 2020 Må bare lufte tankene mine.. Jeg og kjæresten min hadde sex i stad. Vi koste oss veldig og han kom. Jeg hadde ikke kommet og ble liggende for å ta saken i egne hender. Da går kjæresten min på badet og kler på seg. Kom bort til meg å sa jeg var deilig - før han gikk ut av soverommet, stengte døren og satt seg for å se på tv. Jeg ble nesten litt såret av hele seansen... synes det var leit at det liksom ikke var så farlig med meg, at han bare gikk ut. Vet ikke hvor jeg ville med dette. Som sagt måtte bare få luftet tankene mine Anonymkode: 2580c...b09
Bamseklemmer Skrevet 28. desember 2020 #2 Skrevet 28. desember 2020 Han syntes sikkert det var for tidlig å legge seg kl 21? 1
Fioljenta Skrevet 28. desember 2020 #3 Skrevet 28. desember 2020 Høres ut som dere må ta en prat. Jeg tipper nemlig at han ikke legger det samme i seansen som du. Hvis han trodde dere var ferdige, så er han ferdig. Det virker ikke som om det er særlig mye omløp i hodet på mannen min når han er «ferdig». Han er ferdig og all sexlyst er helt skrudd av. Vår løsning er derfor å få meg til å komme før ham. (Vi pleier å sammenligne ham med en induksjonstopp: rask varm og rask kald. Mens jeg er en gammeldags kokeplate: bruker tid på å varm og på å kjøle ned igjen. Derfor vil jeg f.eks. kose etterpå mens han er ferdig.) Så, please, ikke gjør en stor greie ut av det. Snakk med ham. Og fortell i klartekst hva du ønsker. (Det vi kvinner ønsker er ikke alltid i tråd med det menn skjønner seg på.) 5
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #4 Skrevet 29. desember 2020 Enten har han veldig lite erfaring eller lite i hodet. Som mann vil jeg anbefale at dere sørger for at du kommer først dersom han ikke klarer hjelpe deg etterpå eller dere kommer samtidig. Selvsagt skal begge parter nyte. Ta en prat med han. Anonymkode: de7f2...5c7 2
petterm Skrevet 29. desember 2020 #5 Skrevet 29. desember 2020 Han må forstå at dere ikke er ferdige før du også er ferdig. Er ikke noe problem å hjelpe dama etter at jeg har kommet. 2
ArneAnd Skrevet 29. desember 2020 #6 Skrevet 29. desember 2020 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Må bare lufte tankene mine.. Jeg og kjæresten min hadde sex i stad. Vi koste oss veldig og han kom. Jeg hadde ikke kommet og ble liggende for å ta saken i egne hender. Da går kjæresten min på badet og kler på seg. Kom bort til meg å sa jeg var deilig - før han gikk ut av soverommet, stengte døren og satt seg for å se på tv. Jeg ble nesten litt såret av hele seansen... synes det var leit at det liksom ikke var så farlig med meg, at han bare gikk ut. Vet ikke hvor jeg ville med dette. Som sagt måtte bare få luftet tankene mine Anonymkode: 2580c...b09 Dette var rar oppførsel av kjæresten din synes jeg. Sexen er ikke over før begge har kommet, med mindre man ønsker noe annet, her er det ganske tydelig at du ikke var ferdig, noe han burde hjelpe deg med. Det ville jeg gjort, og gjør alltid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå