Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge var dere kjærester før dere ble samboere?

Anonymkode: 6e5e2...ea2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flyttet sammen 1 uke etter første date. Snart 10.år siden 

Skrevet

Nesten 1 år som kjærestar, hadde då sove ilag så og sei kvar natt uansett. Var då 19 og 22 år. :) 

Skrevet

Tja vi flyttet offisielt sammen etter 2,5 mnd, men i bunn og grunn flyttet vi vel sammen rett etter at vi ble kjærester😉 Har vært sammen i 13 år. 

Anonymkode: 3a449...e32

Skrevet

Samme dag 😄 var bare 17 år. Fortsatt sammen etter 15 år i lag 🤩

Anonymkode: ddc31...781

Skrevet

Vi flyttet sammen (og giftet oss) etter ett år som kjærester. Da delte vi mesteparten av hverdagen allerede, og sov sammen omtrent halve tiden. Vi hadde også kjent hverandre mer enn 8 år. Likevel, jeg skulle kanskje gitt det litt mer tid, så vi kunne funnet ut av noen ting før vi var under samme tak. Eller utnyttet tiden bedre.

Anonymkode: 5adb9...b42

Skrevet

7 år. Bodde ikke så langt fra hverandre da så pleide overnatte noen dager i uka hos hverandre og i perioder på noen uker av gangen hendte det han "bodde" hos meg.

Anonymkode: 178d3...bf2

Skrevet

Etter et par mnd med første kjæresten, og etter et par mnd med mannen, vært gift i 15 år nå. Bra ( i min mening) å flytte sammen så tidlig man kan, først etter man har bodd ilag en stund man faktisk er blitt kjent og vet om man passer sammen. Kjipt å bruke et år eller mer på å bare være "kjærester" også flytte sammen og finne ut at man har kastet bort år av livet sitt.

Anonymkode: 7e27c...aa2

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Samme dag 😄 var bare 17 år. Fortsatt sammen etter 15 år i lag 🤩

Anonymkode: ddc31...781

Hvem i alle dager lar tenåringen sin bli samboer med en person han/hun nettopp har møtt?

Vi hadde vært sammen i ca. 3 år.

Anonymkode: d5bf0...479

• Liker 3
Skrevet

1 år og 8 mnd etter vi møttes. Syntes det var litt tidlig, men passet seg sånn veldig godt. Gått veldig bra da, og vi stortrives i samme hus 1.5 år etter.

Anonymkode: d410e...39b

Skrevet

Har knapt hatt en natt uten hverandre siden vi ble sammen, kjøpte leilighet etter et halvår. Men hadde kjent hverandre noen år før vi ble kjærester. 

Anonymkode: 09106...612

Skrevet

2 års avstandsforhold (annet land) :)

Anonymkode: ef985...7df

Skrevet

1 par ukers tid etter flytta hun inn til meg, 16 år siden, godt gift og 3 barn

Anonymkode: 8b517...be0

Skrevet

7 mmdr etter vi ble sammen 

Anonymkode: 5dc25...efd

Skrevet

2,5 år. Etter vi giftet oss. 

Anonymkode: fcd1f...de9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...