AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #1 Skrevet 28. desember 2020 Jeg går veldig mye turer med en aktiv hund ved min side ❤️ Og jeg er på jakt etter den ultimate turskoen! De må fungere til asfalt og terreng, gjerne sommer som vinter. Og de må tåle både slaps og regn. Finnes det sånne sko? Helst ikke kjempedyre 😬 Anonymkode: 8028d...200 2
LeneXCII Skrevet 29. desember 2020 #2 Skrevet 29. desember 2020 Salomon har gode og solide sko, fornøyd med "Lyngen gtx". Mellomhøy modell, jevnlig på salg til 11-1200,-. 2
Mezzosoprena Skrevet 29. desember 2020 #3 Skrevet 29. desember 2020 Jeg kan virkelig anbefale Alpha-sko...
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #4 Skrevet 30. desember 2020 Jeg har la sportiva til sånt bruk. Funker til å løpe agility på kunstgress også. Men du må prøve ulike sko, for føtter er jo ulike. Jeg kan fx ikke bruke Salomon som mange andre digger Anonymkode: 8c2eb...e02
Summeer Skrevet 30. desember 2020 #5 Skrevet 30. desember 2020 Jeg har ulike sko til terreng og asfalt. I skogen går jeg med salomon speedcross, evt piggversjonen spikecross. Begge goretex. På asfalt har jeg en annen salamon uten så "knastete" såle og mer demping, men også det goretex. Er det tørt så bruker jeg asics gt-2000.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå