Gå til innhold

Hva slags «legemidler» fungerer mot effektiv vektnedgang?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen tips? Var medium i fjor høst, nå får jeg ikke på meg de buksene mer med stoooor glippe....Har prøvd å bare drikke vann og spise knekkebrød til alle måltider. Har prøvd i mange måneder med det samme, bare bittelitt vektnedgang.

Noen tips til kapsler/pulver/dietter som fungerer effektivt og vektnedgangen går fort?

Anonymkode: e3025...8e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Mot eller for? 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: c41cc...cd4

Oi!😂🙈 La ikke merke til det der før jeg la ut posten....😦 mente selvfølgelig for😂 beklager 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes medikamenter men dette er hvis man har en BMI på minst 30. Du skriver at du bruker str medium så tviler på at bmien din er høy da. 

Anonymkode: 5d9ea...5da

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte

Spis mindre enn du forbrenner og løp intervall 4x4. Da tenker jeg vekta går nedover rimelig kjapt :) Billig er det, funker gjør det og det føles faktisk godt etter et par uker med dette som rutine. 

Da er du fiks og klar med sommerkroppen 2021 når den tid kommer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Masse bevegelse og mat som får i gang stoffskiftet. Hvis stoffskiftet er for lavt kan du sjekke det ut hos legen og kanskje du får noen medisiner som setter fart på ting - alt etter dosering. 

Anonymkode: c9033...5ea

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, tetrao said:

Hvis du bare spiser knekkebrød er det ikke rart kroppen din har gått i lås?

Nettopp! Og hvorfor tror folk knekkbrød er slankende i forhold til brød...? 
Brød - vann = knekkebrød

Anonymkode: 0d994...ed2

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det finnes medikamenter men dette er hvis man har en BMI på minst 30. Du skriver at du bruker str medium så tviler på at bmien din er høy da. 

Anonymkode: 5d9ea...5da

Har en BMI på 32, brukte m i fjor høst. Nå er buksene for små, samt at det er en stor glippe. 

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nettopp! Og hvorfor tror folk knekkbrød er slankende i forhold til brød...? 
Brød - vann = knekkebrød

Prøvde knekkebrød-dietten. Spiser 3 knekkebrød om dagen + middag med mye grønnsaker. Går på p-piller, kanskje det som er årsaken til liten vektnedgang?

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ingen snarveier til vektnedgang. Går man fort ned, er man garantert å gå opp igjen. Og mer enn man tok av også.  Hastverk er lastverk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Prøvde knekkebrød-dietten. Spiser 3 knekkebrød om dagen + middag med mye grønnsaker. Går på p-piller, kanskje det som er årsaken til liten vektnedgang?

TS

slutt på p-pillen ja, tren! og erstatt noe knekkbrød med grønnsaker og proteiner

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

TS

Har du en bmi på 32 kun har levd på det du sier uten å gå ned så er det enten noe riv ruskende galt med kroppen din eller så spiser du mer enn du sier

Anonymkode: aa21a...078

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må telle alle kalorier du spiser. Selv om du bare spiser knekkebrød, kan du få i deg mye av feil type pålegg og stor middag. Hvis du drikker kaffe, brus, energidrikk, juice osv. kan du også få i deg mange kalorier. Du må også huske på at det er kalorier i frukt og grønnsaker, så du kan få i deg mer enn du tror derfra også.

Så få en oversikt over alle kalorier. Skal du ned i vekt må du kutte kaloriinntaket. Så enkelt. Så vanskelig.

Anonymkode: 591ac...ef4

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Spis færre kalorier/beveg deg mer.

Anonymkode: 55b1f...042

Vanskelig med et barn som hater vogn :( 

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Har du en bmi på 32 kun har levd på det du sier uten å gå ned så er det enten noe riv ruskende galt med kroppen din eller så spiser du mer enn du sier

Drikker mye Pepsi max og beveger meg minimalt...Prøver å gå ut på tur, men barnet mitt hater vogn og nekter å sove.😩

Tror det er i helgene det går skeis. Har et helt vanvittig søtsug når jeg bare lever på knekkebrød og vann i ukene.

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Drikker mye Pepsi max og beveger meg minimalt...Prøver å gå ut på tur, men barnet mitt hater vogn og nekter å sove.😩

Tror det er i helgene det går skeis. Har et helt vanvittig søtsug når jeg bare lever på knekkebrød og vann i ukene.

TS

Nettopp der har du svaret. Så cluet er å spise mere mat jevnt over gjennom hele uka,men selvsagt mindre enn du forbruker.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...