Pinkylee Skrevet 28. desember 2020 #1 Skrevet 28. desember 2020 (endret) For å gjøre en historie kort. En det ikke kan bli noe mer med dukker hele tiden øverst/fremst oppe i Messenger. Har slettet han alle andre steder, for å inngå å ta kontakt. Men han dukker hele tiden opp fremst som pålogget i de bildene øverst. Jeg har prøvd å arkivere han osv, og vi er ikke venner på facebook. Likevel dukker han hele tiden opp fremst på messenger, og vi har ikke chattet der på 2 uker. Må jeg virkelig blokke han for å ikke få han opp i Messenger? Det blir litt drastisk da han har gjort meg noe. Jeg vil ikke være uvenner, jeg vil bare få han ut av hodet. Og det er vanskelig når jeg ser bilde av han hver gang jeg er på Messenger. Hva er det som gjør at han alltid kommer fremst? For alfabetisk kan det ikke være? Noen som vet? Endret 28. desember 2020 av Pinkylee
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #2 Skrevet 28. desember 2020 Blokkere! Anonymkode: 7bbba...264 3
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #3 Skrevet 28. desember 2020 Jeg tror ikke du må blokkere. Jeg fikk eksen vekk fra aktiv chat ved å lage en egen gruppe venn hvor jeg la han til (bekjent), og der kunne jeg vel stille inn at han ikke skulle vises i chat. Men det er noen år siden, kanskje endret nå. Anonymkode: bd880...919
Gjest Dævendøtte Skrevet 28. desember 2020 #4 Skrevet 28. desember 2020 Tror du kan trykke på "ignorer" og da slipper du å se noe som helst. Da blokkerer du ikke.
wahaj Skrevet 28. desember 2020 #5 Skrevet 28. desember 2020 Må slette cookies (lagret data eller hva det står) i innstillinger på tlf, inne på messenger. Og logge inn igjen, da forsvinner de man sletter.
Pinkylee Skrevet 28. desember 2020 Forfatter #6 Skrevet 28. desember 2020 Er liksom det jeg ikke vil. Det er komplisert. Men om jeg skal blokke han føler jeg at jeg må fortelle han hvorfor. Som at jeg har følelser for han. Og han er i et forhold. Vi har itillegg felles venner. Vi har måttet ha daglig kontakt da firma han jobber for har vært innleid hos oss i et halvt års tid. Nå er det over og jeg slipper heldigvis å forholde meg til han hver dag. OM han skulle bli singel en dag og skulle ta kontakt vil jeg jo gjerne det. Å blokke uten å si noe føler jeg blir slemt. 🙈
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #7 Skrevet 29. desember 2020 Pinkylee skrev (10 timer siden): Er liksom det jeg ikke vil. Det er komplisert. Men om jeg skal blokke han føler jeg at jeg må fortelle han hvorfor. Som at jeg har følelser for han. Og han er i et forhold. Vi har itillegg felles venner. Vi har måttet ha daglig kontakt da firma han jobber for har vært innleid hos oss i et halvt års tid. Nå er det over og jeg slipper heldigvis å forholde meg til han hver dag. OM han skulle bli singel en dag og skulle ta kontakt vil jeg jo gjerne det. Å blokke uten å si noe føler jeg blir slemt. 🙈 Nei, det er ikke slemt... Anonymkode: 75ef9...b1b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå