AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #1 Del Skrevet 28. desember 2020 Hva består den av? Anonymkode: 782c1...22b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #2 Del Skrevet 28. desember 2020 Noen som har erfaring med den? Anonymkode: 782c1...22b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pragmatikeren Skrevet 28. desember 2020 #3 Del Skrevet 28. desember 2020 Google det. Det er mye tilbaketrekking og depresjon/angst. Ses som regel i retrospektiv at det var starten på schizofreni. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #4 Del Skrevet 28. desember 2020 Pragmatikeren skrev (2 minutter siden): Google det. Det er mye tilbaketrekking og depresjon/angst. Ses som regel i retrospektiv at det var starten på schizofreni. Ok. Markert sosial isolasjon eller tilbaketrekking Markert svikt i sosiale roller Markert underlig atferd (som for eksempel at pasienten samler på søppel, hamstrer mat eller snakker med seg selv offentlig) Markert svikt i personlig hygiene Uvanlig eller avflatet følelsesmessig affekt Vag eller omstendelig tale, eller markert reduksjon av talen Underlige trosoppfatninger eller magisk tenkning som influerer på atferden, og som ikke er i tråd med de kulturelle normer som for eksempel overtro, tro på clairvoyance, telepati, opplevelse av å ha en «sjette sans» eller «at andre kan føle hva jeg føler» eller selvhenføring Uvanlige perseptuelle opplevelser, for eksempel gjentatte illusjoner, eller at man føler at en kraft eller person som ikke er til stede, er til stede Markert mangel på initiativ, interesse eller energi https://nhi.no/sykdommer/psykisk-helse/schizofreni/schizofreni-tidlig-diagnose/ Anonymkode: 782c1...22b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #5 Del Skrevet 28. desember 2020 Stemmer på meg. Jeg isolerte meg totalt fra alle vennene mine og familien da jeg ble psykotisk. Det varte i 1år. Anonymkode: 6e6ed...6ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #6 Del Skrevet 28. desember 2020 Og lekte med avføring Dusja kanskje 1 gang i uka Glemte å pusse tenna Så ikke ut. Jeg så ut som et fugleskrensel. Anonymkode: 6e6ed...6ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå