AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #1 Skrevet 28. desember 2020 Jeg har kommet dit at de grå hårene akkurat har blitt litt for mange til at de kan nappes, samtidig som jeg har et stykke igjen før håret er helgrått. Siden jeg har brunt hår synes de få grå hårene jeg har imidlertid veldig godt, og jeg har derfor så langt dekket over de med L’Oreal sin casting cream. Synes derimot ikke at denne dekker grå hår spesielt bra, og i tillegg kommer de grå hårene gradvis til syne igjen etter bare et par-tre vask. Jeg ønsker derfor en mer permanent løsning, som samtidig ikke koster skjorta, eller tærer for mye på håret (jeg har tynt hår som tåler veldig lite og brekker lett). Noen som har noen gode tips? Anonymkode: 5e236...83f 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #2 Skrevet 28. desember 2020 Er det grå hår (rud overflate) som tar farge, slik at etterveksten er det som blir grått eller er det hvite/gjennomsiktige hår (glatt overflate) hvor fargen glir av og hårene sees i håret? Er det det siste kalles det glasshår og det enkleste er å farge det lysere, eventuelt med striper. Anonymkode: 54a4d...1eb
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #3 Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er det grå hår (rud overflate) som tar farge, slik at etterveksten er det som blir grått eller er det hvite/gjennomsiktige hår (glatt overflate) hvor fargen glir av og hårene sees i håret? Er det det siste kalles det glasshår og det enkleste er å farge det lysere, eventuelt med striper. Anonymkode: 54a4d...1eb Hvordan ser man forskjellen? Slik du beskriver det kan det virke som det er sistnevnte. Jeg har hittil bare prøvd med casting cream-farge, men føler som nevnt ikke at den dekker spesielt bra. Ønsker heller ikke å farge håret lysere, ettersom jeg liker min naturlige farge (og ikke ønsker at håret skal se farget ut). Anonymkode: 5e236...83f 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #4 Skrevet 28. desember 2020 Dessverre koster det mer å dekke grå hår enn å farge et hår som ikke er grått. Sistnevnte kan man gjøre selv og få et godt resultat med,mens førstnevnte må man til frisør med, hvis man vil ha et godt resultat. Hvis det er veldig viktig for deg å ikke ha grå hår, ville jeg unnet meg den luksusen og fått det ordnet hos frisør. Anonymkode: 41b7b...bc4
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #5 Skrevet 30. desember 2020 Jeg prøvde Korres hårfarge etter tips herfra. Bruker lys brun. Den dekket utrolig godt og det ser ikke ut som om den sklir ut etter 2-3 vask heller som mange andre farger gjør. Veldig fornøyd. Anonymkode: 0214b...5c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå