Gjest Tranma Skrevet 28. desember 2020 #1 Skrevet 28. desember 2020 Liker å chatte sånn løst og fast av og til når jeg onanerer alene både med kvinner og menn. Hvor gjør dere det? Nakenprat har dabbet ut, ellers er det 50 år gamle griser.. Förslag?
Gjest Alterego666 Skrevet 28. desember 2020 #2 Skrevet 28. desember 2020 Tranma skrev (2 timer siden): Liker å chatte sånn løst og fast av og til når jeg onanerer alene både med kvinner og menn. Hvor gjør dere det? Nakenprat har dabbet ut, ellers er det 50 år gamle griser.. Förslag? Jeg er selv en 50 år gammel gris, så det fungerer fint for meg. Du har mye å glede deg til.
Topper og daler Skrevet 28. desember 2020 #3 Skrevet 28. desember 2020 Alterego666 skrev (Akkurat nå): Jeg er selv en 50 år gammel gris, så det fungerer fint for meg. Du har mye å glede deg til. Har aldri prøvd nakenprat. Vet knapt hva det er, men Jeg har prøvd Cupido.
Gjest Red Queen Skrevet 28. desember 2020 #4 Skrevet 28. desember 2020 3 minutter siden, Alterego666 said: Jeg er selv en 50 år gammel gris, så det fungerer fint for meg. Du har mye å glede deg til. Jeg slår og et slag for 50-something gamle griser 😂😍😍😍 Ellers så har jeg ikke egentlig så mye råd å gi på chatte-fronten. Jeg holder med fetlife selv, men det er vel ikke en platform for chatting, først og fremst. Samt at det helst kanskje er for spesielt interesserte.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #5 Skrevet 28. desember 2020 Red Queen skrev (1 minutt siden): Jeg slår og et slag for 50-something gamle griser 😂😍😍😍 Ellers så har jeg ikke egentlig så mye råd å gi på chatte-fronten. Jeg holder med fetlife selv, men det er vel ikke en platform for chatting, først og fremst. Samt at det helst kanskje er for spesielt interesserte. Fetlife? Hva hvem hvor?? Er det en chatteapp bare? Anonymkode: 62bbe...22e
Dominas leketøy Skrevet 28. desember 2020 #6 Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Fetlife? Hva hvem hvor?? Er det en chatteapp bare? Anonymkode: 62bbe...22e Nettsamfunn for oss som er bdsm aktive
Gjest Alterego666 Skrevet 28. desember 2020 #7 Skrevet 28. desember 2020 Dominas leketøy skrev (4 timer siden): Nettsamfunn for oss som er bdsm aktive Det er vel for hele spekteret av fetisjer.
Gjest Tranma Skrevet 29. desember 2020 #8 Skrevet 29. desember 2020 Alterego666 skrev (13 timer siden): Jeg er selv en 50 år gammel gris, så det fungerer fint for meg. Du har mye å glede deg til. Skjønner jeg tok alle i samme kammen... Sorry, men har vært en del der som har kommet med spørsmål og uttalelser som er motbydelig og det er ikke innafor 😊
SlemUlv Skrevet 29. desember 2020 #9 Skrevet 29. desember 2020 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Fetlife? Hva hvem hvor?? Er det en chatteapp bare? Anonymkode: 62bbe...22e Nei, det er ikke en app. Finner du en app (i app store) med dette navnet, er det fake, som vil stjele passord. Vedkommende du siterte, skrev tilogmed at det ikke var for chatting først og fremst. 1
Bamseklemmer Skrevet 29. desember 2020 #10 Skrevet 29. desember 2020 Tranma skrev (6 minutter siden): Skjønner jeg tok alle i samme kammen... Sorry, men har vært en del der som har kommet med spørsmål og uttalelser som er motbydelig og det er ikke innafor 😊 Prøv MeWe du Tranma og dere andre, der finnes det mange norske grupper/Livechat som Frekkeprat - LilleFrekke.no, Norske swingere, BDSM og Kinky Norway... Pluss en masse andre utenlandske, både åpen og privat chat,.. Legg meg gjerne til så skal jeg hjelpe dere med invitasjoner av nye grupper👌
Gjest Alterego666 Skrevet 29. desember 2020 #11 Skrevet 29. desember 2020 Tranma skrev (17 minutter siden): Skjønner jeg tok alle i samme kammen... Sorry, men har vært en del der som har kommet med spørsmål og uttalelser som er motbydelig og det er ikke innafor 😊 Du trenger ikke be om unnskyldning. Jeg vet hvilken kategori mennesle du sikter til, og jeg vet at jeg passer beskrivelsen. måtte bare sparke deg litt på leggen.😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå