Gå til innhold

Klarer enkelte bare å se seg selv?

Anbefalte innlegg

Gjest Rotterats
Skrevet

De fleste vet at bryllup koster mye penger, og enkelte sparer i mange år før de har råd til å ha en skikkelig fest.

Jeg var i et bryllup på lørdag, der brudeparet hadde invitert alle vennene sine, nærmeste familie, og noen fra jobben. En av gjestene satt ved siden av meg ( jeg har aldri sett damen før), og kritiserte hele bryllupet. Hun kunne ikke forstå at noen ville ha så stort bryllup ( var ca 60 gjester der), og kunne heller ikke forstå at folk brukte så mye penger på en dag osv osv. Jeg sa bare til henne at det var opp til hver og en hva de ønsket å gjøre, for det var da virkelig ikke hennes sak ( denne damen som satt ved min side). Hun ble litt fornærmet over hva jeg sa, men det brydde jeg meg fint lite om.

Nå i dag får jeg vite at den samme damen skal gifte seg til vinteren, og de skal være 75 gjester, og bryllupet koster dobbelt så mye som det vi var i på lørdag.

Hvordan kan en kritisere et bryllup, når man velger å ha ett enda større selv? jeg forstår ikke hvorfor enkelte bare må klage på andre, men de har vel problemer med å sette seg inn i andre sin situasjon?

Kan jo begynne å lure på om enkelte bare ser seg selv, og bryr seg fint lite om andre. Jeg vet ikke, men hun kunne fint ha spart seg de uttalelsene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:forvirret: Så dårlig gjort... Og litt komisk-når det viser seg at hun skal ha et større, og mye dyrere bryllup. Mon tro hva hun tenkte på :roll:
Skrevet

:kvalm: For et ekkelt kvinnfolk!! Tror nok desverre at det finnes folk der ute som mangler evne til å se litt lengre enn seg selv og sitt ja.

Var jo enda godt brudeparet ikke hørte henne, er sjokkert over hva slags dritt enkelte folk klarer å lire ut av seg på de mest upassende tidspunkt.

¤håper hun snubler under brudevalsen sin ;) ¤

Skrevet

Kanskje du misforsto?

Kanskje hun syntes det var knuslete å invitere så mange hvis de ikke tilbød dem noe bedre. Noe hun tydeligvis skal gjøre i sitt bryllup.

Jeg tillater meg å kritisere folk som er knuslete i bryllupene sine. Jeg synes ikke det er dagen for å være knuslete. Men

Gjest Rotterats
Skrevet (endret)
Kanskje du misforsto?

Kanskje hun syntes det var knuslete å invitere så mange hvis de ikke tilbød dem noe bedre. Noe hun tydeligvis skal gjøre i sitt bryllup.

Jeg tillater meg å kritisere folk som er knuslete i bryllupene sine. Jeg synes ikke det er dagen for å være knuslete. Men

Hva mener du med knuslete?

Det var et utrolig flott bryllup, der brudeparet spanderte alt på gjestene sine. Mye god mat, og veldig mye å drikke. Så jeg aner faktisk ikke hva du mener? Du bør vel først finne ut om det var knuslete, før du antar noe slikt. ;)

Denne damen har også plukket opp enkelte ting fra dette bryllupet, for hun skal tydeligvis ha blant annet samme mat i sitt.

Endret av Rotterats
Gjest Smarties - ikke innlogget
Skrevet
Jeg tillater meg å kritisere folk som er knuslete i bryllupene sine. Jeg synes ikke det er dagen for å være knuslete.

Det er da vel helt opp til hvert enkelt par hvor mye de ønsker (og har mulighet til!) å bruke!? Syns dette er en hårreisende påstand! :overrasket: Det er ikke alle som har råd til å bruke i 100-tusenkronersklassen... Ikke alle som ønsker det heller... Om noen vil være "knuslete" og servere pølser i lompe, må de vel få gjøre det uten at folk skal "heve på øyenbryna"..!?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...