AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #1 Skrevet 28. desember 2020 Jeg og mannen vi har vært sammen i 10 år, gift i 6. Sammen har vi 3 barn på 7, 5 og 4 år. Han er verdens snilleste, vi har god økonomi, vi har hus og dynamikken i familien fungerer bra. Men hele veien har jeg savnet skikkelig god og lidenskapelig sex. Jeg har hele veien tenkt at jeg ikke trenger det. Men savnet og lengselen blir større og større.. Jeg savner også den nyforelskede følelsen. Nå føler jeg at vi er bare sammen pga barna. Gresset er ikke grønnere på den andre siden, det vet jeg. Noen andre som har der slik? Har innimellom nevt sexen, men for han er ikke det så viktig så lenge han får tømt seg i ny og ne, å han er fornøyd med sexlivet vårt. Jeg er lei av å måtte tilfredsstille meg selv, og fantasere om andre jeg har hatt god sex med. Når vi har sex må jeg alltid fantasere om andre for å oppnå orgasme. Anonymkode: 4d683...358 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #2 Skrevet 28. desember 2020 Jeg er mann, men i samme situasjon. Vi har voksne barn. Sex, i alle fall lidenskapelig, er manglende. Faktisk i så stor grad og så langvarig at jeg egentlig betrakter ekteskapet som et praktisk bofellesskap. Anonymkode: 24d84...724 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #3 Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er mann, men i samme situasjon. Vi har voksne barn. Sex, i alle fall lidenskapelig, er manglende. Faktisk i så stor grad og så langvarig at jeg egentlig betrakter ekteskapet som et praktisk bofellesskap. Anonymkode: 24d84...724 Praktisk bofellesskap ja. Blir på samme måte her. Jeg har har begynt å drømme om å være utro eller gå ut av forholdet, men jeg vet det ikke vil være verdt det når alt annet i forholdet er bra. Anonymkode: 4d683...358 1
Gjest Fnuggolina Skrevet 28. desember 2020 #4 Skrevet 28. desember 2020 De med lidenskapelig sex (i den grad hyppighet er vanlig med tre mindre barn) kjenner og på «Familien AS» livet. Har du spurt ordentlig og tatt en samtale på om dere kan prøve litt ulike ting? Er du proaktiv selv i senga? Det er forøvrig normalt med diverse fantasier, så det høres ikke unormalt ut. De færreste er monogame i hodet. Kan du ha hatt veldig urealistiske forventninger til å leve i et samliv med tre barn? Spør mer konkret, og om han er villig til å prøve litt forskjellig for å se om dere finner noe dere begge liker utover hverdagssex. Du nevner liksom ikke at du har tatt et ordentlig tak selv, og det kan godt hende han liker en skitnere versjon av deg i senga om du bare byr på det. Spørsmålet er og hva du selv gjør for hverdagsromantikken? Gjør du ting for ham? Som ikke er praktisk altså?
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #5 Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg og mannen vi har vært sammen i 10 år, gift i 6. Sammen har vi 3 barn på 7, 5 og 4 år. Han er verdens snilleste, vi har god økonomi, vi har hus og dynamikken i familien fungerer bra. Men hele veien har jeg savnet skikkelig god og lidenskapelig sex. Jeg har hele veien tenkt at jeg ikke trenger det. Men savnet og lengselen blir større og større.. Jeg savner også den nyforelskede følelsen. Nå føler jeg at vi er bare sammen pga barna. Gresset er ikke grønnere på den andre siden, det vet jeg. Noen andre som har der slik? Har innimellom nevt sexen, men for han er ikke det så viktig så lenge han får tømt seg i ny og ne, å han er fornøyd med sexlivet vårt. Jeg er lei av å måtte tilfredsstille meg selv, og fantasere om andre jeg har hatt god sex med. Når vi har sex må jeg alltid fantasere om andre for å oppnå orgasme. Anonymkode: 4d683...358 Skaff deg en elsker, men ikke fortell det til noen!! Anonymkode: decf4...1b0 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #6 Skrevet 28. desember 2020 Ingen er perfekte. Hva er viktigst ? Det fine familielivet dere har nå eller sex? Har du fortsatt følelser for han? Hvis nei på det siste spørsmålet, det er et bedre grunnlag for å gå. Ditt liv, ditt valg Anonymkode: 4c4a8...782
Kenelz Skrevet 28. desember 2020 #7 Skrevet 28. desember 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: Skaff deg en elsker, men ikke fortell det til noen!! Anonymkode: decf4...1b0 idiotisk å utsette seg selv og mannen for eventuelle kjønnssykdommer og brudd av tillit. 3
Gjest shash90 Skrevet 28. desember 2020 #8 Skrevet 28. desember 2020 Jeg syns du burde vise det innlegget til mannen din. Det er han du må prate med. Sikkert flere som har samme opplevelse som deg, men det hjelper ikke deg om du ikke tar det opp med han.
Nnilm Skrevet 28. desember 2020 #9 Skrevet 28. desember 2020 Det er ofte at den lidenskapelige sexen uteblir etter at man starter familielivet, det er ganske normalt...ihvertfall så lenge man har små barn. Nå er våre barn blitt ganske store og vi har mer overskudd til hverandre, vi har mer lidenskapelig sex nå enn på mange år. Jeg kan gjerne gjøre litt sånn småting for å erte litt og det bygger opp stemningen ganske mye, og når man da endelig kommer på tomannshånd så er lidenskapen absolutt til stede. Så det blir i mange tilfeller bedre, hvis det hjelper å høre det. 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #10 Skrevet 28. desember 2020 Fnuggolina skrev (1 time siden): De med lidenskapelig sex (i den grad hyppighet er vanlig med tre mindre barn) kjenner og på «Familien AS» livet. Har du spurt ordentlig og tatt en samtale på om dere kan prøve litt ulike ting? Er du proaktiv selv i senga? Det er forøvrig normalt med diverse fantasier, så det høres ikke unormalt ut. De færreste er monogame i hodet. Kan du ha hatt veldig urealistiske forventninger til å leve i et samliv med tre barn? Spør mer konkret, og om han er villig til å prøve litt forskjellig for å se om dere finner noe dere begge liker utover hverdagssex. Du nevner liksom ikke at du har tatt et ordentlig tak selv, og det kan godt hende han liker en skitnere versjon av deg i senga om du bare byr på det. Spørsmålet er og hva du selv gjør for hverdagsromantikken? Gjør du ting for ham? Som ikke er praktisk altså? Hverdagsromantikken er tilstedet. Kyss og klem hele dagen, meldinger når vi er borte fra hverandre. Han forteller ofte hva han skal gjør med meg når ungene er lagt osv.. Men jeg mangler begjær. Vi er rett og slett ikke kompitable når det gjelder sex virker det som. Anonymkode: 4d683...358
Gjest Fnuggolina Skrevet 28. desember 2020 #11 Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hverdagsromantikken er tilstedet. Kyss og klem hele dagen, meldinger når vi er borte fra hverandre. Han forteller ofte hva han skal gjør med meg når ungene er lagt osv.. Men jeg mangler begjær. Vi er rett og slett ikke kompitable når det gjelder sex virker det som. Anonymkode: 4d683...358 Han forteller hva han skal gjøre med deg når ungene er lagt - som i seksuelt? Jeg synes generelt utfra det du forteller at det virker fullstendig galskap å risikere et såpass bra forhold for litt sex på si. Jeg mener....ta deg en tur på Cupido og Tinder, man får innoverpupp av langt mindre. Det ER så mye desperate og antierotiske menn der ute at jeg tviler på du finner noe særlig bedre enn han du har. La oss si at dere hadde lidenskapelig og fantastisk sex før barn - tror du det ville vært det samme nå? Sex og lyst må faktisk jobbes for om man vil ha noe mer enn hverdagssex. Og du sier jo ikke at du selv har tatt initiativ? Hva tenner du på - og er du sikker han ikke er med på det? En ting er å fantasere om en elsker. Men i virkeligheten vil det også kunne skje en dag at mannen din, eller enda verre; ett av barna dine kommer over en SMS, snap eller tilfeldigvis ser deg gå inn på et hotell. Det er realiteten, og spesielt sexy er det jo egentlig ikke når alt kommer til alt. Spørsmålet er jo også om du kunne klart å tilfredsstille en mann med høyere sexlyst og mer lidenskap enn mannen din - når du samtidig skal på jobb, hente barn 1,2 og 3 på hver sin aktivitet - bake til speideren og pakke ting til fars uker, samtidig som du må huske den leksa bonusbarn nr 2 lurte på om du kunne hjelpe til med og bonusdatter 1 er dritsur fordi sønn 2 har snoket på rommet. Tenk litt realistisk - hva er letteste utvei her? Prøve ordentlig å friske opp litt så det er «godt nok» til småbarnsforeldre å være, eller, skilles fordi du synes han derre heite på Tinder virker spennende å spankes av? 🤷♀️
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #12 Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hverdagsromantikken er tilstedet. Kyss og klem hele dagen, meldinger når vi er borte fra hverandre. Han forteller ofte hva han skal gjør med meg når ungene er lagt osv.. Men jeg mangler begjær. Vi er rett og slett ikke kompitable når det gjelder sex virker det som. Anonymkode: 4d683...358 Det er ikke mangel på spennende sex du snakker om, det er din mangel på lyst på din mann. Anonymkode: 05c9f...0e1 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #13 Skrevet 29. desember 2020 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Skaff deg en elsker, men ikke fortell det til noen!! Anonymkode: decf4...1b0 Mest idiotiske svar ever...nei, vil hun knulle og ha den sexen hun ønsker for hun avslutte forhodet på en pen måte å gå videre. Anonymkode: ee4f6...f22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå