AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #1 Skrevet 28. desember 2020 Noen som har hatt planlagt keisersnitt eller ekstra oppfølging med tanke på risikofødsel på Riksen? Kom du på enerom etterpå, og fikk du ha med ledsager? Er snakk om keisersnitt eller igangsetting tidlig. Anonymkode: 27b78...383
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #2 Skrevet 28. desember 2020 Har ingen erfaringer, men skal også ha risikofødsel/KS der nå i januar så følger med! Vi skal imidlertid ha tvillinger, så vet at vi får enerom. Anonymkode: 19eb8...ed3
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #3 Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Har ingen erfaringer, men skal også ha risikofødsel/KS der nå i januar så følger med! Vi skal imidlertid ha tvillinger, så vet at vi får enerom. Anonymkode: 19eb8...ed3 Ønsker deg masse lykke til, så stas med tvillinger 🥰 Vi venter en gutt, blir mest sannsynlig født i uke 3. Vet du om det er bad på enerommene? Anonymkode: 27b78...383
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #4 Skrevet 28. desember 2020 Følger med jeg også. Skal ha det i april, men det er ikke bestemt om det blir KS enda. Jeg tror dog ikke det kvalifiserer til enerom. Anonymkode: cf817...ea6
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #5 Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Følger med jeg også. Skal ha det i april, men det er ikke bestemt om det blir KS enda. Jeg tror dog ikke det kvalifiserer til enerom. Anonymkode: cf817...ea6 Jeg synes det er så slitsomt med tomannsrom 🙈 To babyer som gråter om hverandre, leger og sykepleiere som går ut og inn, null privatliv.. Sist så jeg ikke dagslys på tre dager, var plassert bak en skjerm helt inntil baderomsdøren.. dette var riktignok på Ahus. Anonymkode: 27b78...383
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #6 Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ønsker deg masse lykke til, så stas med tvillinger 🥰 Vi venter en gutt, blir mest sannsynlig født i uke 3. Vet du om det er bad på enerommene? Anonymkode: 27b78...383 Takk - ja, det blir stas🥰 Har fått veldig god oppfølgning på RH av både jordmor og lege, så føler meg i trygge hender! Det vet jeg ikke, lov å håpe😅 Sist jeg fødte var i Danmark, ikke do på rommet da men det tenkte jeg egentlig ikke veldig over den gangen, det var bare sånn det var🤷🏻♀️ Anonymkode: 19eb8...ed3 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #7 Skrevet 28. desember 2020 Fødte tvillinger og fikk enerom Det er eget bad der ja. Tror det er bad på alle rommene. Men jeg aner ikke. Min venninne hadde en risikofødsel som endte med alvorlig blodtap. Men hun fikk ikke enerom. Idiotisk, men jeg aner ikke hva som er kravet på det. Tror du kan få enerom om det ikke er brukt av tvillingmødre. Grunnen til at rommene er for flerlinger tror jeg er fordi far ofte må være tilstede for å hjelpe til. Pluss større plass for å stelle barna😊 Anonymkode: c109c...1ac 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #8 Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Fødte tvillinger og fikk enerom Det er eget bad der ja. Tror det er bad på alle rommene. Men jeg aner ikke. Min venninne hadde en risikofødsel som endte med alvorlig blodtap. Men hun fikk ikke enerom. Idiotisk, men jeg aner ikke hva som er kravet på det. Tror du kan få enerom om det ikke er brukt av tvillingmødre. Grunnen til at rommene er for flerlinger tror jeg er fordi far ofte må være tilstede for å hjelpe til. Pluss større plass for å stelle barna😊 Anonymkode: c109c...1ac Meg over her som også venter tvillinger - kan du fortelle litt mer om din tvillingfødselsopplevelse på Riksen?😊 Som jeg skrev føler jeg meg jo i trygge hender, mest på grunn av den aldeles fantastiske fødselslegen som følger meg opp🥰 Er imidlertid litt engstelig for at jeg kommer inn midt på natten og legen på vakt ikke kan forløse tvillinger eller lignende - tullete, I know, men er risikoavers i utgangspunktet😆 Anonymkode: 19eb8...ed3 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #9 Skrevet 29. desember 2020 Flere som har opplevelser fra Riksen? 😊 Anonymkode: 27b78...383
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #10 Skrevet 29. desember 2020 Hadde veldig god oppfølging. Igangsatt, men naturlig fødsel. Fikk dobbeltrom, men ingen rommate. Anonymkode: b2264...326 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå