Gulvplanke Skrevet 28. desember 2020 #1 Skrevet 28. desember 2020 Noen som har erfaring med å bruke møbelsnekker for å få nytt kjøkken? Vi tenker ikke bytte noen av hvitevarene, men vi ønsker skap opp til taket, og muligens en liten skapløsning på en kortvegg som nå er tom. Vi kan vurdere å bytte fronter på eksisterende skrog, men da ser jeg ingen annen løsning enn å bruke møbelsnekker for å bygge opp skapene.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #2 Skrevet 9. januar 2021 Hvorfor vil du ha en møbelsnekker? Tror du at du skal spare penger? Det kommer garantert til å bli dyrere enn å bytte ut hele kjøkkenet. Anonymkode: 2cdcb...533
Blålilla Skrevet 10. januar 2021 #3 Skrevet 10. januar 2021 Ville byttet skrog på overskapene for å få de til å gå helt opp- og evt fronter på det gamle slik at alt er likt.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #4 Skrevet 10. januar 2021 Mitt gamle kjøkken hadde en del merkelige vinkler, en 30 cm murvegg som "stakk ut" midt på en vegg, og dør eller vindu på alle vegger. Der hadde vi møbelsnekker som bygde hele kjøkkenet slik at det ble spesialtilpasset rommet, og vi fikk brukt tilgjengelig areal på en best mulig måte. Det ble veldig fint 😊 Vi var heldige og kjente en pensjonert møbelsnekker som tok på seg jobben "svart". Likevel ble det litt dyrere enn å kjøpe f.eks fra Ikea, så å bruke et etablert firma kommer sikkert til å koste skjorta.... Har dere mye rom over skapene? Ikea har overskap i to forskjellige høyder. Vi har de høyeste skapene nå, og de har min litt handy mann gjort takhøye bare ved hjelp av brede lister. Anonymkode: 1be05...ace
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #5 Skrevet 10. januar 2021 Kjøkkenfornyeren gjør vel nye dører og skuffer på eksisterende skrog. Pris vet jeg ikke, heller ikke om det blir noe billigere enn å bytte all innredning. Anonymkode: ea6ca...999
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå