AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #1 Skrevet 28. desember 2020 Min søster inviterte oss hjem til de på nyttårsaften. Men de har hatt en del besøk i det siste og vi har kun vært hjemme. De har hatt besøk av svigerforeldre, ett vennepar med barn og samboeren sin datter med kjæreste. Det er mye smitte her så jeg takket nei. Hun mener at jeg overreagerer. Gjør jeg det? Min mann er i risikogruppen, så vi har vært veldig forsiktig. Anonymkode: 58091...76d 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #2 Skrevet 28. desember 2020 Nei, du har helt rett Anonymkode: f2a74...e94 9
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #3 Skrevet 28. desember 2020 Helt opp til dere om dere vil dra eller ikke. Hadde flere tenkt som dere hadde vi nok vært kvitt viruset for lenge siden ☺️ Anonymkode: ad75a...446 3
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #4 Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Min søster inviterte oss hjem til de på nyttårsaften. Men de har hatt en del besøk i det siste og vi har kun vært hjemme. De har hatt besøk av svigerforeldre, ett vennepar med barn og samboeren sin datter med kjæreste. Det er mye smitte her så jeg takket nei. Hun mener at jeg overreagerer. Gjør jeg det? Min mann er i risikogruppen, så vi har vært veldig forsiktig. Anonymkode: 58091...76d Syntes du er hysterisk og kjip. Anonymkode: 38166...806
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #5 Skrevet 28. desember 2020 Nei du er ikke hysterisk. Jeg er "hjemme" på juleferie ogher har det ikke vært korona, men jeg hår ikke på besøk til folk. Møter de ute. Bor vanligvis i Bergen Anonymkode: 97fd3...a1d
GammelKaktus Skrevet 28. desember 2020 #6 Skrevet 28. desember 2020 Hadde alle hatt evne til å ta hensyn til anbefalinger og kanskje til og med tenke litt selv så hadde folk holdt seg hjemme så kunne vi startet året uten for mange tiltak. Så nei, synes du gjør helt rett, spesielt når din mann er i risikogruppen og dere selv har vært forsiktige. Er utrolig dumt når man selv er forsiktig at man ender opp med å betale prisen for andre sin ubetenksomhet. 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #7 Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Syntes du er hysterisk og kjip. Anonymkode: 38166...806 Og du er en av de som ikke tror at korona finnes? Anonymkode: 58091...76d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå