AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #1 Skrevet 28. desember 2020 Hei, lurer på om det er flere her inne som har/føler de har mistet følelser for partner under graviditeten? Han er et helt fantastisk menneske, som tar skikkelig godt vare på meg og stiller opp uansett hva.. jeg vet også at han kommer til å bli en fantastisk pappa og samboer til meg når den lille kommer. jeg er så redd for å ødelegge dette, da dette egentlig burde vært så bra. Anonymkode: 49d3f...00f
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #2 Skrevet 28. desember 2020 Hei du😊 Hvor lenge har du følt det slik da, og hvor langt på veg er du? Graviditet er en så rar tid hormonelt og følelsesmessig, ville ikke tatt noen store avgjørelser med store konsekvenser nå! (Med mindre det var snakk om alvorlige ting vold, etc.) Selv har jeg i løpet av svangerskapet svinget fra å være superforelska i mannen min til å tenke "hva er det jeg skal med han der egentlig?" - og tilbake igjen, flere ganger, noen ganger i løpet av samme dag😅 Ville ventet og sett Anonymkode: 991f2...138 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #3 Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hei du😊 Hvor lenge har du følt det slik da, og hvor langt på veg er du? Graviditet er en så rar tid hormonelt og følelsesmessig, ville ikke tatt noen store avgjørelser med store konsekvenser nå! (Med mindre det var snakk om alvorlige ting vold, etc.) Selv har jeg i løpet av svangerskapet svinget fra å være superforelska i mannen min til å tenke "hva er det jeg skal med han der egentlig?" - og tilbake igjen, flere ganger, noen ganger i løpet av samme dag😅 Ville ventet og sett Anonymkode: 991f2...138 Det har vært sånn en stund nå.. jeg er 22 uker på vei. Vi har vært sammen i 8 år og har gått litt opp og ned med husbygging osv. Han er helt fantastisk og elsker meg virkelig. Han er så flink å hjelpe til hjemme for at jeg skal ha det bedre. Jeg kunne virkelig ikke tenk meg en annen pappa til ungen min. men når han kysser meg eller kommer veldig nær føler jeg for å flytte meg vekk, får nesten litt panikk :( Anonymkode: 49d3f...00f
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #4 Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det har vært sånn en stund nå.. jeg er 22 uker på vei. Vi har vært sammen i 8 år og har gått litt opp og ned med husbygging osv. Han er helt fantastisk og elsker meg virkelig. Han er så flink å hjelpe til hjemme for at jeg skal ha det bedre. Jeg kunne virkelig ikke tenk meg en annen pappa til ungen min. men når han kysser meg eller kommer veldig nær føler jeg for å flytte meg vekk, får nesten litt panikk Anonymkode: 49d3f...00f Er vel ikke så uvanlig å bli litt sånn av gravidhormonene? Venninnen min kranglet med mannen daglig hele graviditeten og irriterte seg grønn over alt han gjorde. Når babyen kom ble hun mer forelsket enn noensinne i mannen sin igjen Er nok bare en liten gravidfase du er i. Prøv å dyrke de gode følelsene for han Tenk på alt det fine han gjør, alt det positive med han, så går det seg nok til Anonymkode: f3d6b...5ed 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #5 Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det har vært sånn en stund nå.. jeg er 22 uker på vei. Vi har vært sammen i 8 år og har gått litt opp og ned med husbygging osv. Han er helt fantastisk og elsker meg virkelig. Han er så flink å hjelpe til hjemme for at jeg skal ha det bedre. Jeg kunne virkelig ikke tenk meg en annen pappa til ungen min. men når han kysser meg eller kommer veldig nær føler jeg for å flytte meg vekk, får nesten litt panikk Anonymkode: 49d3f...00f Det er jo en rar tid sånn kroppslig 🤷♀️ At den ikke er bare helt din egen akkurat nå. Da kan man jo få litt nok med seg selv og ikke ønske så mye kroppskontakt med andre. Kanskje dere kan snakke litt om det sammen? At du kanskje har behov for å ha kroppen litt i fred? Jeg synes forresten at f.eks instakontoer som Fødebagen og Mammakurs.no har mye fint innhold om parforholdet i svangerskapet og barseltid, det er mange som føler det slik, har humørsvingninger og det er normalt. Anonymkode: 991f2...138
Maleficenta Skrevet 28. desember 2020 #6 Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei, lurer på om det er flere her inne som har/føler de har mistet følelser for partner under graviditeten? Han er et helt fantastisk menneske, som tar skikkelig godt vare på meg og stiller opp uansett hva.. jeg vet også at han kommer til å bli en fantastisk pappa og samboer til meg når den lille kommer. jeg er så redd for å ødelegge dette, da dette egentlig burde vært så bra. Anonymkode: 49d3f...00f Er nok bare hormoner 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #7 Skrevet 28. desember 2020 Jeg var sånn 😆🤪 Ble stressa av det, men gikk over! Anonymkode: b45e1...a2e 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #8 Skrevet 28. desember 2020 Jeg husker jeg kjeftet på mannen fordi han hadde grønn tskjorte, han måtte jo skjønne at jeg ble kvalm av det 🤣🙈 Helt vanlig med rare følelser i graviditeten. Det er som puberteten, hvor du kanskje var så sint på dine foreldre at du drømte om bilkrasj. Det gikk over det også. 😊 Anonymkode: 99590...8d6 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #9 Skrevet 28. desember 2020 Hormoner kan gjøre sånt med følelsene. Jeg vekslet mellom å ha null følelser for mannen og å være dypt ulykkelig og gråte masse fordi jeg mente han ikke elsket meg. Man kan bli helt tullete i graviditeten. 🤪 Anonymkode: bcc92...f1c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå