Gå til innhold

Han ville ha alenetid.. Gravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møtte en på tinder sletta han pga en hendelse med noen andre, han fant meg på facebook flørtern starta dette var i september. 

Har hatt fast følge annenhver helg. Har bare hatt sex med han..

Han er ikke flink med følelser og vil ikke ha barn enda... 

Nå dagen før julaften sa han at han trengte alenetid så jeg slettet han fra alt både kontakter og snap, har han fortsatt på messenger. Har ikke tatt test enda men 19 desember hadde vi sex siste gangen. Og nå begynner jeg å føle meg kvalm jeg har sure oppstøt, og har kravings på hockeypulver og søte saker 😅

Hva skal jeg gjøre? Fortelle han det? Gikk på prevensjon også men har skjedd fler ganger før at jeg har fått positiv test... Guttungen på 3 er tegn på det.. 

Anonymkode: 81c04...5dd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei hva tenker du selv er lurt i denne situasjonen? Unner du et barn å bli satt til verden slik som dette?

Anonymkode: 8faf9...f62

• Liker 28
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Møtte en på tinder sletta han pga en hendelse med noen andre, han fant meg på facebook flørtern starta dette var i september. 

Har hatt fast følge annenhver helg. Har bare hatt sex med han..

Han er ikke flink med følelser og vil ikke ha barn enda... 

Nå dagen før julaften sa han at han trengte alenetid så jeg slettet han fra alt både kontakter og snap, har han fortsatt på messenger. Har ikke tatt test enda men 19 desember hadde vi sex siste gangen. Og nå begynner jeg å føle meg kvalm jeg har sure oppstøt, og har kravings på hockeypulver og søte saker 😅

Hva skal jeg gjøre? Fortelle han det? Gikk på prevensjon også men har skjedd fler ganger før at jeg har fått positiv test... Guttungen på 3 er tegn på det.. 

Har du tatt en test som viste positiv? 

• Liker 6
Skrevet

Er ikke noe å fortelle før du har en positiv test i hånden.. 

• Liker 33
Skrevet

Man nevner ikke en dritt før man er 100% sikker på om man er gravid, man tar altså en test. 

Om du vil beholde eller ikke er ikke opp til oss, men i din situasjon så er det merkelig å «tvinge» mannen til å bli far når du selv vet han ikke ønsker det og ikke vil ha kontakt med deg. Men-men..

• Liker 23
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

For et drama forhold. 

Og du virker som tidenes dramaqueen! Du har ikke en gang tisset på en pinne, men gravid er du. Herregud.... 

Anonymkode: a9619...401

Nei sier jo ikke at jeg er gravid, men tar en test når den tid kommer, vet ikke når jeg kan ta test engang 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Altså.. dersom du mener du har symptomer på graviditet, så skyldes symptomene HCG. Da vil du naturlig nok kunne ta en test nå.. At voksne mennesker ikke vet slikt er mildt sagt overraskende.

Anonymkode: da544...b3f

Sist jeg var gravid fant jeg det ikke ut før de sa det på legekontoret

Skrevet

Men kjære vene da, Ts. Du må jo enten fortelle menn du ligger med at du tar prevensjon veldig lite nøye eller (aller helst) begynne å ta prevensjonen din riktig. Å få barn er ikke en hamster - du skal egne deg og ha livet på stell.

Anonymkode: 1cbcc...366

• Liker 22
Skrevet

Men kjære vene da, Ts. Du må jo enten fortelle menn du ligger med at du tar prevensjon veldig lite nøye eller (aller helst) begynne å ta prevensjonen din riktig. Å få barn er ikke en hamster - du skal egne deg og ha livet på stell.

Anonymkode: 1cbcc...366

Gikk på p-plaster sa til han at jeg klarer det egentlig bedre uten prevensjon.. Men han ville jeg skulle bruke det.. 

Skrevet

Gikk på p-plaster sa til han at jeg klarer det egentlig bedre uten prevensjon.. Men han ville jeg skulle bruke det.. 

Når tok du av P-plasteret da? 

Anonymkode: c8c58...38d

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hva klarer du bedre uten prevensjon? 

Hvis du ble gravid etter samleie 19. desember er det lite sannsynlig at du har fått symptomer allerede. Hvis det skjedde to uker tidligere bør test gi utslag nå. 

Husk at julematen også kan gi lignende symptomer som du har. 

Anonymkode: c8840...102

• Liker 24
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Sist jeg var gravid fant jeg det ikke ut før de sa det på legekontoret

Er du litt enkel..? Du kjøper en test og tar den før du sier noe som helst. Cravings på hockeypulver kan jo like gjerne være ønsketenkning.

Anonymkode: 9fae9...2a7

• Liker 34
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg lurer også på hva du egentlig klarer uten prevensjon? Å bli gravid?

Anonymkode: ddf03...06e

• Liker 19
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Når tok du av P-plasteret da? 

Anonymkode: c8c58...38d

Bytta på lørdag 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hva klarer du bedre uten prevensjon? 

Hvis du ble gravid etter samleie 19. desember er det lite sannsynlig at du har fått symptomer allerede. Hvis det skjedde to uker tidligere bør test gi utslag nå. 

Husk at julematen også kan gi lignende symptomer som du har. 

Anonymkode: c8840...102

Å holde styring på når jeg har eggløsning så vi ikke har sex da.. 

Spiste nesten ikke noe på julaften da jeg ikke hadde matlyst etter han sa som han sa

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Er du litt enkel..? Du kjøper en test og tar den før du sier noe som helst. Cravings på hockeypulver kan jo like gjerne være ønsketenkning.

Nei var venninna mi som påpekte det da jeg ikke har spist det på mange år, og jeg vil ikke bli gravid nå nei

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nei var venninna mi som påpekte det da jeg ikke har spist det på mange år, og jeg vil ikke bli gravid nå nei

Men du må uansett ta en test. Er den sensitiv nok kan den slå ut nå selv om det er tidlig, spesielt når du mener å ha symptomer. Gå for en som er 10 mlu.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...