AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #1 Skrevet 28. desember 2020 Har sett på en slik og vurderer å kjøpe, men er veldig kjedelig om den er for kraftig og ikke passer for meg. Jeg har ganske følsom klitt og sterke vibratorer blir i overkant for mye, men etter to-tre orgasmer så tåler klitten ganske mye. Syns rett og slett det høres vondt ut med Womanizer med tanke på disse trykkbølgene. Hvordan syns dere det er i forhold til vibrator? Anonymkode: 78d98...00a
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #2 Skrevet 28. desember 2020 Den jeg har har 3 nivåer. Starter med den laveste og øker etterhvert. Det er litt annerledes enn vibrasjoner, litt mer intenst kanskje, vanskelig å forklare. Anbefales 👍 Anonymkode: 344ce...28b
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #3 Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Den jeg har har 3 nivåer. Starter med den laveste og øker etterhvert. Det er litt annerledes enn vibrasjoner, litt mer intenst kanskje, vanskelig å forklare. Anbefales 👍 Anonymkode: 344ce...28b Takk for svar. Du har aldri opplevd at det gjør vondt? Anonymkode: 78d98...00a
Nerine_ Skrevet 28. desember 2020 #4 Skrevet 28. desember 2020 Den er ganske "mild" på laveste nivå, så vil tro det går bra. Men det er ikke sikkert du vil like den med en gang, jeg syns det krevde litt tilvenning/omstilling fra vanlig vibrator. 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #5 Skrevet 28. desember 2020 Jeg har en. Kjøpte etter all lovprisningen av den, men den er helt ubrukelig for meg :/. Jeg tåler ganske mye, f.eks kan jeg ha magic wand på ganske høy vibrasjon uten problem, men denne har jeg gitt opp å få til. Kanskje jeg bare bruker den feil? Uansett var/er det 1900 kr "i dass" foreløpig Anonymkode: 1d5a5...5e9 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #6 Skrevet 28. desember 2020 Jeg har prøvd 2 forskjellige Womanizer. og syntes begge var for stikkende kraftige. De gikk i retur, da orgasmen uteble. Derimot Satisfyer Pro 2! Mye billigere også. Så om du er litt sensitiv som meg, anbefaler jeg denne. Anonymkode: d6e2f...22f
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #7 Skrevet 28. desember 2020 Elsker den. På lav styrke kjennes det ikke så mye. Jeg holder den aldri stille rett over klitoris men gnir den rundt, frem og tilbake over klitoris o.l samtidig som jeg beveger hoftene rytmisk slik man gjør under samleie. Orgasmene er deilige, typiske sentrert rundt klitoris og ikke skjedesammentrekninger. Bruker jeg kombinert klitoris- og g- punktvibrator får jeg en orgasme der musklene inni skjeden og klitoris trekker seg sammen samtidig. Foretrekker womanizer! Anonymkode: 22748...99b 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #8 Skrevet 28. desember 2020 Du kan få kjøpe min womanizer premium billig! 🙈😅 den funker ikke for meg iallfall, oppdaget at jeg er avhengig av å kunne flytte stimuli til andre steder enn rett på klitten, men det går ikke med denne. I tillegg syntes jeg ikke den ga en «sugende» følelse som det reklameres med, mer som en hard pulsering. Konklusjon: alt for direkte og hard for min del 🤷🏻♀️ Anonymkode: 50773...a2d 1
flusa Skrevet 28. desember 2020 #9 Skrevet 28. desember 2020 Jeg har liberty, den har 6 forskjellige styrker.
Moden dame Skrevet 28. desember 2020 #10 Skrevet 28. desember 2020 Jeg har en 'mini' womanizer. Den kan oppleves som hard og for sterk dersom jeg har den på høyeste styrke rett på klitten (dersom jeg ikke allerede er veldig kåt), men den er helt fantastisk om jeg starter på laveste, og av og til bruker den indirekte/området rundt klitoris. Og deiligst med glidemiddel. Jeg anbefaler
Gjest Tranma Skrevet 28. desember 2020 #11 Skrevet 28. desember 2020 Har w500 og premium. Jeg synes sjelden det er godt å fingre meg på kliten da det blir litt mye, men womanizer er helt prima. Bruker den flere ganger i uka og sammen med mannen. Ingen annen vibrator jeg bruker så mye 😊
Skalperud Skrevet 28. desember 2020 #12 Skrevet 28. desember 2020 Blir for kraftig for min smak, kun blitt brukt et par ganger. Anbefales ikke! 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #13 Skrevet 28. desember 2020 Jeg har hatt to forskjellige Womanizere. Den ene var helt fantastisk, den andre var det verste leketøyet jeg har hatt. Har prøvd å få tak i den gamle typen som jeg elsket, men den finnes ikke lenger. Irriterer meg at forskjellen kan være SÅ stor når det er samme produsent... Anonymkode: 50a6c...681
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #14 Skrevet 28. desember 2020 Jeg satt med samme frykt som deg. Var redd den ble for kraftig. Jeg kjøpte liberty og er storfornøyd! Det holder på de to laveste nivåene for min del, men den gjør virkelig jobben sin uansett Anonymkode: a1674...2c9
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #16 Skrevet 28. desember 2020 Den er fantastisk ✨ Og har flere nivåer, det laveste er ganske mildt. Den vibrerer ikke, men....har et forsiktig vakuum på laveste styrke. Vurderer dog Womanizer duo selv etterhvert - mest fordi GPunkt i tillegg. Anonymkode: c76d3...c05
Gjest Tranma Skrevet 28. desember 2020 #17 Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg har hatt to forskjellige Womanizere. Den ene var helt fantastisk, den andre var det verste leketøyet jeg har hatt. Har prøvd å få tak i den gamle typen som jeg elsket, men den finnes ikke lenger. Irriterer meg at forskjellen kan være SÅ stor når det er samme produsent... Anonymkode: 50a6c...681 Du må ikke lade den helt opp! Blir roligere og mer behagelig når den nærmer seg tom!
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #18 Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har prøvd 2 forskjellige Womanizer. og syntes begge var for stikkende kraftige. De gikk i retur, da orgasmen uteble. Derimot Satisfyer Pro 2! Mye billigere også. Så om du er litt sensitiv som meg, anbefaler jeg denne. Anonymkode: d6e2f...22f Jeg er ikke så sensitiv, å etter jeg ble eldre ( er 40 år) tar det laaaaang tid i forhold til da jeg var yngre, jeg har en Satisfyer pro 2, den virker jo men ikke så veldig, dessuten føler jeg "sugehullet" blir for lite når jeg blir opphisset, er dette større på womanizer? Hvilken womanizer hadde du? Anonymkode: 4a520...54c
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #19 Skrevet 28. desember 2020 Jeg har Premium, den kan justeres fra nesten ikke følbart til alt for kraftig (for meg). Men det jeg bruker mest er autopiloten den har, som kan stilles på tre forskjellige intensiteter. Da varierer den mellom flere typer stimulans, også flere effekter som jeg ikke synes jeg får på de vanlige trinnene. For meg er den helt fantastisk. Jeg plasserer den over klitoris, samler bena for å holde den på plass (eller bruker den under en truse), og bare legger meg tilbake og nyter behandlingen. ❤️ Anonymkode: 6f2ee...f9e
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #20 Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg har hatt to forskjellige Womanizere. Den ene var helt fantastisk, den andre var det verste leketøyet jeg har hatt. Har prøvd å få tak i den gamle typen som jeg elsket, men den finnes ikke lenger. Irriterer meg at forskjellen kan være SÅ stor når det er samme produsent... Anonymkode: 50a6c...681 jeg har en helt ny ubrukt som jeg kjøpte for et par år siden. kjøpte to stk. tror de kostet rundt 1800. kan selge den ubrukte. trodde det var kort levetid så kjøpte to😂digger den👌 Anonymkode: 0580c...10c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå