AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #1 Skrevet 28. desember 2020 Hei! Jeg og samboer har nå vært hos mine foreldre og svigers siden 19. Desember (de bor i samme by, vi bor i en by 8 timer unna). Vi skal være her frem til 1. Januar. Vi begynner begge å bli ganske kåte, men jeg føler at det blir respektløst ovenfor familien? Han mener det bare er tull at jeg opplever det når vi kan vaske sengetøyet og slikt og siden ingen vil vite det. Jeg vet liksom ikke helt om det er innafor å ha sex i noen andres hjem? Innspill? Vil legge til at vi aldri har vært her så lenge før, derfor det ikke har vært et problem. Anonymkode: f331e...0ae
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #2 Skrevet 28. desember 2020 Det er jo nesten forventet... Hvis du synes det blir for ille å ha sex hos svigers, så får dere ta dere en tur ut i skogen eller noe da. Anonymkode: 610e9...30a 19
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #3 Skrevet 28. desember 2020 Du tuller. Jeg tror vi aldri har overnattet et sted uten å ha sex. Mulig om det bare er 1-2 netter. Har vært sammen i 20 år. Anonymkode: c1b71...bab 8
Nerine_ Skrevet 28. desember 2020 #4 Skrevet 28. desember 2020 Så lenge det ikke er til bry for andre (i form av mye lyder og søl) er det helt ok. 12
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #5 Skrevet 28. desember 2020 Okei takk for svar🙈 vi har tidligere ikke hatt det behovet da vi stort sett har vært på korte besøk sammen og hvis vi er lengre har vi gjerne en natt eller to på hotell. Vi sover tett opp mot broren og er litt stressa for at han skal høre osv. Anonymkode: f331e...0ae 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #6 Skrevet 28. desember 2020 Selvsagt er det greit! Hadde jeg hatt besøk av et par i mer enn 1 dag hadde jeg regnet med at de hadde sex. Men ta hensyn selvsagt ift lyd og søl ja. Anonymkode: 7f85d...13c 4
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #7 Skrevet 28. desember 2020 Så lenge dere ikke roper og stønner og er til bryderi for andre så kjør på. Hva dere gjør på soverommet er jo opp til dere. Sex er naturlig og skal ikke bli skambelagt mener no jeg. Jeg og mannen bråker når vi har sex, men er vi over til svigers så er vi stille som mus. Synes det er litt spennende også 😉 Anonymkode: 8cb6f...406 11
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #8 Skrevet 28. desember 2020 Dere kan jo onanere hverandre. Anonymkode: 2fed8...15f 3
stianbevensen Skrevet 28. desember 2020 #9 Skrevet 28. desember 2020 Respektløst?? Er da ikke respektløst at dere koser dere. Dere sover der, promper kanskje når dere sover, sikler på puta. Det er jo ingen regler for hvordan man skal «oppføre» seg på natta. Knull i vei og kose dere 😊 6
Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 28. desember 2020 #10 Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei! Jeg og samboer har nå vært hos mine foreldre og svigers siden 19. Desember (de bor i samme by, vi bor i en by 8 timer unna). Vi skal være her frem til 1. Januar. Vi begynner begge å bli ganske kåte, men jeg føler at det blir respektløst ovenfor familien? Han mener det bare er tull at jeg opplever det når vi kan vaske sengetøyet og slikt og siden ingen vil vite det. Jeg vet liksom ikke helt om det er innafor å ha sex i noen andres hjem? Innspill? Vil legge til at vi aldri har vært her så lenge før, derfor det ikke har vært et problem. Anonymkode: f331e...0ae Jeg forstår ikke problemet. Å ha sex er jo helt vanlig. Det har jo svigers også. Mest sannsynlig i perioden dere er der. Og nei, det er ikke respektløst. Kan du forklare hvorfor du mener det er respektløst?
sirenas Skrevet 28. desember 2020 #11 Skrevet 28. desember 2020 Knull så lydløst som dere klarer, det er helt innafor! Primal hyl Og høylytt stønning er ikke det. Evt ta dere en kjøre tur og ta en tur i skogen! Selvfølgelig skal dere ha sex når dere er på nesten 2 ukers besøk 6
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #12 Skrevet 28. desember 2020 DEN NAKNE GARTNER skrev (36 minutter siden): Jeg forstår ikke problemet. Å ha sex er jo helt vanlig. Det har jo svigers også. Mest sannsynlig i perioden dere er der. Og nei, det er ikke respektløst. Kan du forklare hvorfor du mener det er respektløst? Jeg formulerte meg litt teit. Jeg syns egentlig ikke det er respektløst, men jeg vet liksom ikke hva svigers ville tenkt om det om de visste, om de ville tenkt at det var det. Jeg kan jo ikke spørre de om det heller, så derfor jeg spurte her for å finne ut hva folk flest tenkte. Etter svarene her skal jeg pule han i kveld haha. Men helt musestille. Tror ikke jeg har gått så lenge som nå uten sex mens jeg har vært i forhold med typen (med unntak av en måned vi var fra hverandre pga jobb) Ts Anonymkode: f331e...0ae 3
Fioljenta Skrevet 28. desember 2020 #13 Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg formulerte meg litt teit. Jeg syns egentlig ikke det er respektløst, men jeg vet liksom ikke hva svigers ville tenkt om det om de visste, om de ville tenkt at det var det. Jeg kan jo ikke spørre de om det heller, så derfor jeg spurte her for å finne ut hva folk flest tenkte. Etter svarene her skal jeg pule han i kveld haha. Men helt musestille. Tror ikke jeg har gått så lenge som nå uten sex mens jeg har vært i forhold med typen (med unntak av en måned vi var fra hverandre pga jobb) Ts Anonymkode: f331e...0ae Jeg tipper de regner med at dere har sex. Dere er jo samboerne. Musestille sex er også koselig - og noen ganger utfordrende. Alternativt kan dere jo ta en runde i dusjen. Der er det jo allerede litt lyd. 💜 3
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #14 Skrevet 28. desember 2020 Jeg har 2 ganger oppdsget størknet sæd på laken etter besøk og har tatt det opp med dem det gjaldt. Ufint å knulle og sperme i andre sitt sengetøy! De ble bra flau når jeg konfronterte dem med dette. Anonymkode: 024b5...550 7
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #15 Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har 2 ganger oppdsget størknet sæd på laken etter besøk og har tatt det opp med dem det gjaldt. Ufint å knulle og sperme i andre sitt sengetøy! De ble bra flau når jeg konfronterte dem med dette. Anonymkode: 024b5...550 Det der du driver med er i allefall ufint 😮 Leter du etter flekker? Anonymkode: 230c9...0ea 18
PurpleRain Skrevet 28. desember 2020 #16 Skrevet 28. desember 2020 Ha sex, stille, med kondom. Problem løst👌🏻 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #17 Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det der du driver med er i allefall ufint 😮 Leter du etter flekker? Anonymkode: 230c9...0ea Lett å oppdage størknet sperm på laken. Det er stivt og det lukter. Anonymkode: 024b5...550 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #18 Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei! Jeg og samboer har nå vært hos mine foreldre og svigers siden 19. Desember (de bor i samme by, vi bor i en by 8 timer unna). Vi skal være her frem til 1. Januar. Vi begynner begge å bli ganske kåte, men jeg føler at det blir respektløst ovenfor familien? Han mener det bare er tull at jeg opplever det når vi kan vaske sengetøyet og slikt og siden ingen vil vite det. Jeg vet liksom ikke helt om det er innafor å ha sex i noen andres hjem? Innspill? Vil legge til at vi aldri har vært her så lenge før, derfor det ikke har vært et problem. Anonymkode: f331e...0ae Bare hvis du klarer å knulle helt uten at andre hører det. Anonymkode: 04005...09d
nomore82 Skrevet 28. desember 2020 #19 Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jeg har 2 ganger oppdsget størknet sæd på laken etter besøk og har tatt det opp med dem det gjaldt. Ufint å knulle og sperme i andre sitt sengetøy! De ble bra flau når jeg konfronterte dem med dette. Anonymkode: 024b5...550 Jeg og hadde blitt bra flau over at du tok opp dette. Ikke fordi jeg hadde hatt sex i gjestesenga di og sengetøyet ditt, men fordi du tydeligvis har vært og sjekket brukt sengetøy etter at gjestene dro. 13
Gjest Tranma Skrevet 28. desember 2020 #20 Skrevet 28. desember 2020 Aldri tenkt tanken.... Runker ikke mannen i sofaen på lånt hytte, men sex i senga må være langt innafor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå