Gjest lmari Skrevet 10. august 2005 #1 Del Skrevet 10. august 2005 Pappa vil gjerne ha hjelp til å lade sitt kontantkort fra utlandet. Han pleier å lade opp fra minibanker, men bruker minibanken hjemme. Jeg er i Oslo og synes ikke jeg har sett noen banker hvor man kan lade? Noen som vet om noen? ... det er snakk om Telenor, forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Milah Skrevet 10. august 2005 #2 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Jeg har ikke vært borti en eneste minibank hvor man ikke kan lade kontantkort jeg.. Men hvis han skal lade fra en minibank i utlandet blir det nok verre, tror ikke det går.. Endret 10. august 2005 av Milah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 10. august 2005 #3 Del Skrevet 10. august 2005 Neida, det er snakk om at jeg skal lade fra en minibank her i Oslo. Jeg får bare prøve meg fram, men da er det i hvert fall håp!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2005 #4 Del Skrevet 10. august 2005 sjekk her: http://telenormobil.no/abonnement/ringkont...ladingiminibank Chica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå