AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #1 Skrevet 28. desember 2020 Jeg må nesten le for jeg orker ikke å gråte lenger, jeg er så jævla sliten av det drittforholdet mitt, jeg føler meg som en idiot fordi alle rundt oss er så glad vi er sammen. Hvordan kan jeg best beskrive det, gjerrig med følelsene sine, gjerrig på tingene sine, helt uaktiv og koblet ut når det kommer til forholdet, gjør ingen innsats i det hele tatt hverken mer eller mindre. ALT jeg trenger eller har behov for må jeg spør om, dere tror jeg overdriver, bærer jeg tunge bæreposer må jeg spørre om hjelp selv om han ser jeg ikke klarer å løfte de. Gråter jeg så må jeg spørre om trøst, har jeg set vondt må jeg spørre om han kan hente noe til meg enda han ser jeg ikke klarer å stå opp av senga, hver gang vi finner på noe er det fordi jeg maser og spør, ellers skjer det seriøst ingenting. Vi kan bare gjøre det han liker og er vant til ellers kjeder han seg. Han kjefter og skriker til meg når han mener jeg fortjener det, holder ting jeg har sagt og gjort, og legger gjerne til en egen vri, mot meg. Og han fikk sjokk når jeg sa dette til ham, for i hans hode er han veldig generøs og omtenksom, og kalte meg rett ut kravstor. Dette fra mannen som aldri har gitt meg noen ting som oppmerksomhet annet enn til jul og bursdag, og da mener jeg ingenting, han handler ikke med noe fordi "jeg vet du liker det", han prioriterer seg selv over alt og får meg til å føle meg som en drittsekk som vil tilbringe tid med ham, men nå er jeg drittsekken fordi jeg ikke er fornøyd og vil gjøre det slutt. Åssen i helvete kan et forhold være sett SÅ ulikt? Anonymkode: 14537...db2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #2 Skrevet 28. desember 2020 Det der hadde jeg ikke orket. Har han noen gode sider i det hele tatt? Anonymkode: 80871...fda 8
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 28. desember 2020 #3 Skrevet 28. desember 2020 Det der er ikke et forhold jeg hadde orket.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #4 Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det der hadde jeg ikke orket. Har han noen gode sider i det hele tatt? Anonymkode: 80871...fda Ja, de jeg ble forelsket i, varme, omtanke, gode samtaler, nærhet og intimitet. De har han gjemt langt der inne og de er ikke tilgjengelige for meg lenger. Faktisk virker det som han gjør ting og håper det plager meg, det er så åpenbart hele greia. Anonymkode: 14537...db2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #5 Skrevet 28. desember 2020 Du må jo gjøre det slutt. Les ditt eget innlegg om og om igjen til du innser det. Anonymkode: 635d3...49a 7
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #6 Skrevet 28. desember 2020 Så gjør det slutt??????? Anonymkode: 3b98f...de0 5
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #7 Skrevet 28. desember 2020 For å bruke din terminologi: Man er ikke kjæreste med en person som hater en. Da takker man pent for laget og går. Anonymkode: 880d7...f06 5
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #8 Skrevet 28. desember 2020 Finn deg noen som behandler deg like respektfullt og omtenksomt som du behandler dem. Er det såpass skjevfordelt som det du beskriver, er det ingen annen mulighet enn å gå. Du fortjener bedre, og det finnes mange menn det ute som er bedre for deg enn den karen du er sammen med. Anonymkode: a109f...52f 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #9 Skrevet 28. desember 2020 Hvorfor i alle dager blir du i forholdet??? Du lever tydeligvis på et håp og en illusjon, et drømmeslott. Det er på tide at du våkner opp og gjør noe med ditt eget liv. Det er det du har ansvaret for og faktisk kan gjøre noe med. Anonymkode: e7564...2b6 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #10 Skrevet 28. desember 2020 Det roter i hodet mitt, hvordan kan noen forandre seg så jævlig som det der i løpet av kort tid? Med en gang vi var sammen så begynte det å gå litt nedover til det punktet vi er på NÅ, at jeg er en trussel mot hans og hans liv. Jeg er så lei meg fordi jeg føler meg som en dårlig person, når jeg blir irritert inni meg over ting han gjør, når jeg må be ham og spørre ham, når han skriker til meg at jeg gjør sånn og sånn, jeg er så lei av å føle meg som en sur bitter fittekjerring som gjør alt feil! Anonymkode: 14537...db2
Taluno Skrevet 28. desember 2020 #11 Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Ja, de jeg ble forelsket i, varme, omtanke, gode samtaler, nærhet og intimitet. De har han gjemt langt der inne og de er ikke tilgjengelige for meg lenger. Faktisk virker det som han gjør ting og håper det plager meg, det er så åpenbart hele greia. Anonymkode: 14537...db2 prøv igjen... hvilken gode sider HAR han? At han var snill og omtenksom langt tilbake i fortiden er jo ikke en god side han HAR, men en god side han HADDE. Disse gode sidene du ble forelsket i, hvor lenge siden er det du fikk se og føle dem? 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #12 Skrevet 28. desember 2020 Gi nå faen i hva andre tenker, vil du virkelig lide resten av livet bare fordi folk rundt dere syns dere er søte sammen? DU har et liv. Ikke kast det bort på drittsekker. Anonymkode: a6113...1f6 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #13 Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor i alle dager blir du i forholdet??? Du lever tydeligvis på et håp og en illusjon, et drømmeslott. Det er på tide at du våkner opp og gjør noe med ditt eget liv. Det er det du har ansvaret for og faktisk kan gjøre noe med. Anonymkode: e7564...2b6 Han jeg forelsket meg i, drømmen om ham tydeligvis. Og du har helt rett, dere alle har helt rett, det er ikke mer her, det er vel bare å akseptere at han synes jeg er en dritt uansett og bare stkke. Anonymkode: 14537...db2 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #14 Skrevet 28. desember 2020 Taluno skrev (1 minutt siden): prøv igjen... hvilken gode sider HAR han? At han var snill og omtenksom langt tilbake i fortiden er jo ikke en god side han HAR, men en god side han HADDE. Disse gode sidene du ble forelsket i, hvor lenge siden er det du fikk se og føle dem? Gode sider.... kan du hjelpe meg litt, eksempler? Det er lenge siden det! Nå får jeg bare blaff av det, små glimt av det som var, håper på mer. Anonymkode: 14537...db2
Taluno Skrevet 28. desember 2020 #16 Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Gode sider.... kan du hjelpe meg litt, eksempler? Det er lenge siden det! Nå får jeg bare blaff av det, små glimt av det som var, håper på mer. Anonymkode: 14537...db2 med andre ord er du sammen med en som ikke har gode sider, og da kan man gjenta spørsmålet andre har stilt, hvorfor er du sammen med han? Om han ikke har noen gode sider, kjefter og smeller, aldri gitt deg oppmerksomheter ved spesielle anledninger, og alltid må ha viljen sin, hvorfor er du sammen med han? hvorfor gidder du finne deg i denne behandlingen? Han vil nok synes du er dritt om du stikker ja, men er ikke det uansett bedre at han synes du er dritt enn at han behandler deg som dritt? Jeg vil iallefall heller at noen skal synes jeg er dritt, enn at de skal behandle meg som dritt... 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #17 Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Han jeg forelsket meg i, drømmen om ham tydeligvis. Og du har helt rett, dere alle har helt rett, det er ikke mer her, det er vel bare å akseptere at han synes jeg er en dritt uansett og bare stkke. Anonymkode: 14537...db2 Vet du meg hva, drit i hva han synes! Du fortjener bedre enn dette Anonymkode: 80871...fda 3
MiominMio Skrevet 28. desember 2020 #18 Skrevet 28. desember 2020 Er du sammen med ham for din egen del eller de som er så "glade" for at dere er sammen? Basert på hva du tenker om ham så bør du kanskje bare avslutte forholdet. Høres ikke ut som det er mye gode følelser der.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #19 Skrevet 28. desember 2020 Taluno skrev (17 minutter siden): med andre ord er du sammen med en som ikke har gode sider, og da kan man gjenta spørsmålet andre har stilt, hvorfor er du sammen med han? Om han ikke har noen gode sider, kjefter og smeller, aldri gitt deg oppmerksomheter ved spesielle anledninger, og alltid må ha viljen sin, hvorfor er du sammen med han? hvorfor gidder du finne deg i denne behandlingen? Han vil nok synes du er dritt om du stikker ja, men er ikke det uansett bedre at han synes du er dritt enn at han behandler deg som dritt? Jeg vil iallefall heller at noen skal synes jeg er dritt, enn at de skal behandle meg som dritt... Han har gode sider, det har alle, har de ikke? Han er snill og hjelpsom og stiller opp for alle, og til en viss grad meg også så lenge det ikke forstyrrer hans opplegg. Han strekker seg for folk, meg også når jeg spør ofte nok. Han er omtenksom overfor familien sin, ikke så mye meg. Ting var jo ikke sånn før. Jeg bare kjenner meg så skubbet vekk og såret, jeg var så dum og naiv, forelsket, ble fort dratt ned på jorda igjen av ting han sa og gjorde. Noen spør hva som holder meg igjen. Jeg vet ikke, det er ingenting igjen. Han klarer ikke å slutte å fokusere på seg selv og det han vil, og han vil ikke se hva jeg vil eller har lyst til, som han forøvrig har sagt rett ut også. Så hvem faen vet. Anonymkode: 14537...db2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #20 Skrevet 28. desember 2020 Husker en hendelse fra mitt tidligere forhold som var rimelig likt dette. Jeg hadde ikke lappen helt ennå, han hadde bil og lappen. Han ville ha spesielle matvarer og mente at jeg måtte handle. Jeg spurte om han kunne kjøre meg, men han svarer at det er mitt problem at jeg ikke har lappen. Været var litt ustabilt da jeg syklet avgårde. På vei hjem kom sprutregnet så jeg måtte gjemme meg i en undergang. Ringte samboer flere ganger, men han tok ikke tlf. Så endte det med at etter jeg hadde stått under der i 1t måtte pappa komme for å kjøre meg hjem. En annen hendelse kan være at han en gang senere da gadd å kjøre meg til butikken. Handlelisten var lang som et vondt år! Jeg kom ut med 4 tunge bæreposer og bilen hans var borte. Jævelig koselig du.. Så jeg sto å ventet på han i sikkert 20 min utenfor butikken før jeg begynte å gå hjemover. Jeg var 1 km hjemmefra da bilen hans kom kjørende. Da hadde jeg gått i 45 min med disse posene. Det eneste han hadde å si var at han trodde han rakk å reise for å se på noe. Han lo av meg der jeg gikk med posene i armene. Jeg lurer fælt på hva han skulle reise å se på, ser jeg på tiden han var borte så var det 1t og 15 min. Jeg dro ikke fordi jeg har vokst opp med å få høre at ingen vil ha meg. Ingen kunne elske meg, jeg er ikke verdt noe, etc. Så fant jeg noen som ville ha meg, men etter 1 år så begynte han å behandle meg mer og mer som ei dørmatte. Jeg hadde ingen rundt meg, i det hele tatt så jeg fant meg i det. At pappa kom å hentet meg den gangen, var vel den ene gangen jeg så han, det året. Anonymkode: 71026...e5c 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå