Gå til innhold

Hvorfor sprer folk nakenbilder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hvilken glede de mennene som sprer nakenbilder får av det? Blir mange straffet? Hvorfor sprer de dem, egentlig? Jeg antar at de ofte vil hevne seg eller ødelegge for noen. Men hva hvis det er en komplett fremmed? Jeg forstår ikke hvordan noen kan få glede av å spre nakenbilder.

Anonymkode: 4ac91...f6d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror kvinner er like ille om de ønsker hevn over andre kvinner.

Så løsningen er enkelt - tåler ikke bildet forsiden av VG, så eksisterer det ikke et slikt bilde av meg. 

Anonymkode: 1d757...42a

• Liker 2
Skrevet

Hvis du ikke ønsker at bilder av deg skal spres, deler du dem ikke. Enkelt og greit.

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, Honey Dew said:

Hvis du ikke ønsker at bilder av deg skal spres, deler du dem ikke. Enkelt og greit.

Det aller enkleste er å ikke ta dem.

Anonymkode: c3408...c7a

Skrevet

Får være grenser for hvor mye en skal legge i det å beskytte folk fra egen dumskap.

Hvor lenge er det siden skyen til Apple ble hacket? Det burde i allefall være en indikator på at det eneste som er trygt er å ikke ta bildet i utgangspunktet. 

Anonymkode: b81de...8b3

Skrevet

Folk som videresender nakenbilder av seg,har selvsagt ikke ansvar for at de blir spredt,men om du er redd for det,så ikke ta nakenbilder. Det er faktisk ikke verre enn det:-)

Anonymkode: be977...ea5

• Liker 1
Skrevet

Du, det har jeg lurt på selv. Har mottatt nakenbilder fra noen kvinner, og anser det som en "personlig gave" og en tillitserklæring. Det krever tillit å sende slike bilder til meg, og jeg nekter å misbruke den tilliten.

Sendes det bilder til meg så kommer jeg aldri til å vise eller dele dem videre!

Anonymkode: 2e82e...45f

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.12.2020 den 12.32):

Jeg tror kvinner er like ille om de ønsker hevn over andre kvinner.

Så løsningen er enkelt - tåler ikke bildet forsiden av VG, så eksisterer det ikke et slikt bilde av meg. 

Anonymkode: 1d757...42a

Vg tåler det meste.

Anonymkode: 979c9...f6b

Skrevet

Jeg aner ikke ass. Jeg vil si jeg har vært i en situasjon hvor bilder hadde vært naturlig eller kommet dit, ca 30 ganger. Har sendt til 3. Stoler ikke på noen, selv om ingen av de har spredd senere (to my knowledge). Men vet også at yngre guttevenner kan godt finne på å dele slike hvis én starter

Anonymkode: 57cb9...87a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...