Gå til innhold

Leke med sperm i munnen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvornlenge har du klart å leke med sperm i munnen før du svelger, spytter eller snowballer?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg klarer ikke mer enn noen sekunder

• Liker 2
Skrevet
frk.jus skrev (3 timer siden):

Hvornlenge har du klart å leke med sperm i munnen før du svelger, spytter eller snowballer?

Hva er snowballer? 🙄 
hender at min kjære leker litt (sjeldent), men visste ikke at det var en greie. 😯

Skrevet
stianbevensen skrev (3 timer siden):

Hva er snowballer? 🙄 
hender at min kjære leker litt (sjeldent), men visste ikke at det var en greie. 😯

Du lar spermen gli fra din munn til feks en venninnes munn hvis dere har trekant med henne. 

• Liker 1
Skrevet
frk.jus skrev (7 timer siden):

Kan gurgle og nyte det i en evighet. Elsker sperm. 

Skrevet
frk.jus skrev (10 minutter siden):

Du lar spermen gli fra din munn til feks en venninnes munn hvis dere har trekant med henne. 

Æsj🤢

• Liker 4
Skrevet

Elsker å se han nyte utløsningen sin i det han pumper den rett inn i munnen min. Ferskvare rett fra han. Liker tanken på at jeg har kontroll på sæden og gurgler ofte. Noen ganger blåser jeg sæden frem og tilbake jeg sæden i munn slik at den blir nesten som stivpisket eggehvite, blir bedre konsistens da.  

deilig å se han nyte at jeg nyter sæden hans i munnen før jeg svelger😛

Anonymkode: 85e95...292

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt,avsporinger,samt svar til dette.

Chantielle mod.

• 1 måned senere...
Skrevet

Nam

• 3 uker senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.12.2020 den 10.19):

Elsker å se han nyte utløsningen sin i det han pumper den rett inn i munnen min. Ferskvare rett fra han. Liker tanken på at jeg har kontroll på sæden og gurgler ofte. Noen ganger blåser jeg sæden frem og tilbake jeg sæden i munn slik at den blir nesten som stivpisket eggehvite, blir bedre konsistens da.  

deilig å se han nyte at jeg nyter sæden hans i munnen før jeg svelger😛

Anonymkode: 85e95...292

Hvor lenge har du lekt før du svelger?

Skrevet

🤮

Anonymkode: ac070...844

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

🤮

Anonymkode: ac070...844

Hvorfor følte du at du måtte blande deg inn i en tråd der du åpenbart ikke hører hjemme? 

• Liker 2
Gjest Smeltemann
Skrevet
frk.jus skrev (På 28.12.2020 den 11.54):

Hvor lenge klarer du?  Bruker du å spytte eller gurgler du sæden og slipper litt etter litt ned i halsen?

Skrevet
Smeltemann skrev (4 minutter siden):

Hvor lenge klarer du?  Bruker du å spytte eller gurgler du sæden og slipper litt etter litt ned i halsen?

Varierer

Gjest Smeltemann
Skrevet
frk.jus skrev (Akkurat nå):

Varierer

Bra du ikke er ensporet 😂😂😂😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...