Gå til innhold

Hvor mange kan samles på Vestlandet? Er det meste åpent der?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest EndaEnGang
Skrevet

Vestlandet er veldig stort. Hvilket område tenker du på? 

Skrevet
EndaEnGang skrev (7 minutter siden):

Bergen området.

• Liker 1
Skrevet
zemer skrev (4 timer siden):

Bergen området.

Lavt smittetrykk nå. Det meste er åpent ja. Treningssentre, museer, lekeparker for barn osv. Men mange holder seg selvsagt hjemme likevel 😊

Skrevet
EndaEnGang skrev (4 timer siden):

Håpløst når folk har så liten geografikunnskap utenfor " det sentrale østland". 

Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg blir helt oppgitt av tittelen. Vestlandet strekker seg fra Stavanger til Molde. Innimellom der befinner det seg storbyer med enormt smittetrykk og bittesmå bygder uten et eneste koronatilfelle. Hvorfor tror du det er like regler over hele denne landsdelen?

HER er smittereglene som gjelder for Bergen - noe du like enkelt som meg kunne ha googlet. 

Gjest EndaEnGang
Skrevet
Just now, Gagaen said:

Håpløst når folk har så liten geografikunnskap utenfor " det sentrale østland". 

Jah. Bergen eller Åndalsnes, samma det vel.

Skrevet
EndaEnGang skrev (Akkurat nå):

Jah. Bergen eller Åndalsnes, samma det vel.

Ja, vest er vest :P

Skrevet
Blondie65 skrev (14 minutter siden):

Jeg blir helt oppgitt av tittelen. Vestlandet strekker seg fra Stavanger til Molde. Innimellom der befinner det seg storbyer med enormt smittetrykk og bittesmå bygder uten et eneste koronatilfelle. Hvorfor tror du det er like regler over hele denne landsdelen?

HER er smittereglene som gjelder for Bergen - noe du like enkelt som meg kunne ha googlet. 

Tror ikke det. Men, leste om ei som selv skrev at hun bodde på Vestlandet og alt var åpent, ingen brukte munnbind.  Ikke sikker på om hun mente rundt Bergen. 

Gjest Blondie65
Skrevet
zemer skrev (5 minutter siden):

Tror ikke det. Men, leste om ei som selv skrev at hun bodde på Vestlandet og alt var åpent, ingen brukte munnbind.  Ikke sikker på om hun mente rundt Bergen. 

Jeg kan avkrefte at ingen bruker munnbind i Bergen - det er det mange som gjør på buss, bane og kjøpesenter. Men jeg skjønner at du ikke har snøring på hvordan det ser ut på denne siden av fjellene siden du automatisk tror at det er samme forhold over alt her.

• Opprett ny...