Danseskjørt Skrevet 28. desember 2020 #1 Del Skrevet 28. desember 2020 Jeg ble fridd til i jula og automatisk satte jeg ringen på høyre hånd da det føltes mest naturlig. Men følte etterhvert at det var litt upraktisk da det er høyre hånd jeg bruker mest. Nå føles det mest naturlig å ha ringen på venstre hånd, men der er den en smuuule stor. Den passer best på høyre sånn størrelsesmessig. Har skjønt at man bestemmer selv hvilken hånd man har ringen på, men jeg klarer ikke å bestemme meg😅 Hvilkem hånd har dere ringen på og hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Traktorkusken Skrevet 28. desember 2020 #2 Del Skrevet 28. desember 2020 Jeg hadde den på høyre hånd. mange bytter over til venstre etter de har fått en giftering. Ser mange som har forlovelsesringen sin under, eller over gifteringen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 28. desember 2020 #3 Del Skrevet 28. desember 2020 Jeg har min på høyre ringfinger. Gifteringen skal jeg ha på venstre 😊 (Arvet mamma og pappa sine ringer og den ringen passer kun på venstre hånd 🙃..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #4 Del Skrevet 29. desember 2020 Gammel tradisjon sier forlovelsesring på venstre hånd og så flyttes den over til høyre sammen med giftering. Anonymkode: eb7f4...916 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #5 Del Skrevet 29. desember 2020 Traktorkusken skrev (20 timer siden): Jeg hadde den på høyre hånd. mange bytter over til venstre etter de har fått en giftering. Ser mange som har forlovelsesringen sin under, eller over gifteringen. Dette er det jeg gjør min blir nok flyttet til venstre hånd, tror ikke den vil passe så bra med gifteringen, men vil fremdeles absolutt bruke den! Anonymkode: 8d7d7...750 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #6 Del Skrevet 29. desember 2020 GulSitron skrev (20 timer siden): Jeg har min på høyre ringfinger. Gifteringen skal jeg ha på venstre 😊 (Arvet mamma og pappa sine ringer og den ringen passer kun på venstre hånd 🙃..) Du kan jo størrelsesforandre ringen om du ønsker det da☺ Ts; jeg har min forlovelsesring på høyre Anonymkode: 75116...e1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #7 Del Skrevet 29. desember 2020 Jeg har min på høyre! Det føltes mest naturlig for meg, vet ikke helt hvorfor. Vi er gift nå da, men har ikke kjøpt giftering enda (skal gifte oss i hjemlandet til mannen også). Er litt usikker på hvilken ring jeg skal ha hvor da. Husker jeg synes det var rart å ha en ring på den første uka, men nå føles det rart ut å ikke ha den på🥰 Anonymkode: 9a673...510 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 29. desember 2020 #8 Del Skrevet 29. desember 2020 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du kan jo størrelsesforandre ringen om du ønsker det da☺ Ts; jeg har min forlovelsesring på høyre Anonymkode: 75116...e1b Det er sant, men er redd for at hvis jeg endrer den så blir den for stor 😅 fingrene mine er midt i mellom størrelser sånn at enten bittelitt for trang, eller så stor at de glir av 😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #9 Del Skrevet 29. desember 2020 Min ring passer best på venstre ringfinger så dafår den bo der 😂 Anonymkode: ec599...123 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokosmakron Skrevet 29. desember 2020 #10 Del Skrevet 29. desember 2020 GulSitron skrev (7 minutter siden): Det er sant, men er redd for at hvis jeg endrer den så blir den for stor 😅 fingrene mine er midt i mellom størrelser sånn at enten bittelitt for trang, eller så stor at de glir av 😭 De tar mål og endrer str etter målene. Det gjorde de i alle fall til mannen da han måtte ta inn gifteringen sin. Jeg hadde forlovelsesring på venstre, og nå giftering på venstre. Føler ringene er minst utsatt for skader når de sitter på venstre hånd, da jeg er høyrehendt og har en jobb hvor jeg bruker hendene mye. Er høyre hånd som blir brukt hvis jeg skal komme til på trange plasser, må ta i osv, så er redd for å hekte eller gjøre noe annet som kan skade ringen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #11 Del Skrevet 29. desember 2020 Jeg har både forlovelsesring og giftering på venstre ringfinger. Syntes som deg at ringene var i veien på høyre, så da ble det slik. Anonymkode: d4ac8...b8f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #12 Del Skrevet 29. desember 2020 Her er gifteringen den samme som forlovelsesringen og den sitter på høyre ringfinger og gjort i over 20 år Anonymkode: 39048...a9a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #13 Del Skrevet 29. desember 2020 GulSitron skrev (7 timer siden): Det er sant, men er redd for at hvis jeg endrer den så blir den for stor 😅 fingrene mine er midt i mellom størrelser sånn at enten bittelitt for trang, eller så stor at de glir av 😭 Hva med en strl midt i mellom? Om du vipper mellom 55 og 56, så velg 55,5? Anbefaler uansett å prøve ring i butikk, høres ut som du kanskje burde måle på nytt om den enten er for trang eller glir helt av ☺ Anonymkode: 75116...e1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #14 Del Skrevet 29. desember 2020 Venstre. Veit ikke hvorfor men alt passer bedre på den venstre siden. Anonymkode: 06caa...5fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #15 Del Skrevet 29. desember 2020 Venstre, nærmest hjerte Anonymkode: 6dd68...f70 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfruen Miranda Skrevet 29. desember 2020 #16 Del Skrevet 29. desember 2020 Du er vel heldig da! Bytt litt på hendene så ser du fort hvilken som oppleves som naturlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #17 Del Skrevet 29. desember 2020 Fest den i et anheng rundt halsen, frem til du har bestemt deg Anonymkode: a74a2...d5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #18 Del Skrevet 30. desember 2020 Min føles riktig på høyre, men jeg bruker høyre hånd til alt mulig. Dermed har jeg den på venstre for å unngå å skade den. Det føles litt rart på venstre, men jeg blir nok vant til det. Gifteringen skal sitte på høyre, men det blir en glatt gullring som ikke hekter seg fast like fort. Anonymkode: 3a746...58f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #19 Del Skrevet 31. desember 2020 Vil også nevne at for meg er høyre naturlig, siden det er der gifteringen tradisjonelt sitter i Norge. Ved å ha forlovelsesringen der signaliserer jeg at den betyr noe ekstra, både for meg selv og for omverden Og når vi skal reise igjen på sikt, er det kjekt å ha flyttet den til venstre hånd (når jeg har gifteringen på), da er jeg "opptatt" i alle land Jeg reagerer ikke på ringer på venstre hånd, så om en venninne har en fin ring der spør jeg ikke om hun har forlovet seg. På høyre hånd spør jeg. Anonymkode: 8d7d7...750 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #20 Del Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 31.12.2020 den 11.40): Vil også nevne at for meg er høyre naturlig, siden det er der gifteringen tradisjonelt sitter i Norge. Ved å ha forlovelsesringen der signaliserer jeg at den betyr noe ekstra, både for meg selv og for omverden Og når vi skal reise igjen på sikt, er det kjekt å ha flyttet den til venstre hånd (når jeg har gifteringen på), da er jeg "opptatt" i alle land Jeg reagerer ikke på ringer på venstre hånd, så om en venninne har en fin ring der spør jeg ikke om hun har forlovet seg. På høyre hånd spør jeg. Anonymkode: 8d7d7...750 Jeg tenker helt motsatt av deg😅 Anonymkode: f801e...be0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå