AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #1 Skrevet 28. desember 2020 Jeg føler meg usynlig, rett og slett. Fikk ganske mye oppmerksomhet fra menn før jeg ble 33-34, og så stoppa det. Jeg har ikke barn og håper virkelig å finne en kjæreste, men føler at i min alder er det "for sent" siden gode menn i min alder enten er tatt (som folk sier) eller de ønsker å date kvinner som er maks 30. Stemmer det? Anonymkode: 1ec3c...17a
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #2 Skrevet 28. desember 2020 Jeg traff mannen min da jeg var 39 ❤️ Anonymkode: c4617...fa1 14
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #3 Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg traff mannen min da jeg var 39 ❤️ Anonymkode: c4617...fa1 Fortell, fortell 😄 Anonymkode: 1ec3c...17a 1
Nymerïa Skrevet 28. desember 2020 #4 Skrevet 28. desember 2020 Folk finner hverandre i alle aldere. Selv pensjonister. Det som stopper er vel oppmerksomheten fra akkurat den typen menn som dyrker yngre kvinner. Men hvem vil ha de mennene i utgangspunktet? Det høres ut som om du kan ha godt av å utvide horisonten og omgangskretsen din. 26
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #5 Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg føler meg usynlig, rett og slett. Fikk ganske mye oppmerksomhet fra menn før jeg ble 33-34, og så stoppa det. Jeg har ikke barn og håper virkelig å finne en kjæreste, men føler at i min alder er det "for sent" siden gode menn i min alder enten er tatt (som folk sier) eller de ønsker å date kvinner som er maks 30. Stemmer det? Anonymkode: 1ec3c...17a Hei, Det stemmer ikke for meg ihvertfall. Jeg er på din alder og ser absolutt etter jenter på vår alder. Jeg ønsker gode samtaler med nogenlunde samme erfaring og verdier - det får du ikke med veldig mange 10 år under. Vær litt selvsikker når du møter andre menn, så går det seg til ❤️ Anonymkode: c4c8e...ede 17
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #6 Skrevet 28. desember 2020 NymeriaRhoynar skrev (17 minutter siden): Folk finner hverandre i alle aldere. Selv pensjonister. Det som stopper er vel oppmerksomheten fra akkurat den typen menn som dyrker yngre kvinner. Men hvem vil ha de mennene i utgangspunktet? Det høres ut som om du kan ha godt av å utvide horisonten og omgangskretsen din. Mener du at det finnes en 38åring som foretrekker en like gammel dame fremfor ei på 28? Tja.... Anonymkode: 1ec3c...17a 4
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #7 Skrevet 28. desember 2020 Folk sier til meg at jeg bør lete etter en mann som har barn fra før i stedet for å ønske en uten barn. De mener at det er håpløst i min alder. Anonymkode: 1ec3c...17a 1
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 28. desember 2020 #8 Skrevet 28. desember 2020 Det er aldri for sent, vet om de som har funnet kjærligheten når de har vært over 60.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #9 Skrevet 28. desember 2020 Catalina Culès skrev (18 minutter siden): Det er aldri for sent, vet om de som har funnet kjærligheten når de har vært over 60. Ja, men da har de helt sikkert ekteskap bak seg og voksne barn Anonymkode: 1ec3c...17a 2
Nymerïa Skrevet 28. desember 2020 #10 Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Mener du at det finnes en 38åring som foretrekker en like gammel dame fremfor ei på 28? Tja.... Anonymkode: 1ec3c...17a Jeg har absolutt ingen illusjoner om å vite hva alle personer foretrekker. Har du? TS spør om det er mulig å finne kjærligheten. Jeg sier at folk finner hverandre i alle aldere og det hadde hun visst om hun hadde orientert seg litt. 13
norw Skrevet 28. desember 2020 #11 Skrevet 28. desember 2020 De mest attraktive damene vil merke stor pågang også etter at man har fylt 40, men når man er rundt 40 vil nok mange damer merke at det ikke er like mye interesse som tidligere, evt at det er helt feil menn som viser interesse. Attraktiviteten synker og da blir det sånn. 4
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #12 Skrevet 28. desember 2020 Catalina Culès skrev (36 minutter siden): Det er aldri for sent, vet om de som har funnet kjærligheten når de har vært over 60. Jeg spør om min alder Jeg vil ikke vente til jeg er 60. Anonymkode: 1ec3c...17a 3
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #13 Skrevet 28. desember 2020 norw skrev (17 minutter siden): De mest attraktive damene vil merke stor pågang også etter at man har fylt 40, men når man er rundt 40 vil nok mange damer merke at det ikke er like mye interesse som tidligere, evt at det er helt feil menn som viser interesse. Attraktiviteten synker og da blir det sånn. Skjønner. Hvilke andre ting er det som trekker ned? Om hun jobber eller ei, om hun er tynn eller overvektig, om hun eier eller leier, om hun har kort eller langt hår...Hva? Anonymkode: 1ec3c...17a
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 28. desember 2020 #14 Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg spør om min alder Jeg vil ikke vente til jeg er 60. Anonymkode: 1ec3c...17a Det jeg mente var bare at det aldri er for sent, ikke at du må vente til du er 60.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #15 Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg føler meg usynlig, rett og slett. Fikk ganske mye oppmerksomhet fra menn før jeg ble 33-34, og så stoppa det. Jeg har ikke barn og håper virkelig å finne en kjæreste, men føler at i min alder er det "for sent" siden gode menn i min alder enten er tatt (som folk sier) eller de ønsker å date kvinner som er maks 30. Stemmer det? Anonymkode: 1ec3c...17a Ja. De gode mennene i din alder vil helst gå for en yngre siden de fleste av de har vært gjennom et lengre forhold med jevnaldrende og nå vil prøve yngre damer. Så hvorfor prøver ikke du det samme? Finnes massevis av yngre menn som er ute etter cougars. Dog mest som knullemateriale, ikke seriøst forhold. Anonymkode: dfad8...5f9 3
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #16 Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Skjønner. Hvilke andre ting er det som trekker ned? Om hun jobber eller ei, om hun er tynn eller overvektig, om hun eier eller leier, om hun har kort eller langt hår...Hva? Anonymkode: 1ec3c...17a Om hun har masse rynker og konehår. Da faller du fort i popularitet i den alderen. Men holder du deg bra..er sjansene gode. Anonymkode: dfad8...5f9 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #17 Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Ja. De gode mennene i din alder vil helst gå for en yngre siden de fleste av de har vært gjennom et lengre forhold med jevnaldrende og nå vil prøve yngre damer. Så hvorfor prøver ikke du det samme? Finnes massevis av yngre menn som er ute etter cougars. Dog mest som knullemateriale, ikke seriøst forhold. Anonymkode: dfad8...5f9 Jeg vil ikke være en cougar. Anonymkode: 1ec3c...17a 4
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #18 Skrevet 28. desember 2020 Traff mannen min da jeg var 39. Hadde datet mye i årevis men han jeg tilslutt endte opp med møtte jeg på reise, i annet land. Annerledes mentalitet der, ikke datingspill,ikke apper hvor en sveiper til høyre eller venstre om utseendet ikke "passer en" ved første øyekast. Ikke bare bare å få noen hit fra utlandet men det var riktig for meg og vi har det fint, fikk barn som 43åring. Sier ikke at du bør reise utenlands:) men jeg er glad jeg ikke dater om dagen, via datingapper, det var et styr, så forstår deg godt! Men.. meld deg inn i noe.., dansekurs? I Oslo, og flere andre byer, er det feks et stort salsamiljø og man treffer folk fra fjern og nær Anonymkode: 6a0f8...3d2 4
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #19 Skrevet 28. desember 2020 Problemet er at jeg stort sett alltid er hjemme. Jobb-hjem, hjem-jobb. Driver ikke med ons. Er ikke på nettdating. Det er ikke noe for meg...:/ Er det dumt? Anonymkode: 1ec3c...17a 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #20 Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Traff mannen min da jeg var 39. Hadde datet mye i årevis men han jeg tilslutt endte opp med møtte jeg på reise, i annet land. Annerledes mentalitet der, ikke datingspill,ikke apper hvor en sveiper til høyre eller venstre om utseendet ikke "passer en" ved første øyekast. Ikke bare bare å få noen hit fra utlandet men det var riktig for meg og vi har det fint, fikk barn som 43åring. Sier ikke at du bør reise utenlands:) men jeg er glad jeg ikke dater om dagen, via datingapper, det var et styr, så forstår deg godt! Men.. meld deg inn i noe.., dansekurs? I Oslo, og flere andre byer, er det feks et stort salsamiljø og man treffer folk fra fjern og nær Anonymkode: 6a0f8...3d2 Jeg tror at på slike dansekurs er det 90% single damer 😂 Anonymkode: 1ec3c...17a 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå