AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #1 Skrevet 28. desember 2020 70x100cm https://www.princessbutikken.no/display.aspx?menuid=-6411&fpage=2&gclid=EAIaIQobChMI4LDu_bfw7QIVBN-yCh2fFg5PEAAYASAAEgL2vfD_BwE&mobil=ja Er denne ment bare til pynt eller til å sove med? Anonymkode: 1e502...daf
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #2 Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): 70x100cm https://www.princessbutikken.no/display.aspx?menuid=-6411&fpage=2&gclid=EAIaIQobChMI4LDu_bfw7QIVBN-yCh2fFg5PEAAYASAAEgL2vfD_BwE&mobil=ja Er denne ment bare til pynt eller til å sove med? Anonymkode: 1e502...daf Det kommer vel an på hva du trives med selv. Jeg (dvs. nakken min) klarer ikke sove med så stor/tykk pute, men de er helt topp å ha bak ryggen på late helge- og feriemorgener (som f.eks. i dag). De har også vært ganske gode å ha for å avlaste kroppen og variere liggestillinger under influensa o.l., når jeg har tilbragt så mye tid i senga at "ingen" normale liggestillinger funker lenger. Anonymkode: 47194...20c
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #3 Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det kommer vel an på hva du trives med selv. Jeg (dvs. nakken min) klarer ikke sove med så stor/tykk pute, men de er helt topp å ha bak ryggen på late helge- og feriemorgener (som f.eks. i dag). De har også vært ganske gode å ha for å avlaste kroppen og variere liggestillinger under influensa o.l., når jeg har tilbragt så mye tid i senga at "ingen" normale liggestillinger funker lenger. Anonymkode: 47194...20c Jeg liker å ha den i ryggen på late morgener og ved lesing osv. lLiker vanlig lav pute når jeg sover. Mannen liker å sove på den og jeg føler den blir altfor høy ved siden av når jeg har lav pute, den tar for stor plass. Og redd puten blir fortere ødelagt/utslitt? Anonymkode: 1e502...daf
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #4 Skrevet 28. desember 2020 Hvorfor bry seg om hva de er ‘ment’ for. Bruk det som du selv ønsker. Anonymkode: 5085c...6b4 4
Sirah Skrevet 28. desember 2020 #5 Skrevet 28. desember 2020 Jeg elsker dem. Klarer ikke vanlige puter lenger. Samboer hater dem. Det er smak og behag. 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #6 Skrevet 28. desember 2020 Faren min kjøpte en sånn hotellpute, men den var helt ubrukelig å bruke under søvn. Han bare fjernet den til slutt, fikk ikke sove med noe så digert rundt trynet. Anonymkode: eb855...c4a
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #7 Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg liker å ha den i ryggen på late morgener og ved lesing osv. lLiker vanlig lav pute når jeg sover. Mannen liker å sove på den og jeg føler den blir altfor høy ved siden av når jeg har lav pute, den tar for stor plass. Og redd puten blir fortere ødelagt/utslitt? Anonymkode: 1e502...daf Om puten blir slitt av å brukes slik mannen din trives med å bruke den får dere vel bare kjøpe en ny når den ikke funker lenger da, slik som med andre puter? De er da ikke så voldsomt dyre? Men at den tar for stor plass (dvs. opptar "din" del av senga) må dere i så fall finne en løsning på. Om ikke annet får han ha den litt på utsiden på sin side, så den ikke plager deg så veldig. Anonymkode: 47194...20c 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #8 Skrevet 29. desember 2020 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hvorfor bry seg om hva de er ‘ment’ for. Bruk det som du selv ønsker. Anonymkode: 5085c...6b4 Jeg har alltid tenkt på det som en pyntepute og liker ikke sove med den, mannen motsatt. Derfor var det interessant å høre hva dere andre tenker og bruker den til Anonymkode: 1e502...daf
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #9 Skrevet 29. desember 2020 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Om puten blir slitt av å brukes slik mannen din trives med å bruke den får dere vel bare kjøpe en ny når den ikke funker lenger da, slik som med andre puter? De er da ikke så voldsomt dyre? Men at den tar for stor plass (dvs. opptar "din" del av senga) må dere i så fall finne en løsning på. Om ikke annet får han ha den litt på utsiden på sin side, så den ikke plager deg så veldig. Anonymkode: 47194...20c Vi har hatt den i 4 uker nå og den som blir brukt hver natt er ikke like fin. Den koster 400kr så det er dyrt om den må byttes en gang i mnd. Det blir 4-5000kr i putekostnader i året for en pute. Dobbelt om jeg skulle brukt den sånn også. Derfor lurer jeg på om den bare er ment til pynt og å lene seg til ved lesing, ikke sovepute hver natt. Anonymkode: 1e502...daf
2shy Skrevet 29. desember 2020 #10 Skrevet 29. desember 2020 Muligens forskjellig kvalitet på de forskjellige hotellputene. Men for min del ville de kun blitt brukt til pynt; for soving er det lag/ergonomisk pute som gjelder.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #11 Skrevet 29. desember 2020 17 hours ago, AnonymBruker said: Vi har hatt den i 4 uker nå og den som blir brukt hver natt er ikke like fin. Den koster 400kr så det er dyrt om den må byttes en gang i mnd. Det blir 4-5000kr i putekostnader i året for en pute. Dobbelt om jeg skulle brukt den sånn også. Derfor lurer jeg på om den bare er ment til pynt og å lene seg til ved lesing, ikke sovepute hver natt. Anonymkode: 1e502...daf Kaster du alt som ikke ser nytt ut lenger? Anonymkode: a9185...d46
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #12 Skrevet 29. desember 2020 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Vi har hatt den i 4 uker nå og den som blir brukt hver natt er ikke like fin. Den koster 400kr så det er dyrt om den må byttes en gang i mnd. Det blir 4-5000kr i putekostnader i året for en pute. Dobbelt om jeg skulle brukt den sånn også. Derfor lurer jeg på om den bare er ment til pynt og å lene seg til ved lesing, ikke sovepute hver natt. Anonymkode: 1e502...daf Bytte pute en gang i mnd?? I alle dager hva er det du gjør med putene dine? Anonymkode: 5742d...c7c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå