AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #1 Skrevet 28. desember 2020 «Seksualdriften hos en 20 år gammel gutt som ikke går på steroider, er normalt sett ganske høy. En 20 år gammel gutt med seksdoblet testosteron-nivå, har rett og slett problemer med å finne en kjæreste som dekker hans seksuelle behov» leste dette et sted og ble skikkelig urolig...vi har et veldig fint og bra forhold men når det kommer til sex så går det liksom ikke, og jeg prøver å gjøre det meste for at det skal fungere og at det skal bli bra men jeg merker at han tenker på det og det er steroidene som ødelegger.. har noen noe tips? vi ender ofte opp med å bli usikre på hverandre og sinte bare pga vi ikke har sex. Noen som har hatt eller har en kjæreste som tar steroider og noe som hjalp dere til å fordtå hverandre mer og godta dette med sexlivet? Anonymkode: 0bec0...8c1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #2 Skrevet 28. desember 2020 Å bli sammen med en bole-gutt har sine konsekvenser, foreslår en slik en: Anonymkode: 92625...16e 2 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #3 Skrevet 28. desember 2020 Dersom han går på steroider bør du forlate ham. Det er ulovlig, de blir aggressive og får problemer med psyken og sexliv. Du vil ikke få et godt liv. Anonymkode: bbc43...53b 12
OPIgirl Skrevet 28. desember 2020 #4 Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Å bli sammen med en bole-gutt har sine konsekvenser, foreslår en slik en: Anonymkode: 92625...16e 🤮🤮🤮
Hmmmmmm Skrevet 28. desember 2020 #5 Skrevet 28. desember 2020 Drit i sexlivet. Hans misbruk vil ødelegge langt mer en det, bare vent. Avslutt forholde, om han ikke slutter 11
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #6 Skrevet 28. desember 2020 Hva er egentlig problemet, for mye eller for lite sex(lyst)? Anonymkode: 12923...51b
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #7 Skrevet 28. desember 2020 Min erfaring er dårlig sexliv og krympende utstyr. Og så kom aggresjonen Anonymkode: 4fd38...9c1 3
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #8 Skrevet 28. desember 2020 Steroidebruk vil (som flere her nevner) sannsynligvis påvirke langt mer enn sexlivet. Sexlysten hans vil nok være høy mens han er «på kur», for deretter å stupe når han er «av kur». Han kan også slite med ereksjon. I tillegg kommer humørsvingninger og aggresjon, som ikke akkurat er noen «boost» for sexlivet. Veldig mange som bruker steroider vil også oppleve brystutvikling i større eller mindre grad. Dette kan gjøre han usikker og selvbevisst. En overopptatthet rundt kropp/trening/mat kan også påvirke samlivet negativt. Han risikerer også å ødelegge egen fertilitet, slik at dere potensielt vil slite med å lage barn, om det er et ønske. Alt som er nevnt over, er helt vanlige bivirkninger som de aller fleste vil oppleve i større eller mindre grad. Og disse vil så absolutt påvirke pårørende også. Noen av bivirkningene kan forsvinne hvis han slutter å bruke, mens andre kan være permanente for resten av livet. Du bør virkelig tenke over om du ønsker å tilbringe livet ditt med en som gambler med egen helse. Dette vil uten tvil også påvirke deg og ditt liv. Anonymkode: 78091...000 6
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #9 Skrevet 28. desember 2020 Hva er viktigst for han? Steroidene som dere merker at han får bivirkninger av? Eller forholdet med deg? Hvis han velger steroidene, kan du leve med bivirkningene? Anonymkode: 742ff...714 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #10 Skrevet 28. desember 2020 Spør han om han virkelig har lyst på mindre pikk. Anonymkode: f34d9...0ea 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #11 Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Spør han om han virkelig har lyst på mindre pikk. Anonymkode: f34d9...0ea Dette er en myte. Man får ikke mindre penis av å bruke steroider. Men man kan få mindre testikler. Anonymkode: 78091...000
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #12 Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Dette er en myte. Man får ikke mindre penis av å bruke steroider. Men man kan få mindre testikler. Anonymkode: 78091...000 Der tar du heeeelt feil. X’n min har brukt steroider i 8 år nå. Å tro meg, han har fått en bitteliten snopp... 😂 Anonymkode: 56e89...c1b
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #13 Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Der tar du heeeelt feil. X’n min har brukt steroider i 8 år nå. Å tro meg, han har fått en bitteliten snopp... 😂 Anonymkode: 56e89...c1b Det er ikke feil, det er fakta. Her har du min kilde: https://www.helsenorge.no/rus-og-avhengighet/doping-og-dopingtelefonen/ - under kjønnsspesifikke fysiske bivirkninger. Her har du en kilde til, i videoversjon: https://www.steroidelab.no/om-anabole-steroider/kjonnsspesifikke-virkninger Hvis du mener det er fakta at penis krymper ved bruk av steroider, så må du gjerne dokumentere dette med vitenskapelig begrunnede kilder. Men, det du absolutt kan oppleve er at han ikke klarer å få ereksjon. Og det vil jo påvirke ens opplevelse av penis sin størrelse. Også er det viktig å huske at en penis vil ha en «naturlig» størrelsesvariasjon avhengig av situasjon og omgivelse. Badetiss er et typisk eksempel på det, hvor penis «krymper» midlertidig pga kaldt vann. Men det innebærer ikke varig størrelsesreduksjon, det er en forbigående tilstand. Så, jeg tviler ikke på at du har opplevd endringer hos eksen din. Men det skyldes nok sannsynligvis manglende ereksjon og/eller lyst. Hvis man hadde målt hans fullt erigerte penis før og etter steroidebruk ville man nok med stor sannsynlighet fått samme mål. Men så spørs det om han klarer å bli fullt erigert etter bruk da. Men da er det ikke størrelsen som har endret seg, men funksjonen. Anonymkode: 78091...000 1
Elise9009 Skrevet 23. november 2022 #14 Skrevet 23. november 2022 AnonymBruker skrev (På 28.12.2020 den 10.40): «Seksualdriften hos en 20 år gammel gutt som ikke går på steroider, er normalt sett ganske høy. En 20 år gammel gutt med seksdoblet testosteron-nivå, har rett og slett problemer med å finne en kjæreste som dekker hans seksuelle behov» leste dette et sted og ble skikkelig urolig...vi har et veldig fint og bra forhold men når det kommer til sex så går det liksom ikke, og jeg prøver å gjøre det meste for at det skal fungere og at det skal bli bra men jeg merker at han tenker på det og det er steroidene som ødelegger.. har noen noe tips? vi ender ofte opp med å bli usikre på hverandre og sinte bare pga vi ikke har sex. Noen som har hatt eller har en kjæreste som tar steroider og noe som hjalp dere til å fordtå hverandre mer og godta dette med sexlivet? Anonymkode: 0bec0...8c1 Nå er dette en gammel tråd ser jeg. Vet ikke om situasjonen din nå, men erfaringsvis så er anabole steroider bare til besvær i et forhold. Det tuller både med den som tar det og den som sitter ved siden av. Her var sexen på topp. Vi kunne ha sex flere ganger om dagen både her og der, men så gikk han av og da dabbet alt av. Han kom ikke lengre, brukte lang tid, mistet ereksjon osv osv. og det igjen resulterte i at jeg også mistet selvtillit selvom jeg visste at dette kom av steroidene. Så nei.. Vi er fortsatt sammen og klarer å leve med den nye tilværelsen men å bruke steroider er virkelig ikke bra for noe eller noen. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå