AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #1 Skrevet 28. desember 2020 De siste 10 årene har jeg bodd i utlandet. Primært jobbet som investor og ledet store prosjekter. Dette har gitt meg en god og solid lønn, flere millioner kroner i året. Det har vært utrolig tung å komme tilbake til Norge. Kjenner nesten ingen. Har kun familie. Har ingen venner eller samboer. På julaften var jeg hos mine foreldre, uten venner eller bekjente. Bor alene og føler meg veldig ensom til tider. Ja, har kanskje masse penger, men det hjelper ikke en DRITT. I går drakk jeg flere glass vin, kun for å glemme ensomheten. Hva skal jeg gjøre? Er mann, 39 år gammel. Godt nyttår til dere! Anonymkode: bbb3d...eac
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 Populært innlegg #2 Skrevet 28. desember 2020 Hvorfor er det relevant at du er millionær? Anonymkode: 02b1b...050 55
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #3 Skrevet 28. desember 2020 Just now, AnonymBruker said: Hvorfor er det relevant at du er millionær? Anonymkode: 02b1b...050 Har ikke lyst på falske venner/venninner. Tro meg, millionærer vet hva jeg snakker om. Anonymkode: bbb3d...eac 10
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #4 Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor er det relevant at du er millionær? Anonymkode: 02b1b...050 Fordi det er en tulletråd. Anonymkode: 69a0b...5d2 35
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #5 Skrevet 28. desember 2020 Skjønner ikke helt hva du mener med at dine venner må være millionærer? Hva har det å si for vennskap? Anonymkode: 36794...4b5 1
AllahBallah Skrevet 28. desember 2020 #6 Skrevet 28. desember 2020 (endret) Hva har penger med saken å gjøre? Overskriften burde heller være «Hvordan få seg venner som innadvent / sosialt klønete / beskjeden mann». Stryk det som ikke passer. Endret 28. desember 2020 av AllahBallah 39
Fru Uperfekt Skrevet 28. desember 2020 #7 Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): De siste 10 årene har jeg bodd i utlandet. Primært jobbet som investor og ledet store prosjekter. Dette har gitt meg en god og solid lønn, flere millioner kroner i året. Det har vært utrolig tung å komme tilbake til Norge. Kjenner nesten ingen. Har kun familie. Har ingen venner eller samboer. På julaften var jeg hos mine foreldre, uten venner eller bekjente. Bor alene og føler meg veldig ensom til tider. Ja, har kanskje masse penger, men det hjelper ikke en DRITT. I går drakk jeg flere glass vin, kun for å glemme ensomheten. Hva skal jeg gjøre? Er mann, 39 år gammel. Godt nyttår til dere! Anonymkode: bbb3d...eac Det har, for de fleste, null å si at du har peng. 7
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #9 Skrevet 28. desember 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Har ikke lyst på falske venner/venninner. Tro meg, millionærer vet hva jeg snakker om. Anonymkode: bbb3d...eac Det trenger da ikke å være et problem. Hvorfor trenger de å vite at du er millionær med en gang? Jeg aner ikke hva flesteparten av vennene mine tjener eller har på bok,, og har heller aldri spurt. Anonymkode: 02b1b...050 21
Daria Skrevet 28. desember 2020 #10 Skrevet 28. desember 2020 (endret) Hva har pengene dine med dette å gjøre? Når du har bodd utenlands i ti år og prioritert karriere, er det vel ikke så overraskende at det ikke står venner i kø med en gang du flytter hjem. Du må jo gjøre en innsats for å treffe og bli kjent med folk, enten det handler om å gjenoppta kontakt med gamle venner eller danne nye vennskap. Og slutt å gjøre et poeng av pengene dine - for de fleste som ikke er golddiggere er økonomien din uviktig, men å skryte av hvor mye man har er lite sjarmerende. Endret 28. desember 2020 av Daria 17
Cleo88 Skrevet 28. desember 2020 #11 Skrevet 28. desember 2020 (endret) . Endret 10. mai 2021 av Cleo88 6
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #12 Skrevet 28. desember 2020 Kan ikke tro at dette er sant. Jeg tjener utrolig dårlig og har et par veldig rike venner. Bryr meg katta og ikke de heller Anonymkode: 36e50...29a 11
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #13 Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): De siste 10 årene har jeg bodd i utlandet. Primært jobbet som investor og ledet store prosjekter. Dette har gitt meg en god og solid lønn, flere millioner kroner i året. Det har vært utrolig tung å komme tilbake til Norge. Kjenner nesten ingen. Har kun familie. Har ingen venner eller samboer. På julaften var jeg hos mine foreldre, uten venner eller bekjente. Bor alene og føler meg veldig ensom til tider. Ja, har kanskje masse penger, men det hjelper ikke en DRITT. I går drakk jeg flere glass vin, kun for å glemme ensomheten. Hva skal jeg gjøre? Er mann, 39 år gammel. Godt nyttår til dere! Anonymkode: bbb3d...eac ring vennene du har fått i utlandet. Anonymkode: fa136...0e6 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #14 Skrevet 28. desember 2020 Kan du ikke bare la vær å nevne penger, da? Jeg har ikke for vane å nevne årsinntekt når jeg møter folk. Anonymkode: c0b54...799 23
Callisto83 Skrevet 28. desember 2020 #15 Skrevet 28. desember 2020 Det kan oppleves vanskelig å komme tilbake til Norge uansett om man er rik eller ikke.. Hva er interessene dine da? Mange får nye venner via jobb, skole eller hobby. Det blir kanskje litt vanskeligere når man blir eldre og alle er etablert med familie etc. Så har vi jo korona i tillegg.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #16 Skrevet 28. desember 2020 Hvor bor du? Er du interessert i å prøve ut slike "vennesider"? Er du sosial? Er du omgjengelig og lett å prate med? Har du søsken som kan introdusere deg for bekjente? Det er ikke umulig å få venner men du må nok gjøre en innsats for det selv. Eventuelt kan du date litt rundt på tinder og høre om noen der er interessert i å ha et vennskapsforhold? Anonymkode: fdce8...bfb
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #17 Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): De siste 10 årene har jeg bodd i utlandet. Primært jobbet som investor og ledet store prosjekter. Dette har gitt meg en god og solid lønn, flere millioner kroner i året. Det har vært utrolig tung å komme tilbake til Norge. Kjenner nesten ingen. Har kun familie. Har ingen venner eller samboer. På julaften var jeg hos mine foreldre, uten venner eller bekjente. Bor alene og føler meg veldig ensom til tider. Ja, har kanskje masse penger, men det hjelper ikke en DRITT. I går drakk jeg flere glass vin, kun for å glemme ensomheten. Hva skal jeg gjøre? Er mann, 39 år gammel. Godt nyttår til dere! Anonymkode: bbb3d...eac Penger hjelper så absolutt. Det er penger som gjør at du kan dra på reiser og opplevelser med venner. Du har en startkneik bare. Du må ta initiativ til å treffe venner enten via jobb eller interesser. Man tror folk ikke er interessert i å bli kjent men mange er det. Anonymkode: 8decc...cab 1
Nymerïa Skrevet 28. desember 2020 #18 Skrevet 28. desember 2020 Hvis det mest interessante med deg er at du er millionær så har du en vei å gå på å utvikle deg som person. Og hvem i all verden opplyser potensielle venner om formue? Jeg vet ikke en gang hvor mye penger de nærmeste vennene mine gjennom mange år har, det aner meg at noen er bedre stilt enn andre men det er da ikke noe samtaletema. 16
Forundret.. Skrevet 28. desember 2020 #19 Skrevet 28. desember 2020 Regner egentlig med at folk flest driter i hvor mange penger andre har... Jeg kjenner ikke en plass hvor mye penger andre har, de er jo uansett ikke mine. Tviler på at det bare er jeg som tenker slik. 3
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #20 Skrevet 28. desember 2020 Hvilken by bor du i? Anonymkode: 9c251...e45
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå