Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Erfaringer? Har de lystgass? God bemanning? Flinke jordmødre ? 

Anonymkode: 01388...aca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fødte der for et par uker siden, veldig fornøyd😃 

de har lystgass ja, og de jordmødrene jeg traff på var flinke og omsorgsfulle. Det samme gjelder for barselavd., skjønne barnepleiere og sykepleiere der og👍🏼 
Har født der tre ganger og har ingenting å utsette på noe 😊

Anonymkode: 059ee...33f

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg fødte der for et par uker siden, veldig fornøyd😃 

de har lystgass ja, og de jordmødrene jeg traff på var flinke og omsorgsfulle. Det samme gjelder for barselavd., skjønne barnepleiere og sykepleiere der og👍🏼 
Har født der tre ganger og har ingenting å utsette på noe 😊

Hvor mye fikk far/medmor være der? Tenker både i forbindelse med fødsel og barsel.

Anonymkode: 2443f...ee9

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor mye fikk far/medmor være der? Tenker både i forbindelse med fødsel og barsel.

Anonymkode: 2443f...ee9

Far fikk være med hele fødselen, kom inn i 1730-tiden og fødte samme natt (ingen av oss hadde noen symptomer). Han fikk også være med på barsel den natta da det var få innlagte akkurat da. 

Det som var regelen da, var at så lenge naborommet var tomt (altså det rommet som delte bad med mitt) så kunne far være der, men ikke forlate rommet. 
Han måtte dra dagen etter fødselen fordi det andre rommet ble opptatt av en annen som nettopp hadde født. Hennes mann kunne da ikke bli værende der fordi jeg var på det andre rommet.. 

Så vi fødende kunne dele bad men ikke mennene. 

Og om far velger å dra fra sykehuset så kan han ikke komme tilbake utenom besøkstidene. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...