AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #1 Skrevet 28. desember 2020 Går nesten og venter på at det skal «smelle» men jeg vet ikke akkurat hva som kommer. Har en følelse av at typen skal gjøre/si noe fatalt eller at jeg skal oppdage noe forferdelig mtp forholdet vårt... Andre som har hatt liknende magefølelse? Skjedde det du fryktet eller var det ubegrunnet? Anonymkode: 39bec...88c
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #2 Skrevet 28. desember 2020 Jeg stoler ikke på magefølelsen, fordi den har sviktet meg så altfor mange ganger. Anonymkode: 82c63...a0a 3
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #3 Skrevet 28. desember 2020 Magefølelse er bare tull. Om magefølelsen samsvarer med fornuften, bruk fornuften. Om magefølelsen ikke samsvarer med fornuften, bruk fornuften. Anonymkode: e4dfe...f7f 2
Nymerïa Skrevet 28. desember 2020 #4 Skrevet 28. desember 2020 Jeg stoler heller ikke på magefølelsen, den har ikke vært pålitelig før. Samtidig synes jeg ikke det er rart at folk får følelsen av dommedag, dette har ikke vært noe godt år og det ser ikke ut til å bli bedre på ei stund. 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #5 Skrevet 28. desember 2020 Har noen ganger rasjonalisert bort magefølelse og latt det komme den mistenkte til gode. Alltid endt stygt. Tror man gjør lurt i følge det instinktet som sier: her er det noe som ikke stemmer. Anonymkode: a1def...ff4 2
Namine Skrevet 28. desember 2020 #6 Skrevet 28. desember 2020 (endret) Jeg stoler på magefølelsen, fordi den ofte stemmer. Når det er sagt, så må en skille litt på rasjonelle, og irrasjonelle følelser. Men om jeg har en dårlig magefølelse, og følelsen potensielt kan være rasjonell, så pleier jeg å stole på den. En skal være litt forsiktig med å ukritisk stole på en følelse. For meg må det ligge en viss grad av rasjonelle hint, bevis eller indisier bak denne følelsen. Hva som er riktig for deg derimot, er det du som må kjenne på. Har det vært en endring i forholdet mellom deg og kjæresten din? Har du snakket med han om det i så fall? Pleier du å ha irrasjonell frykt i en relasjon? Eller kommer dette helt ut av det blå? Disse tingene vet du best selv, og kan agere deretter. Ønsker deg lykke til ❤ Endret 28. desember 2020 av Namine 3
Namine Skrevet 28. desember 2020 #7 Skrevet 28. desember 2020 (endret) Dobbelt. Endret 28. desember 2020 av Namine
Anjatapinjata Skrevet 28. desember 2020 #8 Skrevet 28. desember 2020 Magefølelsen stemmer alltid her i forhold til relasjoner til andre. Desverre. Hadde kjent litt mer på den å sett om du kjenner hva det kan være. 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #9 Skrevet 28. desember 2020 Jeg er ikke vant til å stole på følelsene mine men hadde en liknende opplevelse for ca 1. år siden og da hadde jeg rett i mine mistanker dessverre. Men denne gangen klarer jeg ikke helt å sette fingeren på det, ikke slik som sist, så er veldig usikker. ts Anonymkode: 39bec...88c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå