AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #1 Skrevet 28. desember 2020 Jeg bruker dagkrem frå biotherm blue therapy og jeg lurer på om jeg kan bruke denne under ? Jeg har googlet og finner ikke . Takk på forhand Niacinamide 10% + Zinc 1% 30ml Anonymkode: 9adba...476
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #2 Skrevet 28. desember 2020 Jeg ville brukt den under dagkrem. Det står på nettet at det er et serum. Serum skal påføres før dagkrem. Anonymkode: 78f82...c87
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #3 Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg ville brukt den under dagkrem. Det står på nettet at det er et serum. Serum skal påføres før dagkrem. Anonymkode: 78f82...c87 Takk! Blir så forvirra over det jeg har lest på nett at man ikke skal blande så blei så usikker, er heilt ny i det med sminke og hudpleie ... over 30 har alltid vært heldig med huden men ser nå den trenger litt ekstra Anonymkode: 9adba...476
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #4 Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Takk! Blir så forvirra over det jeg har lest på nett at man ikke skal blande så blei så usikker, er heilt ny i det med sminke og hudpleie ... over 30 har alltid vært heldig med huden men ser nå den trenger litt ekstra Anonymkode: 9adba...476 Bare hyggelig 🙂 Så lenge det ikke inneholder syrer som f.eks. C-vitamin, så trenger du ikke å være obs på å blande med andre produkter/ingredienser. Anonymkode: 78f82...c87 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #5 Skrevet 28. desember 2020 Et lite dumt sørmål tilm🙈 Er det vanlig å bruke serum, dagkrem og så foundation over det igjen ? Anonymkode: 9adba...476
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #6 Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Et lite dumt sørmål tilm🙈 Er det vanlig å bruke serum, dagkrem og så foundation over det igjen ? Anonymkode: 9adba...476 Det er ingen dum spørsmål 😊 Det er vanlig ja. Helst bør man bruke hudpleieprodukter under sminke for at huden ikke blir tørr. Spesielt om vinteren når huden blir fort tørr. Anonymkode: 78f82...c87 3
Slitenmamma Skrevet 28. desember 2020 #7 Skrevet 28. desember 2020 Niciamid kan brukes ilag med de meste av syrer. Noe nyere forskning sier at man også kan brukes ilag med c-vitamin syrer,men tror de fleste av oss lar vær den komboen. Om du Google c-vitanim så får du navnene på de forskjellige, så er det bare å sjekke oppmot kremmen din. Vet at flere sier at det serumet kan pille under krem og fundation. Og for å svare på spørsmål ditt så kan du bruke fundation.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #8 Skrevet 28. desember 2020 Tusen hjertelig takk dere ! Da vet jeg ca hva jeg driver med 😅🙈 Anonymkode: 9adba...476
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #9 Skrevet 28. desember 2020 Dette betyr at jeg ikke burde blande de 2 produktene sammens ? ser det er c. Vitamin i den jeg bruker 🤔 Anonymkode: 9adba...476
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #10 Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Dette betyr at jeg ikke burde blande de 2 produktene sammens ? ser det er c. Vitamin i den jeg bruker 🤔 Anonymkode: 9adba...476 Jeg tror du kan blande de to produktene sammen, siden serumet ikke har syre. (Det blir mye for huden hvis man bruker flere produkter med syrer samtidig) Anonymkode: 78f82...c87
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #11 Skrevet 29. desember 2020 Takk ☺️ Tar gjerne imot flere svar om det er lurt å blande de 2 produktene sammen pga c vitamin Anonymkode: 9adba...476
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #12 Skrevet 29. desember 2020 Slitenmamma skrev (På 28.12.2020 den 9.30): Niciamid kan brukes ilag med de meste av syrer. Noe nyere forskning sier at man også kan brukes ilag med c-vitamin syrer,men tror de fleste av oss lar vær den komboen. Om du Google c-vitanim så får du navnene på de forskjellige, så er det bare å sjekke oppmot kremmen din. Vet at flere sier at det serumet kan pille under krem og fundation. Og for å svare på spørsmål ditt så kan du bruke fundation. Angående "pilling". Jeg opplever at det hjelper å vente litt før man påfører neste lag med krem eller foundation. Jeg bruker 2 serum (niacamid+ sink og hyaluronserum), fuktighetskrem og foundation. Venter alltid noen minutter mellom hvert lag så det får sjangs å tørke inn. Har jeg dårlig tid, så bare dropper jeg noen av produktene. Anonymkode: 11111...b96 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #13 Skrevet 29. desember 2020 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Angående "pilling". Jeg opplever at det hjelper å vente litt før man påfører neste lag med krem eller foundation. Jeg bruker 2 serum (niacamid+ sink og hyaluronserum), fuktighetskrem og foundation. Venter alltid noen minutter mellom hvert lag så det får sjangs å tørke inn. Har jeg dårlig tid, så bare dropper jeg noen av produktene. Anonymkode: 11111...b96 Takk for gode tips ☺️ Anonymkode: 9adba...476
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå