Gå til innhold

Barnefaren vil ikke samarbeid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå må jeg krype til korset å spørre om hjelp..
Jeg tror ikke pappan har noen regler og rutiner på guttungen. Han kommer hjem ustelt og sår innimellom.. 
Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lenger..
Har prøvd å samarbeide med barnefaren.. 
Spurte han denne helgen om ikke han kunne sende noen bilder av guttungen og kanskje gi litt info og planlegge når han skal levere guttungen, han sa leverer vel 16 på søndag ish, jeg sa send melding så vi kan planlegge. . Det gjorde han ikke før kvart på 4.. Og det var bare at de var forsinket.. Ikke når de kom å hvor de var.. Han skulle egentlig ha guttungen til i dag ifølge planen hos familievernkontoret, men han har nå byttet jobb. Jeg spurte han hvordan det blir videre og fikk til svar nei vet ikke jeg. Jeg sa han da måtte planlegge selv da.. Men hver gang så er det jeg som må planlegge ting.. Og han venter til samme dagen det skal skje noe, gjerne på timen han skal hente guttungen, kommer alltid forsent.. Han er ikke interessert i å følge guttungen på mykid.

Guttungen har sagt i barnehagen at han skulle tulle med pappa ene gangen hvor pappa hadde blitt sinna, flere ganger han har sagt han blir redd  da pappa gjør sånt når han kommer hjem igjen.. 

Hva skal jeg gjøre?
Hvordan går jeg frem? Hver gang jeg spør om ting og sier ting føler barnefaren at jeg angriper han.. 

Anonymkode: bcc7a...161

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...