Gå til innhold

Greier ikke å bli gravid med mannen, ligger med en annen så min man kan bli far

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har gjort dette, og greid å holde det skjult? Har funnet en mann som ligner på han

Anonymkode: 6b75c...243

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om dette ikke er kødd, gå fra han. Bedre det enn å være utro og få barn med en annen. Det er bare drøyt, er så mye som er feil med det. 

Prøverør, kunstig befruktning, sædonor, adopsjon. Det er så mange bedre måter å gjøre det på.

Da blir det for tynt og sjukt å få barn med en annen, og lyve til mannen din og dette barnet som skal vokse opp.

• Liker 7
Skrevet

Tenk om barnet ditt engang i fremtiden skulle trenge et organ eller lignende. De første som testes er foreldrene som regel. Da vil far og sønn lett finne ut at de ikke er i slekt. 

Det kan også være mange andre grunner til at de finner ut at de ikke er i slekt med hverandre. Slektsforskning, at noen forsnakker seg, at de tar dna test fordi de ikke ligner etc.

Sannheten kommer alltid for en dag som regel og da er det ikke bare mannen du sviktet men også ditt barn som da har levd på en løgn hele livet. 

• Liker 7
Skrevet

Nei, bare nei..!

Anonymkode: 7e837...e50

• Liker 1
Skrevet

Kanskje problemet ligger hos deg ts og ikke hos mannen din. 😅😂😂

Anonymkode: 1ae7a...623

• Liker 6
Skrevet

Jeg vet om ei som gjorde det. De har nå ei datter på 2 år, og venter nr 2 nå på våren, han tror han er far til begge. Hun dro hjem til familien begge gangene hun ble gravid under skalkeskjul av liten juleferie, og sist i sommerferien en helg (de hadde da prøvd selv i over 6 mnd) så samboeren kunne ordne i forbindelse med flytting. Datteren ligner ikke «far» i det hele tatt (naturlig nok) selv om de innbiller seg det, og den nye babyen vil jo heller ikke ligne «far», selv om de nok vil finne likhetstrekk. Så enn så lenge har det jo funket der, men en dag vil det jo komme frem. Som moren sier at da satser hun på at kjærligheten mellom «far» og barn er så sterk at han ikke vil bryte opp... 

Selv mener jeg det er helt på trynet og hun kan virkelig ødelegge for veldig mange liv med denne livsløgnen.

Anonymkode: ee991...943

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg vet om ei som gjorde det. De har nå ei datter på 2 år, og venter nr 2 nå på våren, han tror han er far til begge. Hun dro hjem til familien begge gangene hun ble gravid under skalkeskjul av liten juleferie, og sist i sommerferien en helg (de hadde da prøvd selv i over 6 mnd) så samboeren kunne ordne i forbindelse med flytting. Datteren ligner ikke «far» i det hele tatt (naturlig nok) selv om de innbiller seg det, og den nye babyen vil jo heller ikke ligne «far», selv om de nok vil finne likhetstrekk. Så enn så lenge har det jo funket der, men en dag vil det jo komme frem. Som moren sier at da satser hun på at kjærligheten mellom «far» og barn er så sterk at han ikke vil bryte opp... 

Selv mener jeg det er helt på trynet og hun kan virkelig ødelegge for veldig mange liv med denne livsløgnen.

Er hun litt enkel? 

Skrevet

Mamma gjorde dette. Jeg var vel 10 da det ble oppdaget. Fryktelig dårlig gjort, om dette ikke er troll: ikke gjør det!

Anonymkode: 2f4f3...f12

• Liker 3
Skrevet
Paranøtt skrev (6 minutter siden):

Er hun litt enkel? 

Jeg vil si personen er selve definisjonen på enkel, for det første å gjøre noe slikt og så attpåtil å gå rundt og fortelle det til folk.

• Liker 1
Skrevet
NymeriaRhoynar skrev (18 minutter siden):

Jeg vil si personen er selve definisjonen på enkel, for det første å gjøre noe slikt og så attpåtil å gå rundt og fortelle det til folk.

Ja det var det jeg også tenkte. Hun ødelegger livene til både mannen og barna sine uten å tydeligvis tenke noe over det. 

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerangrep,avsporinger,samt svar til dette.

Chantielle mod.

Skrevet
NymeriaRhoynar skrev (28 minutter siden):

I tillegg hadde hun og mannen kun prøvd i 6 mnd, wtf! 🤣

Skrevet (endret)
NymeriaRhoynar skrev (29 minutter siden):

Det tenkte jeg også. Det er dumt å gjøre i utgangspunktet, men å fortelle det til andre i tillegg 😲 Hadde jeg noen gang hatt en hemmelighet i nærheten av dette hadde jeg ALDRI våget å si noe til noen. "Faren" må jo oppdage dette før eller siden når mor går rundt å snakker? 

Og barna selvfølgelig. 

Endret av Plengionika
Skrevet
Plengionika skrev (23 minutter siden):

Det tenkte jeg også. Det er dumt å gjøre i utgangspunktet, men å fortelle det til andre i tillegg 😲 Hadde jeg noen gang hatt en hemmelighet i nærheten av dette hadde jeg ALDRI våget å si noe til noen. "Faren" må jo oppdage dette før eller siden når mor går rundt å snakker? 

Og barna selvfølgelig. 

Tror ikke hun snakker om dette til folk generelt, jeg overhørte en samtale mellom henne og bestevenninnen (som jeg og kjenner), de trodde nok de var helt alene... men likevel... Jeg vet jo hvem hun er og hun er jo en voksen utdannet kvinne som i tillegg jobber med barn, så trodde hun hadde litt mer vett. Men hun har vært forelsket i denne mannen siden hun var tenåring, men først når hun var i midten av 20 årene gikk han med på å bli sammen med henne, og når hun ikke ble gravid fort nok ble hun nok litt vel desperat for å ikke miste ham da han alltid har vært klar på at enten får han egne biologiske barn i et forhold, eller så blir det singellivet... Men føler ikke det gjør saken noe bedre...

Så nei, anbefaler virkelig ikke denne metoden til noen. Tenk om den virkelige faren finner ut at moren ble gravid 2 ganger etter at hun var på besøk, og oppsøker de fordi han vil finne ut om han er far? Orker ikke engang tenke på de konsekvensene det vil få.... 

Skrevet

Ryddet for kommentar til moderering.

Chantielle mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...