Gå til innhold

Nevø på 22 som griser til wc og ikke bryr seg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en nevø på 22 år som er utdannet og i full jobb, som er grisete og likegyldig når det kommer til wc hygiene.

Nå er vi alle samlet på juleferie hjemme hos våre gamle foreldre, og vi bruker samme bad og toaletter.

Nesten hver gang min nevø har brukt wc så er det pisseflekker på ringen, på gulvet eller fartsstriper i toalettskålen.

Dette synes jeg er veldig kvalmt og jeg blir irritert når jeg ser dette.

Jeg pleier å gi beskjed til min nevø, men hvis han ikke vasker etter seg sier jeg ifra til min søster siden det er hennes sønn, men hun er likegyldig.

Det hele ender ofte med at vår gamle mor på 82 år, går opp på badet for å vaske vekk griseriet etter sitt barnebarn.

Jeg mener at det er foreldrene som har ansvaret for å lære barna å være hygieniske når de er på do, så når min nevø ikke klarer å gå på do uten å grise til, så har hun feilet i denne delen av barneoppdragelsen.

Jeg har selv en tenåringssønn og jeg og hans far har terpet på toalettvaner helt siden han var liten, lært han hvordan han skal sitte eller stå for at det ikke skal skvette, lært han at han skal vaske toalettskålen etter seg hvis det blir fartsstriper og ikke forlate doen grisete. 

Hva mener dere? 

Anonymkode: ca788...ea8

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener at når man er blitt en voksen mann på 22 år så har ikke foreldrene noe de skulle ha sagt lenger. Jeg ville snakket med ham selv og sagt at å vaske bremsespor etter en voksen mann er motbydelig og spurt om han trenger hjelp til å tørke seg også. 

• Liker 37
Skrevet

Mange voksne som er så ekkle. Spesielt gutter. 

• Liker 5
Skrevet

Kommenter det HØYT forann alle, kansje han blir litt flau og sjerper seg. 

• Liker 27
Skrevet
altflyter skrev (Akkurat nå):

Jeg mener at når man er blitt en voksen mann på 22 år så har ikke foreldrene noe de skulle ha sagt lenger. Jeg ville snakket med ham selv og sagt at å vaske bremsespor etter en voksen mann er motbydelig og spurt om han trenger hjelp til å tørke seg også. 

Ts her. 

Han har griset til på wc hele oppveksten, og jeg har kommentert dette flere ganger når han var yngre også, men min søster har tydeligvis ikke brydd seg siden han ikke har lært seg det i en alder av 22 år. 

• Liker 1
Skrevet
Frøyamor skrev (2 minutter siden):

Kommenter det HØYT forann alle, kansje han blir litt flau og sjerper seg. 

JA.

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ts her. 

Han har griset til på wc hele oppveksten, og jeg har kommentert dette flere ganger når han var yngre også, men min søster har tydeligvis ikke brydd seg siden han ikke har lært seg det i en alder av 22 år. 

Kunne vært verre. Vi skulle mate kattene til et vennepar en sommer, og når vi låste oss inn luktet det skikkelig bæsj. Så vi tenkte faen nå har katta bæsja inne. Men nei, det var en diger menneskebæsj i doen. Noen hadde gått på do, IKKE TØRKET SEG, ikke spylt ned, så reist på ferie i 14 dager :) 

• Liker 10
Skrevet
Frøyamor skrev (11 minutter siden):

Kunne vært verre. Vi skulle mate kattene til et vennepar en sommer, og når vi låste oss inn luktet det skikkelig bæsj. Så vi tenkte faen nå har katta bæsja inne. Men nei, det var en diger menneskebæsj i doen. Noen hadde gått på do, IKKE TØRKET SEG, ikke spylt ned, så reist på ferie i 14 dager :) 

Jeg forstår ikke hvorfor så mange mannfolk glemmer å skylle ned i do? 

De færreste glemmer vel å skylle ned når de har gjort noe med 2, men utrolig mange menn bare pisser og så går de.. 🤔 

Ts 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

De færreste glemmer vel å skylle ned når de har gjort noe med 2, men utrolig mange menn bare pisser og så går de.. 🤔 

Ts 

Er mer bekymra at vedkommende ikke hadde tørket seg jeg da.. Tenk så uhygienisk 🤮

• Liker 4
Skrevet
Frøyamor skrev (Akkurat nå):

Er mer bekymra at vedkommende ikke hadde tørket seg jeg da.. Tenk så uhygienisk 🤮

💩

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har en nevø på 22 år som er utdannet og i full jobb, som er grisete og likegyldig når det kommer til wc hygiene.

Nå er vi alle samlet på juleferie hjemme hos våre gamle foreldre, og vi bruker samme bad og toaletter.

Nesten hver gang min nevø har brukt wc så er det pisseflekker på ringen, på gulvet eller fartsstriper i toalettskålen.

Jeg pleier å gi beskjed til min nevø, men hvis han ikke vasker etter seg sier jeg ifra til min søster siden det er hennes sønn, men hun er likegyldig.

Det hele ender ofte med at vår gamle mor på 82 år, går opp på badet for å vaske vekk griseriet etter sitt barnebarn.

Jeg mener at det er foreldrene som har ansvaret for å lære barna å være hygieniske når de er på do, så når min nevø ikke klarer å gå på do uten å grise til, så har hun feilet i denne delen av barneoppdragelsen.

Jeg har selv en tenåringssønn og jeg og hans far har terpet på toalettvaner helt siden han var liten, lært han hvordan han skal sitte eller stå for at det ikke skal skvette, lært han at han skal vaske toalettskålen etter seg hvis det blir fartsstriper og ikke forlate doen grisete. 

Hva mener dere? 

Du skal jo ikke gå å skjefte på mora hans, fordi han ikke kan pisse på do? halo? Han er 22 år, og voksen - altså, det her handler om hans personlige hygiene, ikke hva hans mor har lært han eller ikke, han er nok bare lat og bryr seg lite. ;) 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ts 

Haha, jeg kan gjøre det innimellom. Greia er at vi har do rett vegg i vegg med yngste barnet vårt som sliter veldig med søvn, jeg og mannen skylder ikke ned etter tiss etter at hun er i seng for vi er så redde for å vekke henne. Så noen ganger glemmer jeg meg, fordi vi har denne rutinen.

Anonymkode: 4f154...e51

• Liker 1
Gjest theTitanic
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hva mener dere? 

Her har det ikke vært søl siden dotreningen i 2-3 års alderen. Hvordan er det mulig å ikke treffe do? Regner med at denne nevøen din ikke har særlig gode evner i å skyte på blink og dart, og håper han aldri prøver å bruke våpen....  

Skrevet

Derfor gir vi beskjed når mannlige gjester kommer inn at vi setter pris på om de sitter og pisser, gjerne med kommentarer som: «Vi ser det veldig godt om dere står :) 

Vi viser også til dobørstene våre. Vi har to på hvert bad, men bare den ene skal brukes til å fjerne skittenheter. Dette informerer vi om. Alle tar da hintet :) 

Anonymkode: 35b5d...12e

• Liker 1
Skrevet
Frøyamor skrev (10 timer siden):

Hva i helvete, så forbanna ekle folk er. Slutter aldri å bli oppgitt!

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva i helvete, så forbanna ekle folk er. Slutter aldri å bli oppgitt!

Jeg kjenner en i 30-årene som alltid har dassen full av drit. Det er så jævlig ekkelt. Det rareste er at fyren er oppegående på alle andre måter. Jeg skjønner det bare ikke. 

Anonymkode: 49314...e57

• Liker 2
Skrevet

Hos meg er reglen at den som står og pisser er den som vasker doen, gjester eller ei. Begge gutta mine er vokst opp med å sitte og det gjør de alle steder. 

Folk som ikke vasker etter søl er motbydelige folk. 

• Liker 3
Skrevet
Frøyamor skrev (10 timer siden):

Var det ikke mer sannsynlig at papiret ble skylt ned, men bæsjen ikke ble det og ble liggende igjen uten at man merka det? Det skjer meg ofte at jeg skyller ned men så ligger det en bæsj igjen i do alene... derfor jeg alltid sjekker nedi doskåla etterpå 😅

Anonymkode: 921aa...99c

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg kjenner en i 30-årene som alltid har dassen full av drit. Det er så jævlig ekkelt. Det rareste er at fyren er oppegående på alle andre måter. Jeg skjønner det bare ikke. 

Anonymkode: 49314...e57

Hahaha neeei. 

• Liker 1
Skrevet

Min 12 åring tørker toalettsetet hver gang han. At en voksen ikke klarer det er helt bak mål 

Anonymkode: f66f8...ed7

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...