AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #1 Skrevet 28. desember 2020 Hei. Jeg har flyttet inn i en kommunal bolig som er ganske fin og bra, men den hadde et lite problem og det er døren til badet. En venn av meg var full og datt på døren når den var åpen og døren falt av, dør hengselene ble brekt og ødelagt. Det er bare den ene delen på bildet her, og jeg har Googlet, sett på Europris, Bauhaus og andre butikker, men finner ikke akkurat denne og jeg stresser skikkelig. Finnes det noen alternativer? Det må passe sånn som denne passer inn i det hullet som er "åpnet" for den. Hvis du ikke kan hjelpe, please hold tråden aktiv i det minste fordi jeg stresser skikkelig. Jeg kan jo ikke ignorere at døren min står rett utenfor badet mitt og at jeg må løfte og flytte på den hele tiden. Jeg kan ikke ha besøk hvis ikke jeg har dør, hvordan skal folk gå på do liksom? Pluss varmegulvet funker ikke som den skal heller fordi det alltid er åpent. Anonymkode: 6e0d0...324
PoisonIwy Skrevet 28. desember 2020 #4 Skrevet 28. desember 2020 https://www.assaabloyopeningsolutions.no/no/local/no/produkter/hengsler/ 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #5 Skrevet 28. desember 2020 Nå ser jeg jo ikke hvordan resten av hengslet ser ut, men det ser ut som den hvite plastdelen er beregnet på å kunne hengsle døra i begge retninger. Så kanskje du rett og slett kunne snu den? Om dette funker eller ikke kommer an på om hengslet er symmetrisk, og hvordan tappen festes inni plastdelen. Men jeg tenker det er verdt et forsøk. Anonymkode: 0cea8...a9c
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #6 Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nå ser jeg jo ikke hvordan resten av hengslet ser ut, men det ser ut som den hvite plastdelen er beregnet på å kunne hengsle døra i begge retninger. Så kanskje du rett og slett kunne snu den? Om dette funker eller ikke kommer an på om hengslet er symmetrisk, og hvordan tappen festes inni plastdelen. Men jeg tenker det er verdt et forsøk. Anonymkode: 0cea8...a9c I tilfelle jeg uttrykte meg uklart snakker jeg om å skru av plasthengslet og snu det 180 grader, slik at du tar i bruk den uskadde siden. Anonymkode: 0cea8...a9c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå