Gå til innhold

Myke, følsomme menn eller tause, sterke alfamenn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En av de tingene jeg fantaserer om, er en som løfter meg opp og kaster meg i veggen - på en frekk måte, ikke en voldelig en. Og nå er han her, som en sexy tømmerhogger med hender som er dobbelt så store som mine, og jeg kan klatre på ham som et tre. I forholdet vårt, gjør han stadig ting for å overraske meg, og minst like ofte overrasker han meg i senga.

Hva tenker dere?

https://www.nettavisen.no/livsstil/vi-har-spurt-sexologene-tenner-alle-kvinner-pa-alfamenn-som-slenger-dem-i-veggen/s/12-95-3423984076

Anonymkode: 06688...041

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I roleplay kan jeg tilpasse meg nesten alt, i hverdagen vil jeg helst være meg selv... men jeg må si jeg sliter i den rollen der jeg må slenge dama i veggen... store bamser er som regel snill som et lam🤭

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker du burde oppsøke psykolog.

Anonymkode: 957de...2aa

• Liker 3
Skrevet

En Dominant mann, med et helt følelsespekter, er det beste som finnes 💜

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

En av de tingene jeg fantaserer om, er en som løfter meg opp og kaster meg i veggen - på en frekk måte, ikke en voldelig en. Og nå er han her, som en sexy tømmerhogger med hender som er dobbelt så store som mine, og jeg kan klatre på ham som et tre. I forholdet vårt, gjør han stadig ting for å overraske meg, og minst like ofte overrasker han meg i senga.

Hva tenker dere?

https://www.nettavisen.no/livsstil/vi-har-spurt-sexologene-tenner-alle-kvinner-pa-alfamenn-som-slenger-dem-i-veggen/s/12-95-3423984076

Anonymkode: 06688...041

Har han også stor kuk? 

Anonymkode: 3974f...031

Skrevet

Ingen av dem. Jeg tar et menneske, med et større personlighetsregister enn to dikotome roller i et spill som det her.

Anonymkode: 1d83a...bd8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...