Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å søke på grunnskoleutdanningen 5-10kl på Oslomet. Noen som har erfaringer med studiemiljøet og hvordan undervisningen er i studiet? 

Anonymkode: 1058d...2bf

Skrevet

Oslo Met hadde jeg holdt meg langt unna. Tok videreutdanning der. ALT var helt på jordet. Ingen ordning i noe. Endret på eksamen midt i og varslet ikke. "Lærerne" sto bare og kaklet seg i mellom og kranglet. Spurte du etter råd så fikk du svaret "det får du google deg frem til" Dobbeltbooking av klasserom, hvor du ikke fikk beskjed om hvor du skulle møte, og måtte gå og lete. Nei, hold deg unna, er mitt råd.

Heldigvis bare 6 mnd der for meg, men det holdt! Var advart av ei venninne som gikk sykepleie der, men herregud hadde aldri trodd det var så ille.

Anonymkode: ba643...a1e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.12.2020 den 18.40):

Oslo Met hadde jeg holdt meg langt unna. Tok videreutdanning der. ALT var helt på jordet. Ingen ordning i noe. Endret på eksamen midt i og varslet ikke. "Lærerne" sto bare og kaklet seg i mellom og kranglet. Spurte du etter råd så fikk du svaret "det får du google deg frem til" Dobbeltbooking av klasserom, hvor du ikke fikk beskjed om hvor du skulle møte, og måtte gå og lete. Nei, hold deg unna, er mitt råd.

Heldigvis bare 6 mnd der for meg, men det holdt! Var advart av ei venninne som gikk sykepleie der, men herregud hadde aldri trodd det var så ille.

Anonymkode: ba643...a1e

Takk for svar! Har hørt flere som deler samme erfaring som deg, dessverre! Har veldig lyst til å gå grunnskolelærer i Oslo, men kun Oslo Met som tilbyr. Kanskje jeg må revurdere studiested.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Takk for svar! Har hørt flere som deler samme erfaring som deg, dessverre! Har veldig lyst til å gå grunnskolelærer i Oslo, men kun Oslo Met som tilbyr. Kanskje jeg må revurdere studiested.

NLA har lærerutdanning i Oslo :) 

Anonymkode: aab1d...1c2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

NLA har lærerutdanning i Oslo :) 

Anonymkode: aab1d...1c2

Takk for tips! Jeg har ønske om master i engelsk men det hadde de ikke der. Skal undersøke mer videre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...