Gå til innhold

Mensen veldig på etterskudd!

Fremhevede innlegg

Gjest En som lurer fælt...
Skrevet

Hei!

Begynner å bli litt frustrert/bekymret nå...Skulle hatt mensen rundt den 20.juli, og vanligvis er den ganske regelmessig. Jeg har enda ikke fått den! Jeg vet at jeg ikke er gravid, bombesikkert. Jeg har også endel vondt i magen, ja rett og slett menssmerter uten at mensen kommer. Er det noen som har noen tips om hva det kan være som forsinker den så? Har jobbet veldig mye i det siste og vært veldig sliten, kan det være en årsak?

Kan det være en cyste eller noe lignende?

Håper noen kan berolige meg litt. :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Gjest Myztica
Skrevet

Stress og lignende kan være en utløsende faktor. Har du tatt en gravitest for sikkerhets skyld da?? Greit å utelukke ting :)

Lykke til :)

Gjest shine21
Skrevet

Jeg hadde samme problemet for noen uker siden...jeg gikk til legen å sjekka meg, tok graviditetstest å alt...var sjikkelig bekymra..blødde under samleie,og bitteeebitte litt av og til ellers.. samt hos legen ved underlivsundersøkelse..jeg fikk resept på p-plaster, men begynte ikke på det med en gang..etter ca 4-5 dager kom mensen..men jeg gikk LENGE uten..jeg begynte på p-plasteret å nå er hvertfall syklusen som det skal! så det kan godt bare være stress o.l trenger ikke være noe å være redd for...=)

Skrevet

Ja det kan hende at mensen kommer senere hvis du har vært stressa og sånn.

Nå jeg feks. skal på ferie så bli alltid mensen utsatt i kanskje tre uker eller noe. Fordi jeg gruer meg sånn , at mensen blir utsatt.

Eller om jeg vet at jeg skal gjøre noe nytt og blir ekstra stressa, da kan også mensen bli flere uker forsinka. :sjenert:

Skrevet

Jepp, har tatt test, men egentlig var det helt unødvendig for jeg har ikke hatt sex på lenge! ;)

Har slanket meg, men ikke så mye at det vil være en årsak. Jeg spiser normalt, og har ikke gått noe veldig mye ned i vekt. Jaja, da kan den jo bare holde seg borte noen uker til, så slipper jeg å få den i syden!;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...