Gå til innhold

Kommer gutter like mye under sex som de kommer på egenhånd dersom de bruker hånda?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde samleie med kjæresten min først i dag etter 2 uker. Jeg opplevde at han kom ekstremt mye. Jeg tror ikke han har kommet så mye noen gang før haha. Men uansett, han sa at han hadde onanert et par ganger mens vi ikke hadde sex, og jeg spurte om han kom like mye da, og han sa nei. Han sa at man får mer utløsning inder sex enn hvis man tar saken i egne hender. Er dette sant, ikke at jeg tviler på det han sier, men hva er liksom forskjellen, hvis det så er tilfellet?

Anonymkode: f6f17...ce2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer omtrent samme mengde hver gang, uansett om det er sex eller onanering.

Skrevet

Nei, det stemmer ikke. Penisen hans vet ikke forskjell.

Anonymkode: 8a451...acf

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg hadde samleie med kjæresten min først i dag etter 2 uker. Jeg opplevde at han kom ekstremt mye. Jeg tror ikke han har kommet så mye noen gang før haha. Men uansett, han sa at han hadde onanert et par ganger mens vi ikke hadde sex, og jeg spurte om han kom like mye da, og han sa nei. Han sa at man får mer utløsning inder sex enn hvis man tar saken i egne hender. Er dette sant, ikke at jeg tviler på det han sier, men hva er liksom forskjellen, hvis det så er tilfellet?

Fra Store medisinske leksikon: 

«Det samlede volum av ejakulatet er 2–5 milliliter væske. Volumet avtar dersom ejakulasjonene kommer tett på hverandre.« 

I denne diskusjonen tror jeg imidlertid temaer blandes, for en annen sak er hvor kraftig/sterk/deilig orgasmen føles. Dette kommer an på hvor opphisset mannen er. Hvor opphisset han er påvirker også hvor kraftig han spruter. Det er ikke usannsynlig at mannen får sterkere orgasmer når han har sex med en sexpartner. Sterk orgasme/kraftig ejakulasjon kan man også få ved å benytte ulike teknikker som utsetter orgasmen. Enten ved onani eller ved sex med partner. 

Gjest Smeltemann
Skrevet

Kommer med mere mengde og kraftigere når en holder på lenge før utløsning,om det er puling runking eller suging, det har ikke så mye å si. 

Skrevet
Topper og daler skrev (26 minutter siden):

Fra Store medisinske leksikon: 

«Det samlede volum av ejakulatet er 2–5 milliliter væske. Volumet avtar dersom ejakulasjonene kommer tett på hverandre.« 

I denne diskusjonen tror jeg imidlertid temaer blandes, for en annen sak er hvor kraftig/sterk/deilig orgasmen føles. Dette kommer an på hvor opphisset mannen er. Hvor opphisset han er påvirker også hvor kraftig han spruter. Det er ikke usannsynlig at mannen får sterkere orgasmer når han har sex med en sexpartner. Sterk orgasme/kraftig ejakulasjon kan man også få ved å benytte ulike teknikker som utsetter orgasmen. Enten ved onani eller ved sex med partner. 

Ja, det er nok sannsynlig

Skrevet

I de periodene hvor jeg har vært singel, så har jeg til tider kommet hver eneste dag. Noen ganger flere ganger om dagen. Har også merket at det er generelt sett større behov for meg å komme oftere på sommeren enn på vinteren. Masse alene sex ute i naturen når det er varmt og godt kan være meget digg. Så nei, jeg vil og si at en mann som onanerer kan komme minst like mye som en som får stimulert kjønnsorganet sitt ved en partner, hvis ikke mer. Men det varierer nok en del fra person til person.

Skrevet (endret)

Ikke nødvendigvis.

Faktorer som spiller inn her:

- Hvor lenge siden sist

- Hvor opphisset jeg var, er jeg opphisset produserer jeg mer raskere.

- Om jeg tømmer meg helt for sæd når jeg kommer

- Drakk jeg nok vann.

Derimot vil jeg si at når jeg kommer med partner, så kommer jeg med hele meg.

Kommer jeg med handa, kommer jeg med endel av meg mens resten forblir utilfredstilt.

Endret av Syngemann
Skrevet

Det kommer jo het an på jenta. Er hun i stand til å gjøre meg skikkelig kåt, kommer jeg mye mer enn hvis hun bare ligger der. 

Er hun i tillegg god på edging, kan det bli en skikkelig eksplosjon. 

AnonymBruker
Skrevet

Gutter kommer hardere ofte hvis prostata blir stimulert samtidig. Enten at du gjør det når du suger han, eller at han har en Butt plugg som går helt til prostata under sex. 

Hvor tyktflytende sæden er, kan variere hvor lenge siden han har hatt utløsning. Men å vente for lenge med dette er ikke sundt. 

Anonymkode: ae1a8...77a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.12.2020 den 0.35):

Kommer like mye med sex eller runking. Så kanskje han kommer like mye men sier han ikke gjør det?

Anonymkode: 064a6...5b4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...