Gå til innhold

Har noen som har gått fra deg kommet tilbake?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Har du noen gang gjort det slutt og angret og så gått tilbake til eksen? Eller omvendt - at eksen har kommet tilbake til deg? 

Jeg føler jeg har mistet min store kjærlighet og det er bare ikke til å bære :(

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, men det var alltid en grunn til at det endte og det ble alltid slutt igjen.
Vil aldri igjen gå tilbake/ta tilbake en eks.

Anonymkode: 9ca15...2a3

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Ja, ble gått i fra etter et år. Jævlig trist og vondt. Etter ei uke krøp vi tilbake til hverandre. Dette er ni år siden og vi et fortsatt lykkelige sammen med hus og barn ❤️ 

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet

jada, men hadde vært bedre om jeg hadde sluppet runde nr 2

Anonymkode: 8407a...65e

• Liker 7
Skrevet

Jeg og eksen Ble sammen etter 9 år fra hverandre igjen. Vi er idag gift og har barn. 

Jeg vil si det at om man skal ta sjansen på hverandre igjen må dere løse opp i alle problemer som evt var grunnen til at det ble slutt. Så spiller jo årsaken inn. Grovt tillitsbrudd som utroskap er sjeldent verdt å gi en ny sjans feks..

• Liker 4
Skrevet

Jeg ble dumpet når av min kjæreste gjennom 2,5 år bår jeg var 20 år. Jeg hadde det så vondt! Jeg gikk videre, men visste alltid at han var min store kjærlighet. Etter en kort stund la han inn alle aksjer mulig og vi fant tilbake til hverandre. Dette er 12 år siden. Vi har i akkurat fått barn nummer 3, han er min aller beste venn, og vi kunne ikke vært mer heldig. Krysser fingrene for at det ordner seg for deg(og det gjør det på en eller annen måte uansett!)

Anonymkode: bc151...8d0

• Liker 2
Skrevet

Tusen takk for oppløftende ord. Jeg synes det er helt forferdelig å leve sånn som nå. Vi skulle akkurat til å flytte fra leilighet til hus og så virket det som han fikk helt panikk og jeg kjente han ikke igjen og han gjorde det slutt mens han var helt ute av seg. Han gråt og fortalte hvor glad han var i meg men at han ikke visste om det føltes rett for et helt liv selv om han aldri hadde følt for noen som for meg. Jeg er helt knust. 

Skrevet
tussi84 skrev (10 minutter siden):

Jeg og eksen Ble sammen etter 9 år fra hverandre igjen. Vi er idag gift og har barn. 

Jeg vil si det at om man skal ta sjansen på hverandre igjen må dere løse opp i alle problemer som evt var grunnen til at det ble slutt. Så spiller jo årsaken inn. Grovt tillitsbrudd som utroskap er sjeldent verdt å gi en ny sjans feks..

Skjønner.. Ingen utroskap. Vi var både gode venner, godt sexliv og mye gøy i hverdagen. Han hadde det også bra men sa han ikke var sikker på hvordan man skulle føle det for å satse for et helt liv. Jeg er helt ifra meg. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg ble dumpet når av min kjæreste gjennom 2,5 år bår jeg var 20 år. Jeg hadde det så vondt! Jeg gikk videre, men visste alltid at han var min store kjærlighet. Etter en kort stund la han inn alle aksjer mulig og vi fant tilbake til hverandre. Dette er 12 år siden. Vi har i akkurat fått barn nummer 3, han er min aller beste venn, og vi kunne ikke vært mer heldig. Krysser fingrene for at det ordner seg for deg(og det gjør det på en eller annen måte uansett!)

Anonymkode: bc151...8d0

Så fin historie! ❤️  Tusen takk.. vet ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom dette.

Skrevet

Men husk på at i de fleste tilfeller forblir det et brudd. Ikke for å sende deg dårlige vibber, bare en grad av realisme.

Anonymkode: 3e548...d7e

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men husk på at i de fleste tilfeller forblir det et brudd. Ikke for å sende deg dårlige vibber, bare en grad av realisme.

Anonymkode: 3e548...d7e

Jada, det er ikke slik at jeg ikke har rasjonell del av hjernen intakt. Men lov til å ha håp likevel når man er lei seg. 

Gjest Alterego666
Skrevet

Som jeg har fortalt før: Det ble oss, vi trengte bare en veldig lang omvei.

Skrevet

Ja, jeg dro og klarte ikke tanken på å aldri holde han i hånda, kysse han eller ligge tett inn til han. Men måtte jobbe i flere måneder med å trygge han på at jeg hadde innsett at jeg ikke kunne leve uten han. Vi er i dag gift og forelskelsen kommer stadig tilbake. Han er rett og slett mitt livs store kjærlighet og bruddet fikk oss til å innse det ❤️

• Liker 2
Skrevet
Jessic_a skrev (17 minutter siden):

Ja, jeg dro og klarte ikke tanken på å aldri holde han i hånda, kysse han eller ligge tett inn til han. Men måtte jobbe i flere måneder med å trygge han på at jeg hadde innsett at jeg ikke kunne leve uten han. Vi er i dag gift og forelskelsen kommer stadig tilbake. Han er rett og slett mitt livs store kjærlighet og bruddet fikk oss til å innse det ❤️

Så fint å høre ❤️ Hvorfor dro du? 

Skrevet
Alterego666 skrev (26 minutter siden):

Som jeg har fortalt før: Det ble oss, vi trengte bare en veldig lang omvei.

❤️ Men var du noen gang veldig i tvil på at det skulle gå? 

• Liker 1
Skrevet

Ja, flere har kommet tilbake, men er bare 2 stk jeg tok tilbake. Han første, så var jeg ung, og han var min første kjærlighet. Men det funket jo bare i 3 mnd til. Han andre ser jeg på som mitt livs kjærlighet. Og vi var sammen i 1 år til, da vi ble sammen igjen. Men årsakene til at det ble slutt, forsvant jo ikke. 

Anonymkode: 18496...3d7

• Liker 2
Skrevet
Noenlunde skrev (1 time siden):

Hei

Har du noen gang gjort det slutt og angret og så gått tilbake til eksen? Eller omvendt - at eksen har kommet tilbake til deg? 

Jeg føler jeg har mistet min store kjærlighet og det er bare ikke til å bære :(

Et par stykker har prøvd å komme tilbake. Jeg har prøvd også. Tror det er ganske vanlig å vingle litt☺️

Anonymkode: 790e2...79f

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet
Noenlunde skrev (13 minutter siden):

❤️ Men var du noen gang veldig i tvil på at det skulle gå? 

Jeg var i mange år sikker på at hun foraktet meg. Da vi fikk kontakt igjen, kjente jeg igjen kjærligheten umiddelbart.

Skrevet

Alle ekser har vingla etter at de enten har gjort det slutt eller oppført seg så dårlig at jeg har gått.

Jeg liker ikke å varme opp rester igjen. Slutt er slutt.

Anonymkode: 84275...a15

• Liker 2
Skrevet

Jeg har kun hatt en kjæreste og vi gjorde det slutt etter 1 år, da jeg var 20 og han 24. Grunnen var at vi flyttet sammen til ny by, fikk helt nye liv begge to og glemte hverandre. Det tok en uke fra hverandre før vi innså at bruddet var feil. Tiden etter at vi ble sammen igjen måtte vi jobbe med å sette av tid til hverandre. Dette er i dag 10 år siden og vi er lykkelig gift nå.

Anonymkode: 95f1a...fd5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...