Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

La ut et innlegg i en gruppe, om  at jeg var fornøyd i bytte av en veteranbil, der tagget en mann en annen en, som reagerte på taggen med «😂».  Er det fordi jeg er jente med interesse for veteranbiler, eller hva kan være årsaken? 

Syns det var meget spesielt. 

Anonymkode: 71a57...5d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uting av meg å henge meg opp i det, men har vært mobbet store deler av livet. 
TS

Skrevet

Du får spørre han.

Anonymkode: c774c...8d5

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

La ut et innlegg i en gruppe, om  at jeg var fornøyd i bytte av en veteranbil, der tagget en mann en annen en, som reagerte på taggen med «😂».  Er det fordi jeg er jente med interesse for veteranbiler, eller hva kan være årsaken? 

Syns det var meget spesielt. 

Nei det er ikke akkurat mobbing. Det kan være at mennene har et minne om samme bil? Kanskje han ble laget i nettopp en sånn bil? Mulighetene er 10 000 vis. 

Tvilsomt at det er mobbing av deg som person. 

Skrevet
Karkta skrev (4 minutter siden):

Nei det er ikke akkurat mobbing. Det kan være at mennene har et minne om samme bil? Kanskje han ble laget i nettopp en sånn bil? Mulighetene er 10 000 vis. 

Tvilsomt at det er mobbing av deg som person. 

Ja, tviler det er noe mobbing, for har ingen ting med felles med dem.

Verken han som ble tagget, eller han som tagget. Er bare noe i hode mitt som sier at dette er mobbing, eller undertrykkelse av mitt kjønn fordi det er veldig mannsdominert.

Tror jeg har møtt på litt vel mange som har de holdningene.

TS

Gjest Føsleguri
Skrevet

Mest sannsynlig har det ingenting med deg å gjøre, men en intern greie mellom dem. Ikke tolk alt i verste mening.

Skrevet

Mobbing er en stygg ting!! Grusomt!

Husker en gang jeg var på et bibliotek, og en tilbakestående mann skulle ut, hvor noen slemme ungdommer sperret døren med foten fra utsiden! De ble utskjelt av bibliotekaren, fullt fortjent!

Anonymkode: 7dc47...553

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Jeg tror du legger for mye i den smilyen. 

Skrevet
Føsleguri skrev (14 timer siden):

Mest sannsynlig har det ingenting med deg å gjøre, men en intern greie mellom dem. Ikke tolk alt i verste mening.

Er nok mer at jeg ikke klarer å stole på noen, etter gjentatte ganger at det har blitt brutt. 

Jeg tolker dessverre alt i verste mening, etter mye mobbing. 

TS

Skrevet
Catalina Culès skrev (14 timer siden):

Jeg tror du legger for mye i den smilyen. 

Tror det jeg også.....Vondt å kjenne på den følelsen jeg fikk, selv om det sikkert ikke er ment noe vondt mot meg.

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...