AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #1 Skrevet 27. desember 2020 Syns dette er vanskelig å sette fingen på selv når man måler seg selv kritisk i speilet. Jeg feks er en kvinne på 40 år , 1.60 høy , 5kg for mye og føler meg selv som en halvsliten tobarnsmor. Vet instinktivt når en mann " måler " meg med blikket , kan være alt fra 25 år til 65 år . Min mann sa engang da han møtte meg jeg hadde knallblå øyne og en sjarmerende personlighet . Hva vet DU om deg selv? Hva har du blitt fortalt? Anonymkode: 99176...212
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #2 Skrevet 27. desember 2020 Personlig syns jeg at jeg er midt på treet. Sjarmerende men ellers ganske ordinær. Middels smart, middels økonomi og middel høyde og vekt. Hvorfor menn faller som fluer har jeg aldri skjønt og egentlig aldri likt.. Anonymkode: b56dc...b90 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #3 Skrevet 27. desember 2020 Jeg har blitt fortalt at øynene mine er spesielt fine hele livet. Så det har blitt en sannhet. Jeg vet at jeg har en sjarmerende og tiltrekkende personlighet, men mange sier at de la merke til meg på avstand eller gjennom bilder. Jeg er slank, men hadde ca 1 år hvor jeg veide 13 kg mer og jeg merket ingen forskjell i oppmerksomheten fra menn. 163 cm, mørkt og langt hår, kler meg bra. Anonymkode: be729...662 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #4 Skrevet 27. desember 2020 40 år så trygg på meg selv, blid, slank, hyggelig, oppmerksom 😙 Får noen tilbud selv om jeg er opptatt 😂 Det er faktisk problemet med å jobbe i ett serviceyrke. Anonymkode: 23a45...6c9
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #5 Skrevet 27. desember 2020 Tålmodig, krever ingenting og liker å være selvstendig. Anonymkode: ad791...931 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #6 Skrevet 27. desember 2020 Jeg er glad, blid og omgjengelig. Har et vennlig fjes og god selvtillit (dette er nokk det som er hemmeligheten). Er velstelt, velkledd, lukter godt haha. Ser folk i øynene og er genuint interessert i de rundt meg. På en skala fra en til ti har jeg utseende på kanskje en 7’er, men personligheten gjør nokk mye. Jente 25 Anonymkode: 85b80...b8e 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #7 Skrevet 27. desember 2020 Har aldri vært populær blant menn, tvertimot. Burde vært opplæring i grunnskolen hvordan bygge en slank og sterk og vakker kropp! Anonymkode: f7a85...d52 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #8 Skrevet 27. desember 2020 Har faktisk slått meg til ro med at jeg er en incel kvinne. Sånn kommer det åpenbart til å fortsette å være. Anonymkode: 7e829...83f
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #9 Skrevet 27. desember 2020 Det som gjør meg attraktiv er løsvipper 🤣 Det er selve prikken over i’en! Pluss å holde meg passe slank og fillere i ansiktet 🙂 Anonymkode: 20bc5...377
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #10 Skrevet 27. desember 2020 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg er glad, blid og omgjengelig. Har et vennlig fjes og god selvtillit (dette er nokk det som er hemmeligheten). Er velstelt, velkledd, lukter godt haha. Ser folk i øynene og er genuint interessert i de rundt meg. På en skala fra en til ti har jeg utseende på kanskje en 7’er, men personligheten gjør nokk mye. Jente 25 Anonymkode: 85b80...b8e Da må du være utrolig pen 😻 Jeg ser på meg selv som er 4’er kanskje 5’er på en heldig dag 🤣 Anonymkode: 20bc5...377
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #11 Skrevet 27. desember 2020 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Syns dette er vanskelig å sette fingen på selv når man måler seg selv kritisk i speilet. Jeg feks er en kvinne på 40 år , 1.60 høy , 5kg for mye og føler meg selv som en halvsliten tobarnsmor. Vet instinktivt når en mann " måler " meg med blikket , kan være alt fra 25 år til 65 år . Min mann sa engang da han møtte meg jeg hadde knallblå øyne og en sjarmerende personlighet . Hva vet DU om deg selv? Hva har du blitt fortalt? Anonymkode: 99176...212 Høyden din er iallfall perfekt, skulle ønske jeg var 1.60 selv men er dessverre 10 cm høyere enn det 😟 Anonymkode: 20bc5...377
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #12 Skrevet 27. desember 2020 Jeg er helt ok i fjeset, helt gjennomsnittlig høyde og er overvektig. Altså 10-15 kilo mer enn hva BMI sier er riktig, men uansett har jeg fint klart å fått partnere. Tror det er personligheten min det går på. Tålmodig, rolig/behagelig, liker å gjøre andre glad. Går kanskje litt ekstra inn for å gjøre en partner fornøyd, da jeg syns jeg får like mye ut av det. Er litt nerdete av meg (liker spill, animasjon, Fantasy ol-) og bare igjennom disse interessene har jeg møtt mange. Er også av typen som liker å høre andre snakke mer enn å snakke selv, men forsvinner fortsatt ikke helt, kan fint holde en samtale gående. Skjønner ikke helt selv hva folk ser i meg kanskje og sliter litt med selvbildet, men hvis de liker meg så velger jeg jo bare å tro på det så godt jeg kan. Har vært sammen med litt av hvert av mannfolk, noen på "mitt nivå" og andre godt over og vil tro de alle falt for personligheten. Hadde nok ikke tatt kontakt med meg basert kun på fjeset og kroppen for å si det slik hahaha Anonymkode: 17d7b...319
Nooni Skrevet 27. desember 2020 #13 Skrevet 27. desember 2020 Ja det vet jeg. Jeg har selvtillit, jeg er snill , har et bra utseende og er får tilbakemeldinger om at det er godt å snakke med meg.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #14 Skrevet 27. desember 2020 Selv om jeg ikke har vært singel gele livet, har jeg aldri vært noen mannemagnet. Jeg liker selv den jeg er, men jeg ser også at jeg mangler en del egenskaper som mange menn ser etter. For eksempel er jeg lite omsorgsfull, jeg hater husarbeid og er ganske ubrukelig på kjøkkenet. Jeg har også litt "feil" interesser, jeg finnes ikke interessert i hverken friluftsliv eller musikk, som jeg har skjønt er veldig viktig for mange menn. Og jeg er også håpløst introvert. Av utseende er jeg helt normal, men synes selv jeg er for lav og har litt for mye pupper, jeg har inntrykk av at menn flest foretrekker små pupper om dagen. Det som likevel har lokket de jeg har vært sammen med er nok at jeg har selvinnsikt og står trygt i den jeg er. Jeg er ærlig og selger ikke meg selv som noe jeg ikke er. Er jordnær og ujålete, og har høy takhøyde for litt forskjellig, samtidig som jeg ikke kompromisser på enkelte ting som betyr veldig mye for meg. Noen liker nok også at jeg er selvstendig og går mine egne veier. Og så er det sikkert noen der ute som liker småfolk med store pupper også. Anonymkode: e87a6...f22 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #15 Skrevet 27. desember 2020 Egentlig tenker jeg lite over det. Men jeg tror jeg har fine øyne. Anonymkode: 98893...ad6
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #16 Skrevet 27. desember 2020 Nå når jeg tenker på det så tror jeg ikke at noen av mine ekser har fortalt meg noe spesifikt, så vet ikke helt. Vet hva jeg synes er fint med meg selv, men vet ikke om det er det som andre også legger merke til. Anonymkode: cd75a...d83
Dubidu Skrevet 27. desember 2020 #17 Skrevet 27. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nå når jeg tenker på det så tror jeg ikke at noen av mine ekser har fortalt meg noe spesifikt, så vet ikke helt. Vet hva jeg synes er fint med meg selv, men vet ikke om det er det som andre også legger merke til. Anonymkode: cd75a...d83 Vi burde nok rose hverandre mer- kankje ikke bare kjærester heller. Litt trist at ingen har fortalt deg hva som er sexy med deg.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #18 Skrevet 28. desember 2020 Ja jeg har alltid visst hva menn synes er attraktivt med meg. De sier det jo rett frem, så man trenger ikke gjette. Det de ikke sier røper blikket. Personlige egenskaper har holdt seg bedre enn hva mange menn siklet mer etter tidligere. Det føles veldig bra. Det har alltid vært personlighet jeg har likt best å bli likt for. Anonymkode: 718a7...4a7 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #19 Skrevet 28. desember 2020 Jeg får ofte komplimenter for øynene mine, og munnen min. Får også høre at jeg har et eller annet de ikke kan sette fingeren på, og masse sjarm sistnevnte syns jeg er veldig hyggelig da. Ellers er jeg en ganske stor dame, så blir ganske overrasket når jeg treffer noen som tenner og vil ha full pakke. Anonymkode: 22a4d...7fa
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #20 Skrevet 28. desember 2020 Øyne, pupper og rumpe er det jeg har fått mange komplimenter for. Men synes jeg har en bra personlighet og. Jeg har vært gift, og vet jo at min ex mann, har kun positive ting å si om meg. Ellers anser jeg meg for å være ganske midt på treet utseendemessig. Syntes jeg var penere da jeg var yngre. Nå er jeg 45 år. Anonymkode: 74a19...6dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå