Letti Skrevet 10. august 2005 #1 Skrevet 10. august 2005 Etter å ha slitt i en lang periode med enorm trøtthet, har jeg kjøpt koffeintab i håp om å bli litt "kvikk". Men jeg er enda trøttere enn før og sliter virkelig med å holde meg våken. Minstemann er rimelig aktiv for tiden og vi er oppe rundt 0600 og han sover en til to timer midt på dagen. Da prøver jeg etter beste evne og få gjort litt husarbeid og ta meg av to eldre barn. Gubben jobber mye akkurat nå og trår til etter beste evne etter jobb, men det er måte på hvor mye han orker også. Legger meg til normal tid på kvelden og spiser sunt og ofte. Slanker meg, så det kan kanskje ha noe å si??? Har tidligere brukt Ginseng, og det var utrolig bra, men fikk vite at som kvinne burde man ikke ta det. Har prøvd Rosenrot.....reklamen lover at man skal orke mer......Var ikke noe for meg...... Går turer og er mye ute, men kanskje jeg burde begynne og trene aktivt? Ville det hjulpet? Gubben og jeg skal på alenetur, men det er ikke før i nov. så jeg må ha noe som får meg i mer energi... Bruker Herbalife i ny og ne, men burde nok begynne med det en lengre periode. Opplevde det som meget positivt på energien.
Nella Skrevet 10. august 2005 #2 Skrevet 10. august 2005 Aktiv trening gir overskudd. Det er det beste og sunneste tipset. Koffeintabletter ville jeg kastet i søpla. Er ikke bra for kroppen og blodtrykket det der. Slanking kan ha noe å si. Du spiser kanskje alt for lite eller du får ikke i deg nok næringsstoffer. Et komplett vitamin og mineraltilskudd kan være tingen. Og kanskje du bør få sjekket jerninnholdet i blodet neste gang du er hos legen for du kan ha jernmangel.
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2005 #3 Skrevet 12. august 2005 Ginseng er heller ikke bra for kvinner, bruk heller en avart av ginseng. (Eller bedre, ikke i det hele tatt.) Støtter forslaget om trening! Selv om tiden din kanskje ikke strekker til..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå