AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #1 Skrevet 27. desember 2020 Jeg har vanligvis alltid fått fnatt for menn med veldig feminine sider, og har alltid endt med å dumpe dem. Men det har seg slik at jeg har møtt en aldeles fantastisk mann som jeg liker utrolig godt. Men har innsett at dette er en mann med mange feminine sider. Mer enn jeg vanligvis er komfortabel med. Men jeg har ikke lyst å dumpe denne gangen. Jeg har lyst å ta tak i og endre holdningen min, heller enn å miste noe som er bra. Hvordan kan jeg endre tankesettet mitt til å klare å se det gode og attraktive i feminine trekk hos menn? Hvordan kan jeg endre meg for å ikke miste han? Anonymkode: 2f35a...35f
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #2 Skrevet 27. desember 2020 Hvilke feminine trekk har han egentlig? Anonymkode: 8ed56...837 7
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #3 Skrevet 27. desember 2020 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvilke feminine trekk har han egentlig? Anonymkode: 8ed56...837 Det er flere ting, men eksempler er at han er veldig fnisete, og får liksom stjerner i øynene når han ser på meg. Ler generelt veldig mye av ting jeg sier, blir fjollete. Og føler at han prater til meg som om jeg er en bitte liten kattepus? Det er litt søtt, men kjenner jeg må jobbe med meg selv for å ikke støte vekk noen som potensielt kunne vært bra for meg. TS Anonymkode: 2f35a...35f
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #4 Skrevet 27. desember 2020 De skal man IKKE akseptere! Anonymkode: 663b9...8fe 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #5 Skrevet 27. desember 2020 Hvordan er maskuliniteten ellers da? Er han høy, bredbygd og kjekk? Har dere hatt sex ennå? Anonymkode: c6383...1e5
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #6 Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det er flere ting, men eksempler er at han er veldig fnisete, og får liksom stjerner i øynene når han ser på meg. Ler generelt veldig mye av ting jeg sier, blir fjollete. Og føler at han prater til meg som om jeg er en bitte liten kattepus? Det er litt søtt, men kjenner jeg må jobbe med meg selv for å ikke støte vekk noen som potensielt kunne vært bra for meg. TS Anonymkode: 2f35a...35f Det høres jo bare ut som enhver "vanlig" forelsket person? Spesielt det med latter og hvordan han ser på deg. Folk har også en merkelig greie av å på automatikk skifte tone i stemmen når de snakker til barn, dyr og noen de liker veldig godt. Greit nok at det kan bli litt intenst om du ikke er på samme stadie som han, men om det ikke er helt ekstremt intenst så er jo det ikke i seg selv noe galt. Anonymkode: cb820...d7a 14
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #7 Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Det høres jo bare ut som enhver "vanlig" forelsket person? Spesielt det med latter og hvordan han ser på deg. Folk har også en merkelig greie av å på automatikk skifte tone i stemmen når de snakker til barn, dyr og noen de liker veldig godt. Greit nok at det kan bli litt intenst om du ikke er på samme stadie som han, men om det ikke er helt ekstremt intenst så er jo det ikke i seg selv noe galt. Anonymkode: cb820...d7a Tipper det er en turn off for henne, som jeg kan forstå. Jeg ville prøvd å utfordre han litt med å være litt frekkere. Ikke si rett ut at du ikke liker det, men prøv å få ut andre sider av han ved å endre din væremåte mot han. Anonymkode: 7877f...c76 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #8 Skrevet 28. desember 2020 Min eks var også sånn. Fniste og lo, var opptatt av kattunger og søte dyr, ryddet og vasket i huset, lagde mat, opptatt av hår, klær, og ble redd for den minste ting. Viste mye følelser, gråt ofte og for lite. Pratet mye. Anonymkode: f4c4a...f83 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #9 Skrevet 28. desember 2020 Før eller siden tar jo slike mot til seg og kommer seg ut av "skapet". Anonymkode: b8976...e5c 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #10 Skrevet 28. desember 2020 Er det feminint å vise følelser og interesse? Anonymkode: 081f0...b25 20
Nerine_ Skrevet 28. desember 2020 #11 Skrevet 28. desember 2020 Alle har sine preferanser, og man må ikke akseptere egenskaper man egentlig ikke liker. Kan du virkelig leve med en som snakker til deg som du skulle vært en kattunge? En ting er nå i starten, men på sikt? Jeg hadde blitt sprø, foretrekker å være den mest feminine i forholdet😆 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #12 Skrevet 28. desember 2020 Er det ikke på tide at vi legger av oss med at trekk er maskuline eller feminine, og at de bare er personlighetstrekk? Kjenner menn med barskt utseende som liker å bake og jobber i barnehage, og supersøte og nette jenter som mekker bil og driver kampsport. Vi bør ikke fyre opp under giftig maskulinitet, eller femininitet. Anonymkode: 5669c...8ca 18
lillevill Skrevet 28. desember 2020 #13 Skrevet 28. desember 2020 Menn trenger også å vise følelser. Man blir ikke bedre kjent om man ikke viser følelser. 7
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #14 Skrevet 28. desember 2020 Jeg trodde at vi i 2020 hadde tilbakelagt dette med feminin og maskulin.. En person en person, og alle har feminine og maskuline sider? Anonymkode: af67b...b01 9
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #15 Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hvordan er maskuliniteten ellers da? Er han høy, bredbygd og kjekk? Har dere hatt sex ennå? Anonymkode: c6383...1e5 Herlighet. "høy, bredbygd og kjekk" veier ikke opp for jente-mann personlighet. Anonymkode: 86f27...e73
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #16 Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er det feminint å vise følelser og interesse? Anonymkode: 081f0...b25 Vet du hva, du har kanskje rett i dette. Hvorfor anser vi menn som viser følelser og begeistring som feminine? Anonymkode: 2f35a...35f 4
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #17 Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg trodde at vi i 2020 hadde tilbakelagt dette med feminin og maskulin.. En person en person, og alle har feminine og maskuline sider? Anonymkode: af67b...b01 Ja men på forskjellige måter, og ingen har sakt noe om at man ikke kan vise følelser heller. Det er vel bare en type en type feminin energi han har. Folk har forskjellige preferanser. Noen liker feminine menn også. Anonymkode: 7877f...c76
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #18 Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 27.12.2020 den 23.36): ... får liksom stjerner i øynene når han ser på meg. TS Anonymkode: 2f35a...35f Så du liker ikke at han er forelska i deg? Anonymkode: bd945...9f6 8
Katten.2.0 Skrevet 28. desember 2020 #19 Skrevet 28. desember 2020 Dette var en tråd som hørte tilbake på 70-tallet. 10
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #20 Skrevet 29. desember 2020 Jeg elsker at min forlovede viser følelser og ser på meg som jeg var en søt kattunge og snakker mykt til meg med kjærlighet og respekt . 🥰❤️ Da føler jeg at han liker meg og er forelska i meg. Og jeg føler meg feminin også ved at han behandler meg som en prinsesse og kaller meg prinsesse og engel. 🥰😍❤️💕 Ellers er han også veldig maskulin på mange måter. Han er høy, bredskudret, stor på alle måter og har veldig mørk stemme og skjegg. Jeg synest han er en perfekt kombinasjon. En kjempestor kosete teddybjørn 🥰😍🐻 Anonymkode: d59e6...e74 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå