Gå til innhold

Er dette innafor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fantaserer om å prøve spanking. Jeg er singel og er litt der at jeg vil spørre single venner om å prøve det på meg, men måtte vært i fylla. Er det innafor å spørre gode venner om sånt? 

Anonymkode: 9b9b9...55f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke innafor i min bok. 

• Liker 9
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Jeg syns ikke det er innafor. 

Skrevet

Man spør ikke venner om slikt.

• Liker 7
Skrevet

Finn deg heller en one night stand.

Anonymkode: c2131...489

• Liker 5
Skrevet

Det er fullstendig sprøtt av deg, av bare å tenke tanken på å spørre venner om slikt. 

• Liker 5
Skrevet

Må i så fall være en venn som har vist seksuell interesse i deg og du er HELT sikker.

Hadde ei venninne engang som plutselig spurte meg på fest om jeg ville prøve å ha sex med henne. (Ingen av oss var fulle da) Må si jeg ble skikkelig satt ut og det var fryktelig kleint. Hadde da ikke vist henne et snev av interesse. Vi snakket ikke etter det, haha. 

Anonymkode: 52a08...ba5

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

Gitt at du har venn(er) som utpeker seg som kandidat(er): Ja.

Skrevet

Om du har den type gode venner, så kan du jo det. Er det gode venner, uten noe seksuell kjemi, blir det veldig kleint og merkelig om du plutselig skulle spurt om noe sånt.

Anonymkode: e4038...b94

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg fantaserer om å prøve spanking. Jeg er singel og er litt der at jeg vil spørre single venner om å prøve det på meg, men måtte vært i fylla. Er det innafor å spørre gode venner om sånt? 

Anonymkode: 9b9b9...55f

Hvis du spør i fylla vil du enten få latter eller få det... som regel den som flirer høyest er mest tent😉

Skrevet

Dette er ikke noe du bør prøve i fylla nei. Grensene for hva man føler er ok, flytter gjerne på seg om man er full. Og man kan få en skikkelig dårlig erfaring. 

• Liker 5
Skrevet

Er også mulig å spanke seg selv. Prøv med en linjal, fluesnapper eller lignende

Skrevet

Nei, det er IKKE noe man spør venner om.

Det er slike som meg du spør om den slags.

Skrevet
OxBall skrev (4 timer siden):

Er også mulig å spanke seg selv. Prøv med en linjal, fluesnapper eller lignende

Forslag om dyresex blir vel litt på siden av det TS spurte om? :P 

Beklager flåsingen. Jeg er enige med dem som sier at dette ikke er noe man spør venner om. (Med mindre vi snakker om fuckfriends, da, men jeg fikk ikke inntrykk av at det var sånne venner TS mente.)

Anonymkode: f3a1a...6fc

Skrevet

Ryddet for kontaktannonse.

Chantielle mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...