Gå til innhold

Småkviser på brystet

Majka

Anbefalte innlegg

Jeg har observert at jeg får mange plagsomme småkivser særlig på brystpartiet etter at jeg har vært i solen. Det minner ikke om soleksem. De kommer over natten, og jeg har en mistanke om at det er solkremen jeg reagerer på. Har nå prøv en del forskjellige merker, som Natusan, Nivea og en fra Vichy, men det samme gjentar seg.

Noen som har samme problemet, og vet hvorfor det oppstår?

Noen som har et solkremmerke å anbefale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du sikker på at det er kviser? Ville ha sjekket det med hudlege først. Jeg hadde samme problem, trodde jeg da! Men det viste seg å være sopp! :overrasket: Som ligner da veldig på små kviser, som kan dukke opp hvis du har vært mye i sola, særlig hvis du svetter mye. Fikk resept på Fungoral, tok en kur på 20 tabletter, 1 tablett hver dag. Funket helt fint, borte er de! :klappe:

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sopp!!!! :overrasket: Nei det har ikke falt meg inn...Jeg bare såg sammenhengen mellom sol - solkrem - småkviser. Hvordan får en slik sopp da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest shine21

Jeg har hatt noe av det samme problemet,altså at jeg får kviser o.l av solkremer og mye når jeg reiser til syden å sånn...det du kan prøve er en solkrem uten parfyme og olje...hvertfall uten parfyme,å en som er veldig lite fettete! jeg har kjøpt cliniderm med faktor 8 eller 10..er ikke helt sikker, men den er veldig tynn å lite fettete..tørker med en gang i motsetning til andre solkremer som er fettete kjempe lenge. så du kan jo prøve å se=) lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...