AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #1 Skrevet 27. desember 2020 Jeg er lesbisk og har følelser for ei annen lesbisk kvinne. Jeg opplevde i natt å ha seksuelle drømmer om moren hennes. Jeg drømte blandt annet at jeg fikk ris på rumpa, altså spanking av henne. Hva faen betyr dette? Det er ikke moren jeg har følelser for, men datteren!! Anonymkode: 1fa00...c9e
Fioljenta Skrevet 27. desember 2020 #2 Skrevet 27. desember 2020 Vel, hadde jeg stolt på at drømmene mine betydde noe, ville jeg vært skikkelig ute å kjøre. Mannen min er ofte en drittsekk i drømmene mine (stikk motsatt av hvordan han er i virkeligheten), jeg har hatt seksuelle drømmer om studievenninner (jeg er garantert hetero) og gjort de merkeligste ting (som jeg aldri ville gjort i virkeligheten). Min konklusjon er at drømmer er et sammensurium av alt og ingenting. Og jeg tror absolutt ikke at de betyr annet enn at jeg har en livlig fantasi. Hvis jeg var deg, ville jeg ristet oppgitt på hodet av den drømmen. Det er hva du drømmer om i våken tilstand, som betyr noe. Tror jeg. 💜 10
Bamseklemmer Skrevet 28. desember 2020 #4 Skrevet 28. desember 2020 Drømmer er en ting, fantasier er en annen ting, virkeligheten er noe annet... Jeg har det litt som deg TS, kvinner jeg dagdrømmer om, dukker ofte opp i mine nattdrømmer... Det er bare så forb.... irriterende at man våkner rett før man skal ha sex...🤭 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå