AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #1 Skrevet 27. desember 2020 Jeg synes forloveden til bestekompisen er så fin. Jeg vil ikke gå så langt som å si at jeg har følelser for henne, men jeg er absolutt betatt. Hun har flott kropp, store pupper, fint ansikt, og fine krøller... Dessuten er hun smart, morsom og et skikkelig koneemne (lager mat, baker m.v.). Jeg har selvfølgelig ikke uttrykt dette overfor kompisen min, foruten å uttrykke at hun er "en keeper" samt kommentert st hun har store tits. Jeg har heller ikke uttrykt noe som helst overfor henne. Jeg har selv samboer, og kommer ikke gjøre noe med fantasiene mine. For jeg fantaserer om henne når jeg funker framfor min egen samboer. Før jul møtte jeg henne, og måtte gi henne en klem da jeg så henne, til tross for korona. Det var helt instinktivt. Klemte ikke noen andre, og samboeren min ble selvfølgelig sur. Spørsmålet er; er det noen andre som har følt det slik i forhold til kjæresten til en kompis/venninne? Anonymkode: 0c36e...19d
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #2 Skrevet 27. desember 2020 Er du 16? Anonymkode: 608fc...aef 6
Morten1 Skrevet 27. desember 2020 #3 Skrevet 27. desember 2020 Har ikke følt det slikt nei. Men at jeg har syntes at venners kjærester er pene/søte, ja det har jeg opplevd 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #4 Skrevet 27. desember 2020 Er du lesbisk/bifil? Vet samboeren om det, i såfall? Eller er du mann? Fint om du spesifiserer det, siden dette er et kvinneforum. Hvis jeg hadde vært samboeren din, hadde jeg satt pris på om du fortalte meg sannheten slik at jeg kunne valgt om jeg ville fortsatt i et slikt forhold. Anonymkode: d2331...ffe 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå