Gå til innhold

Besøkt 12 ulike land under pandemien og trosset restriksjoner!

Anbefalte innlegg

Gjest Godhelg2019
Skrevet

NRK skriver om en nordmann som har besøkt 12 ulike land og har trosset pandemien

Hva tenker dere om dette og ville du ha gjort det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste har jo reist i sommer / høst utenom nordmenn. Jeg har selv vært i 5 land i høst, masse turister fra resten av Europa der. 

• Liker 5
Gjest Godhelg2019
Skrevet
Nikitaspin skrev (Akkurat nå):

De fleste har jo reist i sommer / høst utenom nordmenn. Jeg har selv vært i 5 land i høst, masse turister fra resten av Europa der. 

De har IKKE reist i sommer.

Skrevet

Jeg synes det er egoistisk. Men tenker at han i hvert fall står for valgene han har tatt, og det er i det minste verdt noe. Men hadde alle gjort det han har gjort hadde pandemien her til lands vært helt ut av kontroll. At han kan gjøre slik er avhengig av andre følger reglene. 

• Liker 5
Skrevet

Jeg hadde ikke gjort det, men jeg klarer ikke å synes at dette er så gæærnt heller. I alle fall klarer jeg ikke bli så provosert. 

• Liker 8
Skrevet

Han kjører bil alene, bor alene og tester seg ved hver grense.

Synes fremdeles folk som dro til granca i sommer er hundre ganger verre. Og alle andre som feirer jul med storfamilien og drar på fest osv. 

• Liker 13
Skrevet
Snefriid skrev (Akkurat nå):

Han kjører bil alene, bor alene og tester seg ved hver grense.

Synes fremdeles folk som dro til granca i sommer er hundre ganger verre. Og alle andre som feirer jul med storfamilien og drar på fest osv. 

Enig. 

• Liker 2
Skrevet
Godhelg2019 skrev (19 minutter siden):

De har IKKE reist i sommer.

Hvem har ikke reist? Jeg bor ikke i Norge, mange her har reist mye i høst , har flere venner som også har reist til Kanariøyene ol nå i desember. I høst var det masse engelske, tyske og nederlandske turister der jeg var ihvertfall. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg selv ville ikke gjort det. Hva andre gjør blir opp til dem og han har tydeligvis vært forsiktig.

• Liker 1
  • Opprett ny...