Gå til innhold

hva tenker dere om en mor som alltid er sammen med sinvoksne datter?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Anciol skrev (2 timer siden):

Det er helt normalt hos oss, må låne bilen til mamma og kjøre guttungen på trening fordi mannen min trenger bilen vår  å kjøre til jobben . Når jeg låner mammas bil så blir hun gjerne med meg fordi hun liker å tilbringe mor/datter tid , blir passet ekstra godt på av foreldrene mine og min bror, da jeg nesten døde for 12 år siden under fødsel!

Hæ? men da er det jo etbarn? er jo ganske så normalt å tilbringe tid med mamma når man er tolv år ❤️

Anonymkode: 2aed7...f95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er alltid med mamma. Gjør alt med henne. Er ikke sammen med hun hver dag men ett pardager i uka. Har ofte opplevd at folk ler av det, som tydeligvis kjenner oss igjen. Jeg er jo ikke sammen med hun hele tiden, men blir ofte kjørt da jeg helst ikke skal ta buss. Føler meg kanskjelitt dum noen ganger, men sånn er det - har ikke så mye nettverkt så ja..

De fleste jeg kjenner og har kjent i løpet av livet som gjør det feiler jo noe.. Så ja, jeg synes at det er meget spesielt. 

De aller fleste løsriver seg og får sitt eget liv å leve, og mødrene aksepterer det og møter en ny epoke i sitt liv. 

Av de kvinnene jeg vet om som henger med mor såpass ofte i voksen alder mangler dem alle litt antenner eller har noen skjeve noen. Noen har en mor som lever gjennom døtrene sine, ensomme damer uten venner. Manipulerende damer som elsker barna sine så mye at barna får dårlig samvittighet om de prioriterer seg selv. En blir jo selvsagt litt rar i toppen av bare det. 

Anonymkode: c6fa7...126

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hæ? men da er det jo etbarn? er jo ganske så normalt å tilbringe tid med mamma når man er tolv år ❤️

Hun mener sikkert at hun holdt på å dø når guttungen ble født.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Ehhh...les en gang til du.

Anonymkode: abfaa...504

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møter og er sammen med foreldrene flere ganger i uken. Snakker med dem hver dag. Ikke noe rart med meg. Er nye sosial med venner , jobber 120 % i tilegg. Er bare en veldig sosial familie. 

Anonymkode: 77e15...a7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livet kan ha noen onde jokere i ermet, og av til passer derfor ting ikke helt inn i enkle bokser og kategorier. Av og til må man bare overleve. Måler du tiden du er sammen med dine kjære, har du opplevd for lite, og har for lite erfaring. 

Anonymkode: 95f31...6cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Livet kan ha noen onde jokere i ermet, og av til passer derfor ting ikke helt inn i enkle bokser og kategorier. Av og til må man bare overleve. Måler du tiden du er sammen med dine kjære, har du opplevd for lite, og har for lite erfaring. 

Anonymkode: 95f31...6cd

Ts: Hæ? skjønte ikke noe? 

Mener du at hvis jeg er for mye med foreldrene mine så er det fordi jeg har opplevd for få andre erfariger i livet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en mor skal være forlover til egen datter fordi moren er hennes beste venn, da synes jeg det har gått for langt. Synes oppriktig at det er trist at datteren ikke har egne venner til den "jobben".
Å ha et godt mor - datter forhold ellers ser jeg på som koselig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...